مشاور تحصیلی رایگان دریافت کنید!

آشنایی مشاور با ویژگیها و مقررات موجود مربوط به هر دوره (متوسط یا دانشگاهی) بسیار حائز اهمیت است. مشاور تلاش میکند علاوه بر اینکه مراجع را از جنبههای مختلف هوشی، استعداد و علایق شناسایی کند بلکه این شناخت را با شناختهای خود دانش آموز درهم میآمیزد و با در نظر گرفتن مقررات بیرونی و شرایط ویژه جامعه اقدام به تصمیمگیری کنند. یک مشاور فقط میکوشد مسئله انتخاب و تصمیمگیری را که کاری بسیار دشوار و گاهی دردناک است برای وی آسان سازد. در حقیقت یک مشاور در حل مشکل، فقط میتواند با همدلی وهمفکری به بررسی راه حلها بپردازد. با کمک مشاوره تلفنی کنکور انسانی شما دغدغهی در اختیار نداشتن مشاور را ندارید و فقط با یک تماس ساده میتوانید با تعداد زیادی از مشاوران ارتباط برقرار کنید. پس از پیروزی انقلاب اسلامیبرنامه راهنمایی با توجه به اهداف جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نتیجه آن سیستم معلم – مشاور بود که هم به تدریس و هم به مشاوره میپرداختند. مشاور میتواند شما را در مسیر درستی قرار دهد و شما را از آزمون و خطا باز دارد. لازم به ذکر است استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب و پایبند بودن به برنامه ریزی خود ، کمک شایانی به شما می کند تا در رشته و دانشگاه دلخواه ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام من دانش آموز سال دوازدهم رشته ی تجربی هستم میخواستم ببینم به رشته ادبیات دانشگاه ازاد میتونم بدون کنکور برم؟ چه بسا افراد بسیاری که مثلاً حقوق میخوانند بعد تازه متوجه میشوند که با روحیاتشان سازگار نیست و تازه بعد از ورود به دانشگاه و آشنا شدن با دیگر رشتهها، رشتههای دیگری چشمشان را میگیرد. همچنین برخی از نکات و ریزه کاری ها که از مطالعه است مدت زمان زیادی گذشته و ممکن است فراموش شده باشد ،مجددا در ذهن شما یادآوری میشود .اما فراموش نکنید که شرکت در همایشها از لحاظ علمی خیلی کار زیادی برای شما انجام نخواهد داد ،چون فرصت دو روزه همایش ها آنقدر زیاد نیست که از لحاظ علمی بتوان حساب خاصی باز کرد، در واقع کار کرده اصلی همایش ها مرتب سازی ذهن شما و یادآوری سریع تمام نکات می باشد .همچنین چون دانش آموزان در روزهای قبل از کنکور از لحاظ روحی روانی دچار اندکی آشفتگی میشوند و احساس میکنند که تمام مطالب را فراموش کردهاند بنابراین ،این همایش ها به شما کمک میکند تا از لحاظ روحی روانی نیز خود را سازماندهی مجدد نمایید و با مرور نکات قبلی برای مسابقه بزرگ کنکور آماده شوید.

مشاور کنکور قزوین

برخی از این دانش آموزان خود به مشاوره تحصیلی مراجع میکنند و برخی توسط مسئولین مدرسه به مشاور مدرسه معرفی میشوند. مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 شامل : معرفی منبع در گروه های آزمایشی مختلف ، برنامه ریزی درست و اصولی منطبق با نیاز های داوطلبان می باشد. 8. منابع مورد نیاز هر دانش آموز را به خوبی بشناسد و با اشراف کامل به منابع کنکور و کمک درسی موجود در بازار به دانش آموز معرفی کند. برنامهریزی برای مطالعه، رعایت اصول یادگیری در برنامهریزی برای مطالعه، رعایت ویژگیهای حافظههای مختلف میتواند به دانش آموز کمک کند تا روش مطالعه صحیحی داشته باشد و نتیجه بهتری کسب نماید. در ارائه خدمات مشاورهای، که خود نوعی آموزش و بخشی از خدمات راهنمایی است؛ مشاوران میکوشند تا با ایجاد رابطهای صمیمانه و دو جانبه به دانش آموزان در بررسی مشکلاتشان از جوانب و دیدگاههای مختلف کمک کنند، تا ضمن یادگیری فرایند مشکل گشایی، بتوانند با بینشی وسیع و همهجانبه به مسائل نگریسته، موفق به اخذ تصمیمات مناسب گردند.

برای دروس با اولویت زیاد زمان بیشتری بگذارید و برخی از درسهای کم اهمیت یا بدون ضریب را از برنامهی درسی حذف کنید و زمان باارزش منتهی به کنکور را صرف یادگیری مطالب جدید نکنید. امروزه انتظار میرود در تمامی مدارس راهنمایی و متوسطه ایران، به ویژه پس از تغییرات سالهای آخر دهه ۷۰، یک مشاور با حضور دائمی یا پارهوقت مشغول به کار باشد؛ اگرچه برخی مدارس مشاور ندارند. برخی از دانش آموزان با وجود اینکه افت تحصیلی نشان نمیدهند، اما ممکن است نیاز به آموزش شیوههای صحیح مطالعه و روشهای بهسازی حافظه داشته باشند. اینکه چه دروسی در آن مطالعه میشوند، آینده شغلی آن چیست؟ هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود. تمام تلاش های قبل کنکور از یک طرف و راهنمایی های درست و دقیق برای انتخاب رشته از طرفی دیگر شانس موفقیت شما را بالا می برد. چون موجب بالا نگه داشته شدن سطح انگیختگی فرد شده و عملکرد او را بهبود میبخشد. مهم ترین نکته برای تبدیل شدن به یک دانش آموز موثر اینه که یاد بگیریم چطور مطالعه دقیق تر و با هوش تری داشته باشیم.

مشاور کنکور منحصرا زبان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مشاور کنکور ونوس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما