معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا – یادگیری با کمی رقابت

[ad_1]

بسیاری از خدمات آفلاین و آنلاین در دو سال گذشته رشد کرده اند و شرکت های آموزشی نیز از این موضوع عقب نمانده اند. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا یکی از اپلیکیشن های آموزش آنلاین زبان است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

رقابت زیادی در هر سه زمینه توسعه اپلیکیشن، یادگیری آنلاین و آموزش زبان وجود دارد. بنابراین اگر اپلیکیشنی بخواهد جلب توجه کند و کاربران زیادی داشته باشد، باید حداقل یک نقطه فروش منحصر به فرد داشته باشد. اپلیکیشن سایرا برای یادگیری زبان انگلیسی به گیمیفیکیشن تبدیل شده است.

گیمیفیکیشن یا بازی سازی در آموزش به افراد کمک می کند تا موضوع خاصی را به شیوه ای بازیگوش یاد بگیرند. آنچه در اپلیکیشن آموزش زبان سایرا مشاهده می شود نیز از این روش استفاده می کند و باعث ایجاد رقابت بین کاربران مختلف می شود. در واقع این اپلیکیشن موفق شده است محتوای آموزشی معمول را در قالبی جدید ارائه کند.

مشابه آنچه در بازی ها تجربه کردید، هر روز تعدادی الماس به دست خواهید آورد و با یادگیری هر مرحله، تعدادی امتیاز به دست خواهید آورد. در قسمت User League، می توانید امتیاز خود را با دیگران مقایسه کنید و برای کسب مقام های بالای جدول با سایر کاربران رقابت کنید.

الماس بلیط شما برای یک دوره جدید است و کاربران هر 24 ساعت یک الماس دریافت خواهند کرد. هر درس به موضوع خاصی می پردازد و سعی می کند هر چهار مهارت زبان (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) کاربر را تقویت کند. البته، برای دریافت محتوای مناسب برای سطح خود، باید قبل از شروع کلاس در آزمون تعیین سطح شرکت کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا ساده است اما بی مزه یا تکراری نیست که به خودی خود به کاربران کمک می کند تا تجربه بهتری داشته باشند. برنامه درسی نیز به نوعی طراحی شده است و احتمالاً با دیدن آن بازی های تلفن همراه را به خاطر خواهید آورد.

یادگیری بدون اندازه گیری نتایج بی معنی است و به همین دلیل این اپلیکیشن بخشی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است که کاربران می توانند اطلاعات و نتایج درس های آموخته شده را به صورت مختصر و گرافیکی مشاهده کنند. نمودار عنکبوتی در این بخش به کاربران کمک می کند مهارت های مختلف را متعادل کرده و برنامه تمرینی خود را متناسب با نقاط قوت و ضعف خود تنظیم کنند.

به طور کلی می توان گفت اپلیکیشن دیگر آموزش زبان انگلیسی کارکرد قابل قبولی دارد و می تواند مکمل خوبی برای زبان آموزان باشد.

انگلیسی دیگر را یاد class=
  • انگلیسی دیگر را یاد بگیرید
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: بیان از مهام هیرکان
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد: 15 مگابایت

دانلود

کافه بازار
مایکت

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما