همهچیز درباره انصراف از دانشگاه – گروه مشاور برتر

نه درست و حسابی درس میخوانید، نه درست و حسابی تفریح می کنید، نه درست و حسابی زندگی می کنید. درست فکر کردن تاثیر زیادی در آینده ما و میزان موثر بودن ما در زندگی داره. با نگاهی به میزان موفقیت دانش آموزان برتر موسسه دیجی کنکور در سالهای قبل که از خدمات مشاوره کنکور تجربی استفاده نمودند به این مهم می رسیم. مطالبی که تو همایش روانشناسی کنکور بارسا بیان میشن علاوه بر اینکه جنبه انگیزشی دارند و باعث تقویت روحیه دانش آموزان میشن، از نظر علمی هم کاملا به روز و پذیرفته شده هستند. مطالبی که تو همایش روانشناسی کنکور بارسا بیان میشن علاوه بر اینکه جنبه انگیزشی دارند و باعث تقویت روحیه دانش آموزان میشن، از نظر علمی هم کاملا به روز و پذیرفته شده هستند.در همایش غیرحضوری و آنلاین کنکور با متد ACT قراره چه معجزه ای رخ بده؟ در طول هفته پیگیری های دقیقی از طرف مشاور بر روی شما انجام خواهد شد و شما می توانید در طول هفته، در ساعات مشخص شده ای با مشاور خود در ارتباط باشید تا مشکلات و مسائل احتمالی را برطرف کنید.

مشاور کنکور خرم اباد

شکل های سوال 6 تمرین های دوره ای با شکل زیر جایگزین شده است . برای اولین بار ۴۵۰ نوجوان به جای حرف های تکراری، با اصول روانشناسی و دروس خودشناسی و آگاهی بخش تمرین قدرت کردند. تو همایش کنکور ۴ بهمن به همه ایران و سیستم تحصیلی یادآوردی کردیم که از سیستم قدیمی مشاوره تحصیلی با روش «مرگ مامانت درس بخون» و انگیزه های دروغین مثل «من توی چشمات رتبه یک کنکور می بینم» دست بردارند و با آموزش علم ACT نوجوانان و کنکوری ها رو به جای توهم، آگاهی بخشیدیم تا با مدیریت بهتر هیجانات و افکارشون، تمرکز و اراده مطالعاتی شون رو افزایش بدن و به سمت پیشرفت تحصیلی و موفقیت در کنکور برن. بچه ها جوری با انرژی از در رفتند بیرون که یبار دیگه خدا رو شکر کردم که تونستیم در زندگی و پیشرفت مردم کشورمون تفاوت مهمی ایجاد کنیم. تفاوت خیلی مهم همایش کنکور با متد ACT با سایر همایش های مشاوره تحصیلی اینه که متد اکت (ACT) مثل بقیه همایش های کنکور نیست که توش فقط یه سری مطالب انگیزشی گفته بشه و بعد از گذشت چند روز اثر این سخنرانی انگیزشی از بین بره.

بلکه یه کارگاه روانشناسی حرفه ایه که زندگی شخصی و تحصیلی شما رو دگرگون می کنه. موسسه آموزشی بارسا هر سال چندین کارگاه و همایش انگیزشی و روانشناسی برای دانش آموزان کنکوری و پایه و خونواده هاشون برگزار می کنه تا به پیشرفت تحصیلی و پیشرفت شخصیتی اون ها کمک کنه. اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در تهران می باشید و نیاز به مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک مشاوران تحصیلی در تهران به بهترین وجه از منابع، تعداد سوالات، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه تهران آگاه گردید. علی میرصادقی همچنین مشاور و روانشناس فینالیست های اولین سری برنامه عصر جدید بوده و حالا قصد داره تو این همایش انگیزشی کنکور با استفاده از متد روانشناسی ACT به دانش آموزان و خصوصا کنکوری ها کمک کنه تا بتونند سرعت و تمرکز مطالعاتی شون رو بالا ببرند، سختی های مسیر کنکور رو بهتر درک کنند و با انگیزه و انرژی بیشتری برای کنکور سراسری درس بخونند.

قطعا دانشگاه های آزاد و پیام نور و همچنین غیر انتفاعی با توجه به اینکه به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند، می توانند از سایر راه های دیگر در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. در صورت موافت دانشگاه علوم پزشکی مشکلی ندارد. حتما و حتما همه داوطلبان را خصوصا افرادی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سر پرورش می دهند را به این امر توصیه می کنیم که در آزمون آزمایشی با کیفیتی ثبت نام کنند؛ آزمونی که هم دارای سوالاتی به سبک کنکور های سال های اخیر باشد و هم کارنامه آن از تمامی جهات داوطلب را مورد آنالیز قرار دهد و اطلاعات مفیدی برای ادامه مسیر مطالعاتی داوطلب در اختیار او و مشاورش بگذارد. خب خدا این استعداد رو شاید به بعضی ها نداده باشه ولی خب این استعداد اینجوری نیست که حتما باید از تولد اونو داشته باشین یه ویژگی هست که آدم میتونه اونو راحت به دست بیاره که ما تمامی اون ها رو توی پکیج مشاوره کنکور ۱۴۰۱ بهتون توضیح دادیم . حتما بعد از پایان این مطلب، بخش اول آن … باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم داشته باشید. مدالیتی شخصیتی هر فرد، مشخص میکند که یادگیری او بیشتر با دیدن است یا گوش کردن و یا…

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما