نحوه “شکایت” از خرید و فروش اینترنتی!

برای طرح شکایت از نشر اکاذیب در فضای اینترنت باید به کجا مراجعه کنیم؟ به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان رئیس پلیس فتا استان البرز در این خصوص بیان کرد: در پی دریافت گزارشهای متعدد از سوی بلاگرها و افراد مشهور مبنی بر تهدید و اخاذی در فضای سایبری توسط شخصی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان البرز قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی اینستاگرام وی را فریب داده و مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت. سرهنگ «علی عباسی کسانی» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان کرمانشاهی به پلیس فتا استان و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی در سایت های اینترنتی، شخصی از طریق شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کرده و پس از مراجعه حضوری و جلب اعتماد با ارائه رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را از طریق شبکه پایا انتقال داده است، کالا را تحویل گرفته و علیرغم گذشت چند روز هنوز مبلغی به حساب آن ها واریز نشده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

اکنون نماد اتحادیه کسب و کارهای مجازی که در کنار اینماد در وبسایت فروشگاهای معتبر قرار میگیرد، توانسته کاربران را تا حد زیادی از خرید اینترنتیشان مطمئن کند. 22ام بهمن ماه 1398 بود که برای خرید یک مدل گوشی، فروشگاه های اینترنتی مختلفی را بررسی کردم تا اقدام به خرید کنم. به نظرتون چیکار کنم ؟ کلی ضرر کردم چیکار باید کنم ؟ ما چیکار میخوایید بکنید؟ میدونین لاقل ما رو هم راهنمایی کنید. و دادن پول شما رو هم خوردن؟ در ادامه کلاهبرداران ممکن است به بهانه ارائه یک آموزش رایگان یا هر چیز دیگری، از شما بخواهند در سایتشان ثبت نام کنید. در این روش به دلیل اینکه از هر فرد بین ده تا صد هزار تومان کلاهبرداری میشود، افراد به خاطر مبلغ پایین و ترس از جرم شرطبندی از شکایت صرفنظر میکنند. رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به سن استفاده از فضای مجازی گفت: از هر زمانی که کودک بتواند مدادرنگی در دست بگیرد و نقاشی کند، میتواند از شبکههای اجتماعی نیز استفاده کند، اما باید به این نکته توجه کرد که والدین باید علاوه بر آموزش، بر فعالیت کودکانشان نظارت داشته باشند. ل کن و در اخر بنویس که قصد انصراف داری . وکلای مجرب و متخصص مشغول به فعالیت در موسسه حقوقی و داوری امین عدالت کبریا، در نشست ها و جلسات خویش به بررسی و تبادل اطلاعات و گفت و گو در خصوص انواع جرایم رایانه ای و پرونده های کیفری مبتلا به و نحوه رسیدگی به جرایم سایبری پرداخته و در اتخاذ تصمیم برای انتخاب راه قانونی شایسته و مفید مشورت مینمایند.

شکایت پلیس فتا شیراز

لذا اگر ارسال تصویر برای نامحرم یا انتشار تصویر نامناسب در فضای مجازی به صورت مستهجن باشد ، بر اساس قانون جرایم رایانه ای می توان فرد ارسال یا انتشار دهنده را مجرم تلقی و اقدام به رسیدگی به جرم انتشار تصاویر نامناسب در فضای مجازی نمود . پس از مراجعه به دادسرای جرایم رایانهای، پرونده تشکیل شده و رسیدگی به آن طبق روال قانونی به جریان میافتد. بنظر می رسد که بخصوص در مواردی که مبلغ واریز شده هنگفت یا قابل توجه باشد ، راهی جز شکایت از سایت اینترنتی باقی نمی ماند . ب جز پول چسب. چسب میره. ب نظر من انجام ندید بهتره. برای انجام این کار به صفحه گزارش تخلف فروشگاههای اینترنتی مراجعه نمایید و پس از تکمیل فرم مشکل خود را پیگیری کنید. وی اضافه کرد: با بررسیهای تخصصی پلیس مشخص شد یک گروه هکری دست به این اقدامات مجرمانه زده که نفر اصلی این گروه در یکی از استانهای جنوبی کشور دستگیر و تلاش برای شناسایی سایر اعضای این باند ادامه دارد. خانم سحر اینم ی نقشه ی جدید برای ادامه دادن ب کارشونه.

این رأی طبق ماده ۲۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری در موارد مشابه برای شعب دیوان عالی کشور و دادگاهها لازمالاتباع است”. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شکایت از فروشگاه اینترنتی ، در کانال تلگرام حقوق کیفری عضو شوید . برای مثال اگر اکانت اینستاگرامی شما هک شد نباید فوراً اپلیکیشن اینستاگرام را از گوشی خودتان حذف کنید. اون موقع 300 0 قاشق پول پستش ب نظر شما چقدر میشه. ر اون صورت پول مون برگردونده میشه . م فرستادم توکل به خدا ببینیم چی میشه ؟ دادگاه 15شهریور چی شد؟ به شرکت بپردازدکسی میدونه یعنی چی؟ من یکبار شکایت کردم شکایتم رد شد مجدد شکایت حقوقی کردم و درخواست کارشناسی اجناس شرکت رو کردم. شما تو سایت فتا گزارش ثبت کنی دو هفته بعدش باهاتون تماس میگیرن پیگیری مشکل میکنن بعد زنگ میزنن به اون شرکت بهشون میگن شاکی دارین باید رسیدگی کنید بعد شرکت پولتون رو پس میده کار سختی نیست.

شکایت فوری پلیس فتا

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فرم شکایت در پلیس فتا وب سایت خود باشید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما