همه اینها بستگی به افراد دارد

در جلد دوم هم که شامل پاسخ های تشریحی است، حل تمامی سوالات و مراحل آنها به صورت کامل نوشته شده است. با توجه به اهمیت دسترسی به دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400، در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور ۱۴۰۰ در تمامی گروه های آزمایشی قرار داده شده است. من میخوام کنکور زبان سال ۱۴۰۰ شرکت کنم و میخوام ترکی استانبولی بخونم یعنی زیر گروه ۴ .میخواستم بدونم کسانی که زیر گروه ۱ و ۲ و ۳ رو انتخاب میکنند سوالات بیشتری و سوالات تخصصی دارند ولی من ک زیر گروه ۴ هستم ندارم آیا این تاثیری روی رتبه ی من میزاره ک سوالات تخصصی ندارم ؟ اما اگه بخوای از راه کنکور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنی، نمرات دیپلم شما مهمه و لازم به شرکت در کنکور مجدد نیست. طبق مصوبه جدید امکان شرکت در گرایش بالینی روانشناسی برای داوطلبان رشته های غیر مرتبط مجاز نیست اما در مورد سایر گرایش ها صحبتی نشده است. چرا که اهمیت هر یک از دروس در زیر گروه های کنکور تجربی تفاوت دارد.

در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم را به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتوانند از مناسب ترین کتاب های کمک آموزشی استفاده کنند.در ضمن قبل از هر چیزی، شما نیازمند یک دفتر برنامه ریزی هستید، تا به شکل اصولی و دقیق، به برنامه مطالعاتی خود برسید. کتاب ها و بهترین منابع کنکور 1401 معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر مشاور ارشد موسسه آموزشی بارسا، مهندس معین فلاح می باشد. پس سعی کنید از ابتدای سال با مشاور در تماس باشید تا مشاور تحصیلی شما بتواند بهترین راهکار ها را برای از بین بردن عادات اشتباه شما داشته باشد. در واقع اینطور بگویم که مشاورانی که برنامه های درسی بلند مدت میدهند باعث میشود که ارتباط بین مشاور و دانش آموز از بین برود. پیشنهاد من به عنوان مشاور تحصیلی این هستش که مشاور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود.

مشاور کنکور ساری

برنامه های درسی کوتاه مدت بدهد! اگر این اتفاق نیفتد نتیجه اش بالا رفتن تعداد غلط های دانش آموزان در حل تمرین و تست میشود. هم چنین برای یادگیری مفهومی و عمیق این درس، ما به شما توصیه می کنیم (مخصوصا برای دانش آموزانی که مفهوم مباحث را یاد نمی گیرند و از ابتدای کار سراغ حل تمرین و تست می روند) متن کتاب درسی را حتما مطالعه کرده و تمام تمرینات آن را حل کنید. اما تهیه یک کتاب کمک آموزشی خوب برای یادگیری بهتر، حل تمرین بیشتر و تست زنی پیشنهاد می شود. اما بعضی از مشاور نما ها هستند که بیشتر مباحث را اشتباهی به داوطلبان خود می گویند و باعث می شوند که از راه درست خود خارج شده و نتوانند نتیجه خوبی را بگیرند. باید توجه داشته باشید که برای مطالعه نیز این ویژگی ها اثرگذارند. اغلب کنکوری ها ترجیح میدهند از داخل اتاقشان و در آرامش با مشاور کنکورشان صحبت کنند و یا چت کنند. سعی کنید با مشاور تحصیلی کار کنید که حداقل در بازه های زمانی کوتاه با شما در تماس باشد و شما را فراموش نکند. یکی دیگر از ویژگی های مهم مشاور این میباشد که به مسائل برنامه ریزی تحصیلی احاطه ی کامل داشته باشد.

ما آدم ها در خیلی از مسائل زندگیمون، اگه اغراق نکرده باشیم 95% اوقات، احتیاج به مشورت داریم و این علتش از این جا نشأت می گیره که دانسته های ما به تنهایی برای تصمیم گیری و نتیجه گیری و پیش بردن یک کار کافی نیست. توصیه ای که من به عنوان مشاور تحصیلی دارم این هستش که حتمأ قبل از تهیه ی کتاب ها لوح های کمک آموزشی با مشاور تحصیلی خودتون مشورت کنید تا بهترین راهکار ها را به مشاور کنکور خوب در کرج – best-class.ir – شما بگوید . در این کتاب مطالب درسی کتاب های دهم و یازدهم و دوازدهم که به شکل پراکنده وجود داشتند، جمع آوری شده است. در واقع داوطلب کنکوری باید در خواندن هر موضوع و فصل پیش نیاز های مربوط به آن درس را مطالعه کرده باشد. همایش بزرگ انتخاب رشته مهندس علیرضانژاد و آگاهی از بازار کار هر رشته تحصیلی. عدم آگاهی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور، یکی از مواردی که باعث می شود کنکور برای برخی از داوطلبان ترسناک و دلهره آور به نظر برسد. از جمله مهمترین ویژگی های مشاور تحصیلی مناسب این میباشد که باید به سر فصل های دروس تخصصی رشته های مختلف آگاهی داشته باشد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما