مصاحبه با سارا صادقی، ۶۷ منطقه ۲ انسانی – مجله کتابچی

کارشناسان مرکز ” مشاور گروپ ” آماده اند همه روزه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرامون برنامه ریزی کنکور 1400 ، تاثیر سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران ، تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران ، تاثیر بومی گزینی ، نحوه صحیح انتخاب رشته 1400 و سایر مباحث مرتبط با آن جهت کسب موفقیت شما در کنکور سراسری باشند . توجه داشته باشید که تاثیر بومی گزینی و سهمیه مناطق در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیری ندارد و سهمیه های موثر در دانشگاه آزاد سهمیه ایثارگران و سهمیه بسیج فعال است و داوطلببینی که از این دو سهمیه استفاده نمی کنند در در سهمیه عادی گزینش می شوند . فرض کنید نمره تراز آخرین فردی که در رشته پزشکی دانشگاه فرضی قبول شده ۱۰۰۰۰ هست حالا شما با سهمیه ایثارگران باید حداقل تراز ۸۵۰۰ رو کسب کنین تا بتونین برای قبولی در این کد رشته محل شانسی داشته باشین ولی اگه افرادی با همین سهمیه شما و تراز های ،۸۶۰۰ ۸۷۰۰وجود داشته باشن و کل ظرفیت رو پوشش بدن دیگه شما در این کد رشته قبول نمی شین.

دقت داشته باشید که رشته پزشکی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش ندارد و تنها راه قبولی در رشته پزشکی از طریق شرکت در کنکور سراسری است و تنها راه قبولی در رشته پزشکی از طریق شرکت در کنکور سراسری است ولی داوطلبان می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 99 شانس خود را برای قبولی در رشته پزشکی بار دیگر امتحان کنند . آخرین رتبه و تراز قبولی پزشکی آزاد 99 » از آنجایی که معیار پذیرش دانشگاه آزاد در کلیه رشته محل ها اعم از رشته پزشکی ، تراز یا نمره کل داوطلبان است برای امتحان شانس قبولی خود در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در رشته پزشکی در سهمیه عادی ، صرفا اطلاع از آخرین تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد در کنکور 98 کفایت می کند . درصد مورد نیاز برای قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد چقدر است؟ با توجه به قانون ، ۵ درصد از ظرفیت کل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به همسران و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگانی با حداقل۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه می رسه . کافیست فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما در بخش مشاوره سریعا با شما ارتباط برقرار کنند و به مشکلات شما گوش خواهند داد و شما را راهنمایی خواهند کرد.

مشاور کنکور سنندج

که حتما بازه قبولی دندانپزشکی آزاد را نیز به اطلاع خواهیم رساند. افراد دارای سهمیه ایثارگران برای قبولی در هر کد رشته محل پیش از این باید حداقل ۷۰ درصد نمره کل یا تراز آخرین فردی که در اون کدرشته محل قبول می شد رو کسب می کردن اما با تغییری که در دستورکار سازمان سنجش قرار گرفته این حد نصاب به ۸۰ درصد در رشته های مختلف و ۸۵ درصد در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی و چند رشته مهندسی تغییر پیدا کرد. بنابراین اگر علاقه مندان رشته پزشکی، آخرین تراز قبولی پزشکی سال گذشته این دانشگاه را بدانند با مقایسه تراز امسال خود، به شانس قبولی در رشته های پزشکی پی می برند. اما روش پیشنهادی ما برای این قبیل از افراد شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه ها و مؤسسات عالی مختلف است که خوشبختانه راه ورود به دانشگاه را برای فرد آسان مشاور کنکور در مشهد تر کرده است. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا، پاسخگوی سوالات شما در خصوص جزئیات کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 و مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد هستند. عامل تاثیر گذار دیگری که می تواند در قبولی پزشکی دانشگاه آزاد موثر باشد ظرفیت دانشگاههای آزاد در پذیرش دانشجوی پزشکی است که هر سال با توجه به امکانات دانشگاه آزاد و دیگر شرایط پذیرش متفاوت خواهد بود. آخرین رتبه و تراز قبولی پزشکی آزاد 99 » در پذیرش دندانپزشکی دانشگاه آزاد نیز شباهت بسیار بالایی با پذیرش پزشکی دارد. توجه به این نکته هم ضروریه که درسته کسب ۸۵ درصد نمرات آخرین فرد قبولی با سهمیه مناطق (داوطلب عادی) شرط لازم برای قبولی دانش آموز ایثارگر هست اما شرط کافی نیست چون که مابین خود دانش آموزان سهمیه ایثارگران هم رقابت وجود داره و ممکنه افرادی بتونن درصدی بالاتر از ۸۵ درصد رو کسب کنن ولی تنها ۵ یا ۲۵ درصد ظرفیت دانشگاه به دانش آموزان سهمیه ایثارگران تعلق می گیره. این امکان ایجاد شده که با توجه به این تغییرات و در هر دو سهمیه انتخاب رشته رو انجام بدن و حقی ازشون ضایع نشه.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما