هکرها اطلاعات میلیون ها کاربر هندی ایسر را سرقت کردند

[ad_1]

ایسر ، خرده فروش سخت افزار تایوانی ، تأیید کرده است که هکرها به سیستم خدمات مشتریان آن در هند نفوذ کرده اند و اطلاعات بسیاری از کاربران به سرقت رفته است.

با این حال ، ناظران PrivacyAffairs پس از کشف این نقض اطلاعات در یکی از انجمن ها ، جزئیات را به اشتراک گذاشتند. میکلوس زولتان ، بنیانگذار آفاریس نوشت:

در پست یکی از انجمن ها ، گروه هکرهای Desorden اعلام کرد که سرورهای هندی Acer را هک کرده و داده های آنها را هک کرده است.

ایسر

به گفته زولتان ، به نظر می رسد اطلاعات سرقت شده دارای اعتبار و سایر اطلاعات شخصی میلیون ها فروشنده و توزیع کننده ایسر در هند است.

سخنگوی ایسر همچنین گفت زیرمجموعه هندی پس از کشف نقض ، فوراً کار بر روی پروتکل های امنیتی را آغاز کرد. جزئیات تخلف به پلیس محلی گزارش شده است و روند اطلاع رسانی به همه مشتریان آسیب دیده آغاز شده است. سخنگو همچنین تاکید کرد که این حادثه “هیچگونه تأثیر مادی بر عملیات و تداوم تجارت ایسر نداشته است”.

ایسر به BleepingComputer گفت:

ما اخیراً حمله جداگانه ای به سیستم خدمات پس از فروش محلی خود در هند شناسایی کردیم. پس از تشخیص ، بلافاصله شروع به اجرای گزارش های امنیتی و اسکن کامل سیستم های خود کردیم. علاوه بر این ، ما به همه مشتریان بالقوه آسیب دیده خود در هند اطلاع می دهیم.

در حالی که ایسر جزئیات نقض اطلاعات را فاش نکرده است ، PrivacyAffairs گزارش می دهد که هکرها در حمله به داده های میلیون ها مشتری خود دسترسی پیدا کرده اند. در حقیقت ، هکرها ده ها هزار پرونده داده شرکت تایوانی را برای اثبات ادعاهای خود ارائه کردند.

هکرها یا ایسر هنوز فاش نکرده اند که چگونه مهاجمان به سرورها حمله کرده و آنها را آسیب پذیر کرده اند. تخمین زده می شود که بیش از 60 گیگابایت اطلاعات حساس ممکن است به هکرها فاش شود ، از جمله جزئیات مربوط به حساب های ایسر ، اطلاعات مالی و حسابرسی.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما