هفت نکته برای شروع ساختن یک خرید کارتن که همیشه می‌خواستید

برای دیدن و خرید انواع کارتن های پستی و معمولی کلیک نمایید.یک مقاله مختصر ، و کاربردی برای بسته بندی مرتب و باکلاس … برای تولید این لایه، کاغذ وارد یک دستگاه کارتن سازی مخصوص رول کننده می گردد. بهترین راه این است که ترندهای طراحی بسته بندی در سطح بین المللی را بدانید.آنهایی که مرزها را درنوردیدهاند و جنبه فرا مرزی پیدا کردهاند. البته در ابتدا لازم است با خرمای استعمران یا خرمای سایر بیشتر آشنا شویم. علاوه بر این ویژگی، کارتن بسته بندی انار باید در طراحی گرافیکی روی کارتن بسیار شکیل و زیبا باشد تا باعث جذب و هدایت مشتری به خرید شود زیرا اگر انارهای صادراتی از کیفیت و مرغوبیت برخوردار باشند اما در یک بستهبندی مناسب عرضه نشود علاوه بر اینکه محصول سالم به دست مشتری نمیرسد، جذابیت لازم را برای مشتریان نخواهد داشت. جعبه مورد نظر گونه ای از اقسام کارتن مقوایی است که به صورت بسیار محکم و با یک طراحی اصولی ساخته می شود.

آیا محصول شکستنی است؟ صنعت کارتن سازی یکی از مهم ترین صنایعی است که به سرعت در حال رشد است چون بسیاری از موسسات تولیدی به بسته بندی محصولات خود متکی هستند، بنابراین تقاضای زیادی برای این محصول در بازارهای جهانی وجود دارد. قیمت پاکت بسته بندی زعفران در بازار بستگی به نوع و سایز پاکت بسته بندی نیز دارد و هرچه مدل پاکت نیز ساده تر باشد قیمت آن پایین تر و مناسب تر خواهد بود و اما بسیاری از مشتریان به دنبال شیک ترین و زیباترین پاکت های بسته بندی مخصوص برند خود می باشند. سلفون شامل دو نوع مات و براق می باشد که انتخاب هر کدام از آنها بستگی به نظر و سلیقه مشتری دارد. در نهایت، خدمات حملونقلی که انتخاب میکنید بستگی به محصول مورد نظر شما دارد.

راهنما قطعی به خرید کارتن

اینان از خدماتی هستند که چاپ افست به همراه دارد و باعث میشود زیبایی بسته بندی شما دوچندان گردد. چاپ افست فرآیند لمینت را با خود به همراه دارد. خرید کارتن ضخیم می تواند علاوه بر تامین امنیت وسایل و محصولات هزینه اندکی را با خود به همراه داشته باشد.

بر روی کارتن های بزرگ ( کارتن مادر) که جعبه های کوچک درون آن قرار می گیرند چاپ فلکسو اعمال می گردد. بسته به نوع محصول و ظرفی که لوازم آرایشی در آن قرار میگیرند، ارسال محصولات آرایشی نسبت به سایر اقلام کمتر شکستنی، چالش برانگیزتر است. رژ لب، کرم پودر، پنکک: برای ارسال محصولات آرایشی با وزن کمتر از 500 گرم از خدمات پست پیشتاز استفاده کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول کالاهای خریداری شده ظرف مدت زمان کوتاه و در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و شما با خرید اینترنتی می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. یکی دیگر از نکات مهم بسته بندی، حفاظت از سلامت فیزیکی کالا است، در صورتی که بسته بندی خوبی نداشته باشید، محصولات شما سالم به دست مشتری نخواهند رسید. در زمانی که کسبوکار برای فروشندگان آنلاین در تمام زمینهها رونق گرفته است، فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

دقت کنید در زمینه و آجیل از کارتنهای با کیفیت درجه یک استفاده کنید زیرا اینگونه محصولات بو را خیلی زود به خود جذب میکنند و از کارتن و جعبه بازیافتی برای بسته بندی هایشان استفاده کنید حتما بوی نامطبوعی به خود خواهد گرفت. به این ترتیب که اول از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده میکنند. این احتمال وجود دارد که با وجود داشتن تاریخ انقضاء در برخی از مواقع، محصول باز نشده منقضی گردد. مثلاً استفاده از کمی چسب نواری برای بسته نگه داشتن ظروف آرایشی یا یک اپلیکاتور در جای خود میتواند کمک کننده باشد. پلیمرها با داشتن وزن مخصوص کم در مقایسه با فلزات و شیشه، امکان طراحی بسته بندی سبک و در عین حال مقاوم را برای حمل و نقل هوایی و بسته بندی ضد رطوبت و افزایش دهنده زمان ماندگاری را برای حمل و نقل دریایی مهیا می سازند. اما در میان طراحی و زیبایی نباید هدف اصلی بستهبندی را فراموش کرد.

خرید کارتن بدون چاپ

از طرفی در صنایع مختلف کارتنها با هدف بسته بندی و انبار کردن استفاده میشوند. این دستگاه عمل انداختن خط برای اندازه اولیه کارتنها را میسر میکند. قدمت گیاه زعفران به 3500 سال قبل می رسد که از همان سالها ایران مرکز کشت این گیاه بوده است. به کار بردن تصویری از یک زن یا مرد با لباس محلی، تصویر یک مکان تاریخی و ایده های مشابه می تواند ترغیب کننده و نشانه ای از فرهنگ غنی ایران باشد زیرا ایران بیشترین کشت زعفران جهان را دارا می باشد که این میزان حدود 9/0 زعفران تولیدی جهان است. معمولا برای تولید این جعبه ها از مقوای ایندربرد استفاده میشود زیرا این مقوا با نام مقوا بهداشتی نیز شناخته شده است و برای محصولات غذایی، آجیل و خشکبار استفاده میگردد. چاپ افست به جعبه های مقوایی جلوه زیبا و جذابی می دهد به خصوص مقوای ایندربرد که با انجام چاپ افست بسیار شکیل می شود.

لوازم آرایشی (به عنوان مثال انواع پودرها) یا ظرف (شیشه یا پلاستیک) آنها، معمولاً مرسولههای بسیار شکنندهای هستند. لوازم آرایش به دو صورت مایع و جامد و همچنین در انواع مختلف ظروف از پلاستیک گرفته تا شیشه وجود دارند. لوازم آرایشی کوچکتر و بادوامتر هم باید لای پلاستیک حبابدار ارسال شوند. اگر به دنبال بهترین راه ارسال محصولات آرایشی هستید، باید مطمئن شوید که به طور مؤثری این لوازم حساس و شکستنی را بستهبندی و ارسال میکنید تا بهترین تجربه ممکن را به مشتری ارائه دهید.

این جعبه و کارتن های بسته بندی با ویژگی هایی که از نظر کیفیت و شکل ظارهی دارند مناسب بازارهای صادراتی میباشند. حال سوال این است که کارتن های بسته بندی که برای صادراتی استفاده میشوند باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ پک های زعفران را نمی توان به تنهایی و به صورت تکی جابجا کرد زیرا زمان زیادی باید صرف این کار کرد بنابراین کارتن چهاردرب( کارتن مادر) تولید می کنند که این جعبه های کوچک را درون آن چیده و به راحتی جابجا کنند. یعنی چنان كامل و جذاب و آگاهانه طراحی شده باشد تا بتواند خریداری را كه محصول را نمی شناسد و در مورد آن اطلاعات كافی ندارد، ترغیب به خرید كند. انتظار می رود که در سال های آینده بازار جهانی بسته بندی پایدار، رشد قابل توجهی داشته باشد، البته افزایش قوانین سخت گیرانه در کشورهای گوناگون نیز در رشد بسته بندی پایدار بی اثر نمی باشد.

استراتژی های بی رحم تولید کننده کارتن مورد سوء استفاده قرار گرفت

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تولید کننده کارتن لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما