معرفی هیوندای سوناتا N Line Night Edition ؛ نسخه محدود با چهره ای خاص

[ad_1]

هیوندای Night Edition Sonata N Line را ارائه کرده است. این نسخه ، که تنها در 1000 واحد در ایالات متحده در دسترس خواهد بود ، سیاه است و همه اجزای داخلی و خارجی آن تیره هستند. از نظر فنی ، این نسخه مطابق با استاندارد Sonata N Line است و تفاوت قابل توجهی با آن ندارد. علاقه مندان به نسخه شب باید 34750 دلار (بدون احتساب هزینه حمل و نقل 1025 دلار) بپردازند.

از نظر بصری ، اسپویلر کوچک روی صندوق عقب و لبه مرکزی رینگ ها باید ویژگی متمایز Night Edition از استاندارد N Line باشد. این دو قطعه جنسی از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده است. علاوه بر این ، رینگ های مشکی مات 19 اینچی ، نشان های کروم تیره و کالیپرهای ترمز قرمز از دیگر تفاوت های بصری بین Night Edition و سوناتا N Line استاندارد هستند.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition از همان موتور 2.5 لیتری توربو استفاده می کند. این موتور 290 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و چرخ های جلو را با کمک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه به حرکت در می آورد.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition را در دو رنگ مشکی فانتوم و سفید کوارتز عرضه می کند

به گفته هیوندای ، پنجره های این نسخه 13.6 اینچ در جلو و 12.8 اینچ در عقب است ، در حالی که ابعاد آنها در نسخه های دیگر به ترتیب 12 و 11.2 اینچ است. از نظر نسبت فرمان ، این نسخه پس از 2.44 دور قفل می شود ، اما در نسخه های دیگر این ضریب 2.6 دور است.

در غرفه Sonata N Line Night Edition ، شاهد استفاده گسترده از چرم ناپا و دینامیک میکروفیبر هستیم. درزهای صندلی ها مانند کالیپرهای ترمز قرمز هستند و نشان N در نقاط مختلف دیده می شود. در این نسخه ، یک صفحه نمایش 12.3 اینچی پشت فرمان نصب شده است و سیستم اطلاعات سرگرمی از طریق یک صفحه نمایش 10.25 اینچی کنترل می شود. سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و سانروف پانوراما از دیگر ویژگی های استاندارد این نسخه است.

ناگفته نماند ، نسخه استاندارد هیوندای سوناتا N Line 2022 بدون احتساب ارسال و تحویل 33،450 دلار هزینه دارد که 1300 دلار ارزان تر از نسخه شب است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما