هشت نکته برای ماشین چمن زنی که امروز باید از آن استفاده کنید

اگرچه سوله یک گزینه عالی است و تقریباً در تمام فصول سال ایمنی و ایمنی ماشین چمن‌زنی شما را تضمین می‌کند، تنها نقطه ضعف آن گران‌تر بودن نسبت به سایر گزینه‌ها است. اگر شما هم مثل من هستید، جوشکاری یک گزینه نیست. بنابراین، زودتر از آن که خودتان را برای یک چیز که به نظر می رسد در بالای جهان است، به زحمت بیندازید، در نظر بگیرید که آیا دیدن آنچه در Comedy Central از چه چیزهایی لذت می برید ساده تر نیست یا نه. فارغ از قید و بند منفی‌گرایی، افراد شروع به دیدن راه درست برای تایپ یک طرح حمله برای مقابله با موقعیت داده می‌کنند. محققان تصور می‌کنند که خنده ممکن است به مبارزه با ایده‌های مخرب در ذهن نیز کمک کند و با افزایش احساسات مثبت، مردم راه‌هایی برای رهایی از بدبختی خود می‌بینند.

خنده می تواند به آن افراد کمک کند تا چنگال خود را شل کرده و شروع به رها کردن چیزی کنند که آنها را آزار می دهد. او خنده را مرهون ترمیم خود می‌داند و اکنون که با مدرک دکترای خود مسلح شده است، به دیگران درباره روش‌های آسان برای خندیدن از طریق درد مشاوره می‌دهد. اعتقاد بر این است که خنده برای بیماران مفید است، زیرا باعث کاهش اضطراب و استرس می شود، درد را قابل کنترل می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. ممکن است از شما خواسته شود قبل از شیفت کاری در محل کار یا زودتر از اینکه روح خود را به درمانگرتان برهانید، چند تمرین خنده انجام دهید. این مقاله کوتاه نیازمند نیروی کار است.

تعدادی ربات چمن زنی در بازار وجود دارد.

اگر می خواهید چیزی را خیلی محکم نگه دارید در حالی که در یک چالش نجاری یا باغبانی مشغول هستید، این انبردست های آسان واقعاً مفید هستند. چه این ملاحظات مربوط به پوست خانه باشد و چه در داخل، بهتر است برخی از تجهیزات مفید را جمع آوری و نگهداری کنید تا در مواقع ضروری به شما کمک کنند. امروز، ما در زمان به هدفی رسیده‌ایم که سیستم‌های کامپیوتری ممکن است به ما کمک کنند تا سیب‌های کبود را تایپ کنیم، و ماشین‌هایی با بازوهای روباتی تمام مهره‌ها را از درخت تکان می‌دهند. تعدادی ربات چمن زنی در بازار وجود دارد. اگر از چمن زنی در حیاط خلوت متنفرید، مطمئناً آنها در حال حاضر وظیفه خود را انجام می دهند و راه اندازی یک رباتیک بسیار سرگرم کننده است، بنابراین برای رفتن ارزش قائل هستید. من می دانم که شما از چمن زنی بسیار متنفرید، و حیاط به شدت آن را می خواهد، بنابراین این عالی است! یک مته بذر دقیقا همان چیزی است که از نام آن نشان می دهد. یک سوراخ در خاک ایجاد می کند تا دانه ای را رسوب دهد و اطمینان حاصل کند که هر دانه در همان عمق و فاصله یکسان از هر دانه دیگر کاشته می شود.

آنها برای مانور دادن مقادیر زیادی خاک و خاک از یک مکان به مکان دیگر یا ایجاد سنگرهایی برای کمک به کشاورز برای دوری از سیل استفاده می شوند. خراش ها معمولاً در مزارع جدیدتر یا اگر کشاورز بخواهد زمین خود را بسازد استفاده می شود. آنها به کشاورزان اجازه می دهند که زمین را بدون اتلاف وقت برداشت کنند. چمن ها سه برابر ذرت زمین دارند. دستگاه های برداشت چغندر، بسیار شبیه دستگاه های برداشت ذرت و سیب زمینی، ماشین هایی هستند که به طور خاص برای کشیدن گیاهان خاص از پایین طراحی شده اند. اتصالات غلتکی برای تراکتورها بسیار شبیه به غلتک های بخار هستند، زیرا آنها همان عامل را انجام می دهند. شما نیازی ندارید که لبه شما اولین چیزی باشد که مردم پس از نگاهی به چمن شما می بینند.

اگر به دنبال یک ماشین چمن زنی سبک وزن هستید، Craftsman M105 یک انتخاب عالی است. در مورد ماشین‌های چمن‌زنی برقی، انتخاب‌های زیادی وجود دارد، بنابراین ما با جمع‌آوری بهترین پیشنهادات ماشین چمن‌زنی برقی در حال حاضر، کار را برای شما انجام داده‌ایم. این دستگاه دارای یک اهرم محکم است که به وضوح در بالاترین سمت چپ ماشین چمن زنی قرار دارد و می توان آن را بین ارتفاعات برش چمن از 30 میلی متر تا 80 میلی متر تغییر داد. عرض خرد کردن 42 سانتی متر به این معنی است که برای باغ های با اندازه متوسط ​​تا غول پیکر مناسب است. تیغه ها همچنین می توانند با نیروی راهنما، با چرخ هایی که به صورت مکانیکی به تیغه های برش متصل می شوند، تغذیه شوند تا وقتی ماشین چمن زنی به سمت جلو هل داده می شود، تیغه ها بچرخند یا ماشین بتواند یک موتور الکتریکی با باتری یا پلاگین داشته باشد. از آنجایی که خنده باعث ایجاد فشار کمی بر بدن می شود، خنده درمانی احتمالاً برای زنان باردار توصیه نمی شود، این افراد دارای فتق یا بیمارانی که تحت عمل جراحی فشرده قرار گرفته اند. احتمالاً اتاق‌های طنز بیشتری را در بیمارستان‌ها می‌بینید، علاوه بر واگن‌های خنده پر از کتاب‌های خنده‌دار، بازی‌های ویدیویی و اسباب‌بازی‌هایی که در سالن‌ها پرسه می‌زنند. دسته‌های لکه‌دار به کشاورزان تولیدکننده کمک می‌کنند تا مناطقی از محصول را شناسایی کنند که عملکرد خوبی ندارند.

صاف و با طراوت، این کار برای مکیدن بعد از یک جلسه گرم چمن زنی به همان اندازه مؤثر است که در تابستان با دوستان (از فاصله اجتماعی مناسب) میل کنید. مسابقه‌های کارتی اندرو در کارت‌های خود دراز می‌کشند تا به حداکثر آیرودینامیک دست یابند و برخی از کارت‌ها از دو موتور به عنوان جایگزین یکی برای سرعت بالا استفاده می‌کنند. در حالی که غلتک های بخار روی آسفالت کار می کنند، یک اتصال غلتکی روی خاک کار می کند، آن را بسته بندی می کند و برای فصل کاشت آماده می کند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاهده در سایت وب سایت خود باشید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما