مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مجموعه زبان انگلیسی

از تمام این بازار گرمی ها که بگذریم، تست زدن اصولی قوانین و قواعد خودش رو داره و فقط با تمرین و تکرار می تونید به تسلط زیادی در تست زنی برسید. اولیای محترم سعی کنند با مشاور تحصیلی دانش اموز خودشون در تماس باشند و از ایشون در انجام برخی موضوعات راهنمایی دریافت کنند تا دانش آموزان به صورت کامل از شرایط مناسبی برخوردار باشند. طبق این شرایط پذیرش دانشجویان در تمامی رشته ها براساس سابقه تحصیلی و شرط معدل انجام خواهد شد. آیا می دانید معدل معیار برای شرط معدل فنی حرفه ای چقدر است؟ از اینرو مشاوران ارشد مشاور گروپ می توانند به شما اطلاعات کامل را راجع به تمامی شرایط شرط معدل ارائه دهند. یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . علاوه بر این مشاوران انتخاب رشته تسلط خوبی بر روی رتبهی مورد نیاز برای قبولی در رشتهها دارند و از این طریق میتوانند کمک قابل توجهی برای شما باشند. یکی از مهمترین گامها در مشاوره کنکور انسانی، انتخاب رشته است.

مشاوره کنکور آنلاین چت

جهت اطلاع از مشاوره تلفنی کنکور – مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور 98 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، مشاوره رایگان کنکور ، نحوه صحیح مطالعه دروس و فنون تست زنی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. یک برنامه ریزی صحیح در مشاوره می تواند با توجه به قدرت یادگیری داوطلبان و شرایط فردی و محیطی داوطلب شرایط پیمودن مسیر برای رسیدن به موفقیت را برای داوطلب کنکور میسر نماید. هر فرد با توجه به مهارت ها و همچنین میزان هوش و استعداد خود می تواند رشته خاصی را در پایه نهم انتخاب کند. او می تواند اشکالات مطالعه شما را پیدا کند و روش ها یا منابع مناسب را به شما پیشنهاد دهد. خیالتون راحت راحت باشه که با اجرای کامل این پکیج میتونید در تمامی درس ها به درصد بالای ۷۰ برسید . از اینرو شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی انتخاب درست را انجام دهید.

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

شما می توانید با کمک مراکز مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای مانند مشاور گروپ، راجع به شرایط پذیرش و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی و آزاد اطلاعات کافی را بدست آورید. به همین خاطر است که در طی چندین سال اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد اقدامات مفیدی در این راستا بوده ایم. ایا میتونم یا راهی هست که من سال بعد به مدرسه نرم ( پیش دانشگاهی) ومیخوام بمونم خونه درس بخونم و دوباره یک سال درسخوندن در خونه تموم شد برگردم مدرسه وبا کلاس جدید سال چهارم رو بخونم . تغییراتی که در سالهای اخیر در رابطه با آئین نامههای جدید به وجود آمده است، موجب سردرگمی هایی برای داوطلبین عزیز شده است. اگر قرار باشه سال دیگه آخرین سال نظام قدیمیا باشه پس برای سال ۱۴۰۰ همه قدیمیا باید به نظام جدید تبدیل بشن؟ این مشاوران به داوطلبان اطلاعات کافی راجع به شرایط ورود به رشته های فنی حرفه ای را می دهند تا آنها با توجه به ظرفیت هر منطقه و همچنین رتبه و امتیازی که در طی سال های تحصیلی بدست آورده اند، به ادامه تحصیل در یکی از رشته ها می پردازند. شاخه های فنی حرفه ای ظرفیت خاصی دارند و برخی از هنرستان ها برای جذب داوطلب هر ساله آزمون های ورودی خاصی را برگزار می کنند.

چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ شماری از افراد هستند که به رشته های فنی حرفه ای علاقه خاصی دارند و از اینرو در پایه نهم فنی حرفه ای را به عنوان رشته مورد نظر خود برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. برخی از رشته ها در حوزه فنی حرفه ای وجود دارند که داوطلبان می توانند بدون نیاز به کنکور در آنها پذیرش داشته باشند. مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای به شما تمامی رشته های این حوزه را با جزئیات شرح می دهد تا با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید. دانش آموزانی که دارای مدارک دیپلم و یا فوق دیپلم هستند، بدون در نظر داشتن نوع رشته تحصیلی خود، می توانند بر اساس شرایطی خاص در آزمون کنکور هنر ثبت نام کنند. مشاوره کنکور – وارسی best-class.ir هنر می تواند راهنمایی های مؤثر و مفیدی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا بتوانند با آگاهی نسبت به ثبت نام در کنکور هنر اقدام کنند. اگر یکی از افرادی هستید که به کارهای مربوط به فنی حرفه ای علاقه دارید، می توانید با دریافت مشاوره تحصیلی فنی حرفه ای یک هدف قطعی برای خود مشخص کنید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما