وظایف مشاور تحصیلی در برابر دانش آموزان چیست

💫 مشاوره قبولی در کنکور زبان 1400 به همراه معرفی منابع - مرکز مشاوره آویژه خبرنگار آفتاب: جناب سینا تهرانی خودتان هم می دانید بسیاری از مشاورین تحصیلی سواد لازم برای انجام اینکار را ندارند؟ یکی دیگر از مشکلاتی که دکتر شهاب اناری دارد ، سطح بالا و پیشرفته بودن کلاس های ایشان است. طبق تحقیقات هیچ فردی به این نام از آن مدرسه فارغ التحصیل نشده است! باز هم انتشارات خیلی سبز کتاب شیمی سال آخر بهتری دارد و می توانید از آن استفاده کنید. در حال حاضر کتاب های زیادی برای هر یک از دروس ارائه شده است که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. مسیر کنکور مسیری پر پیچ و خم است و دانستن نکات ریزی که در آن نهفته است می تواند کمک زیادی به شما بکند. خبرنگار آفتاب: زمانی دوستی می گفت یک سوال زیست شناسی کنکور هرچقدر هم که طولانی باشد و یا گزینه های طولانی داشته باشد در واقع در یک یا دو کلمه خلاصه شده است، آیا این حرفها صحیح است؟ سینا تهرانی مشاور برجسته تحصیلی گفت: اجازه بدهید برای حفظ اسرار کاری در این مورد اظهار نظر نکنم و فقط به این نکته بسنده کنم که روش مطالعه درس زیست شناسی بسیار شگفت آورتر از دروس دیگر است. خبرنگار آفتاب: آیا به نظر شما در همین درس دین و زندگی با مطالعه کتاب درسی می توان درصد بالایی کسب کرد، پس پیام آیات که بیشترین میزان تست را در کنکور سراسری بخود اختصاص داده است چه می شود؟

مشاور کنکور مهدی باباخانی

کتاب های زیست رو واقعا جویده بودم ! میخوام امسال کنکور تجربی بدم باید کتاب های درسی نظام قدیم بخونم یا جدید؟ شیراز از پرداوطلب ترین و مهم ترین شهرهای کنکوری است و به موازات رقابت شدید داوطلبین شیرازی، موسسات و آموزشگاه های کنکور شیراز هم رقابت داغی دارند و از کلاس های کنکور پر رونقی برخوردارند. خبرنگار آفتاب: باید اعتراف کنم حالا می فهمم چرا یکی از رتبه های یک رقمی چند سال پیش گفته بود چهار درس عمومی کنکور را در کمتر از ۵۰ دقیقه پاسخ داده است. سینا تهرانی : بله همینطور است، ساده لوحانه است که تصور کنیم طراحان سوالات کنکور از محتویات این کتابها بی خبر باشند. ۳۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور تجربی ۹۶ و ۹۷، بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی، بیش از ۱۵ مورد قبولی در رشته دندان پزشکی و بیش از ۱۱ مورد قبولی در رشته داروسازی است. و در واقع نویسندگان این کتابها با تمرکز بیش از حد بر روی پیام آیات دانش آموزان را به بیراهه کشانده اند! سال کنکور و حتی سالهای قبل از کنکور به دلایل مختلف سالهای پرتنشی برای بیشتر داوطلبان کنکور محسوب میشه. بسیاری از کتابهای کنکور مدعی هستند که بخوبی آیات هر درس را تحلیل کرده اند و حتی نکات ترکیبی آیات را نیز مشخص کرده اند و این کار دانش آموزان را خیلی راحت تر می کند!

مشاور کنکور مشهد

و حتی اسمش هم مشخص نیست! ✅ما برای شما یک مشاور خصوصی مشخص می کنیم که پیوسته با شما در ارتباط است و شما را راهنمایی می کند.مشاورین ما همگی رتبه های برتر کنکوری سراسری هستند و در رشته های تاپ مشغول تحصیل هستند. سیدشنوا اضافه کرد: روزانه بین ۶ تا هفت ساعت زمان خود را صرف کنکور کرده و بیشتر از کمیت به کیفیت مطالعه پرداخته است. از مشاورینی که خودشان در کنکور موفقیت قابل توجهی بدست نیاورده اند و اغلب در رشته ها و دانشگاه های بی کیفیت درس خوانده اند نمی توان توقع انجام اینکار را داشت. خبرنگار آفتاب: من این برداشت را از صحبتهای شما کردم که اگر دانش آموز روش مطالعه و درک فرمول های فیزیک یا ریاضیات را ا بداند براحتی می تواند به پرسش های این دروس پاسخ دهد و این وظیفه مدرسین این دروس یا مشاورین تحصیلی است. ادعا میکند فارغ التحصیل مدرسه ماندگار البرز تهران است. ادعا میکند فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد است. خبرنگار آفتاب: اگر درست فهمیده باشم، دانش آموز شما که روش مطالعه این درس را بکار بسته است، در ۲۵ تست دین و زندگی فقط به دنبال ۲۵ مفهوم اصلی است که مورد سوال واقع شده و با تکیه بر همان مفاهیم هم به دنبال گزینه صحیح می گردد .

جداول زیر در مورد رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد در دانشگاههای آزاد سراسر کشور می باشد و داوطلبان می توانند تا حدودی از بازه قبولی رشته پزشکی اطمینان حاصل نمایند. در ادامه افزود: خب وقتی من نام او را در کنار یکی از شاگردانم می گذارم که به سختی ساعات مطالعه اش به هفت ساعت در روز می رسید اما در کنکور همان سال رتبه اش تک رقمی شد، قاعدتاً نمی توانم بگویم آن دانش آموز اول و مشاورش انسان های موفقی هستند. با اجرای برنامه های تیم مشاوره ای مستر کنکور به بالاترین نتیجه در کنکور سراسری خود برسید.شما می توانید با دریافت یک برنامه شخصی سازی تراز های خود رامتحول کنید.مشاوره آنلاین کنکور مستر کنکور شما را به بالاترین سطح موفقیت در کنکور سراسری می رساند. در صورتی که شما هم به دنبال یک جلسه مشاوره کنکورdigiclassor.ir تجربی رایگان و آنلاین هستید، میتوانید از طریق شماره ۰۲۱۲۸۴۴۶۵۵۵ با ما در ارتباط باشید. ادعا می کند در سال 78 رتبه 10 کنکور سراسری رشته ریاضی شده است، ولی رتبه 10 کنکور سراسری آن سال احسان شاه حسینی از مدرسه علامه حلی تهران است. بودجه بندی کنکور تجربی 99 در درس ریاضی هم 30 سوال رو به خودش اختصاص میده که زمان تعبیه شده براش 47 دقیقه است !

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.