وحید امیری: هرجا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم

[ad_1]

خبرورزشی: وحید امیری وینگر پرسپولیس میگوید: سعی کن با هر بازی که انجام میدهم کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

کم کسانی که معتقدند وحید امیر دونده‌ترین بازیکن پرسپولیس اس. فوتبالیستی که اگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت چه بسا پرسپولیس میتوانست از پس اولسان برآمده و قهرمانی این مسابقات را جشن بگیرد. خیلی وحید امیری را یک چپ پای تکنیکی و سرعتی میدانند در حالی که او خشنترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت!

امیری، بازیکن ملی پوش پرسپولیس یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود که در این مسابقات 36 بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا تا با زیاد نسبت به دیگر بازیکنان، پرخطاترین بازیکن باشد! پست اصلی این بازیکن ملی پوشفبک است اما به خاطر نقش بازیکن در تیمش در حمله بازی می کند. در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوبهن اصفهان شنیدن تازه ترین حرفهای وحید امیری خالی از لطف نیست.

مدت‌هاست از هافبک و وینگر چپ به خط حمله نقل مکان کرده و فوروارد شدی. ازپُست جدید خودت راضی هستی؟

همیشه این موضوع را گفتم و باز هم میگویم هر جایی از زمین که آقا یحیی و کادر فنی بخواهد بازی میکنم. من بازیکن پرسپولیس هستم و الان این تیم درخط حمله به من نیاز دارد.

ولی تو ذاتاً یک هافبک هستی؟

فصل گذشته هافبک بودم و اوایل حضورم در پرسپولیس آقاٌ برانکو فوروور.گ بر،م۲ ‌،م۲ بر.گز سعی می‌کنم با هر بازی که می‌دهم کادر فنی و هواداران رلا جلا ج.

دوندگی و جنگندگی تو همیشه زبانزد خاص و عام است. در بازی با نساجی مازندران و مین آب گرفته هم خیلی دویدی و عکسهای زیادی از تو از آن دیدار سخت و نفسگیر در آرشیو داریم.

(با تواضع خاص) در آن بازی همه بازیکنان پرسپولیس دویدن و جنگیدند. من هم کار نمیکنم. دویدن برای پرسپولیس وظیفه من است.

ولی به نظر می‌رسید بسیار در آن بازی داشت.

ربطی به نساجی یا موضوع خاصی نداشت. ما یک گل در نیمه اول خورده بودیم و همه تلاش می کردم در نیمه دوم ج،مچچن. نمی‌خواستیم دست خالی از مازندران برگردیم ولی واقعاً کار سخت بود. زمین را آب گرفته بود و اصلاً توپ حرکت نمی‌کرد. توپ‌های بیشتر ارسال می‌شد که چاره‌ای هم نبود. من فکر می کنم اگر بدشانسی نبودیم حتی می توانم با ۳ امتیاز امز قارش. تیم خوب نساجی هم خیلی دوید و نشان داد تیم پرتلاشی است.

حالا روز پنج‌شنبه با ذوب‌آهن اصفهان بازی دارید. این مسابقه را چگونه می‌بینی؟

ذوبآهن تیم قابل احترامی است. کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه هایی دارد که به طور قطع و یقین با انگیزه جلوی ما بازی خواهد کرد اما ما هم پرسپولیس هستیم و میخواهیم برنده باشیم.

بی‌تعارف هنوز حسرت کارت زرد گرفتن و محروم شدن از بازی فینال،ا نمی‌خ

فوتبال همین است. گاهی یک اتفاق شما را عوض می‌کند. بازی فینال آسیا دیگر تمام شده و به تاریخ پیوسته است. ما باید به فکر بازی های آینده باشیم.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما