نوآوری برای آینده ترکیبی کار

[ad_1]

شک و تردید در مورد اینکه کارمندان چقدر می توانند در صورت کار در خانه کار کنند، کارآیی داشته باشند نیز دچار فرسایش شد. مطالعه آوریل 2021 توسط مؤسسه بکر-فریدمن دانشگاه شیکاگو به برنامه‌های شرکت‌ها برای کار از راه دور پس از کووید نگاه کرد و افزایش بهره‌وری پیش‌بینی‌شده 5 درصدی را برای اقتصاد ایالات متحده نشان داد. و یک نظرسنجی در دسامبر 2020 توسط PwC نشان داد که 34 درصد از کارمندان گفتند که بهره‌وری بیشتری نسبت به قبل از همه‌گیری دارند، در حالی که بیش از نیمی از مدیران گفتند که میانگین بهره‌وری کارکنان را بهبود بخشیده‌اند.

اکنون یک اختلال به همان اندازه گسترده در قالب کار ترکیبی در راه است: در حالی که برخی از شرکت ها اصرار دارند که کارکنان آنها به طور تمام وقت به دفتر بازگردند، بسیاری در حال آماده شدن برای یک وضعیت عادی جدید هستند که در آن کارمندان چند روز را در دفتر می گذرانند و چند روز را تعطیل می کنند. از راه دور کار کنید با ترکیبی از جلسات مجازی و حضوری و همکاری. نظرسنجی CNBC از مدیران منابع انسانی، مالی و فناوری نشان داد که تقریباً نیمی از شرکت‌ها در نیمه دوم سال 2021 از مدل کار ترکیبی استفاده خواهند کرد.

دنیز کاگلار، رئیس بخش استراتژی سازمانی PwC در ایالات متحده گفت: «من کار ترکیبی را یکی از چیزهایی می‌دانم که شرکت‌ها باید به درستی آن را انجام دهند. ما باید نحوه کار با یکدیگر را دوباره ابداع کنیم، و اگر مدل هیبریدی را به درستی دریافت نکنیم، شرکت به همان اندازه سازنده نخواهد بود. و در برخی صنایع، حتی یک تا دو درصد تغییر در بهره وری می تواند تفاوت بسیار زیادی ایجاد کند.

همه اینها در یک چشم انداز کسب و کار اتفاق می افتد که در آن کارکنان بیشتر و بیشتری خواستار انعطاف پذیری مداوم پس از همه گیری هستند. به عنوان مثال، طبق مطالعه آینده کار Accentures در سال 2021، 83٪ از کارمندان یک مدل کاری ترکیبی را ترجیح می دهند. و شرکت‌ها گوش می‌دهند: آنها می‌دانند که تصمیم‌هایی که شرکت‌ها در حال حاضر می‌گیرند حیاتی خواهد بود، به‌ویژه که آنها برای رقابت و حفظ استعدادها در یک بازار رقابتی رقابت می‌کنند.

جف وانگ، مدیر ارشد نوآوری جهانی در EY، گفت: «در حالی که شرکت‌ها برای استقبال از بازگشت کارکنان به دفتر آماده می‌شوند، باید نیازها و انگیزه‌های کارمندان پیرامون کار و همچنین تغییرات و پیشرفت‌های آنها را درک کنند. شرکت‌ها می‌خواهند بهترین افراد را جذب و حفظ کنند، اما تقریباً همه می‌گویند که چیزی متفاوت از قبل از دوران کووید می‌خواهند.»

شرکت‌ها در سرتاسر جهان در حال مقابله با این چالش هستند و در تلاش برای ایجاد فرآیندهای مناسب، فناوری‌های نوآورانه و پشتیبانی رهبری برای تسلط بر این لحظه مهم هستند.

دانلود گزارش کامل.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما