وکیل بودیمیر: یک یورو هم تخفیف نمی‌دهیم

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال سابق تیم فوتبال پرسپولیس کرد که هیچ تخفیف یا فرصتی به این باشگاه برای پرداخت موکل خود نخواهد داد و باید تمام بدهی به صورت یکجا پرداخت شود.

باشگاه در پرونده شکایت ماریو بودیمیر، سابق اهل کرواسی این تیم به پرداخت 475 هزار یورو بهعلاوه 5 درصد سود سالیانه از سوی فیفا محکوم شده و طبق گفته وکیل بودیمیر سرخپوشان باید این پول را تا تاریخ 12 بهمن ماه به حساب این بازیکن واریز کنند. و در غیر این صورت با جرائمی از سوی فیفا خواهند شد.

داوور رادیچ، وکیل ماریمیر در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره این موضوع و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس مدیریتی برای پرداخت مطالبات بودیمیر انجام داده یا خیر؟ اظهار داشت: ما پیش از دعوی و در طول این مدت، درباره پرداخت این مبلغ مشخص اما پرسپولیس تصمیمات برای پرداخت این پول نداشت، زیرا آنها همیشه می‌دادند که این بدهی را پرداخت کرد اما این کار را انجام ندادند.

وی در این پرسش که با توجه به مقدار بالای مطالبات بودیمیرد، آیا می‌توان آن را با بانک پرسپولیس برای این مبلغ به صورت قسطی پرداخت توافق کند؟ گفت: هیچ امکانی برای پرداخت این بدهی به صورت قسطی وجود ندارد و نمی‌خواهم در این باره با پرسپولیس توافقی انجام دهیم، زیرا قبل از این تصمیم ما 10 بار فرصت دادیم تا پرونده را ببندد اما مدیران این باشگاه همیشه همه چیز را به تعویق انداختند. پس اکنون این پول باید یکجا پرداخت شود.

وکیل ماریو بودیمیر درباره اینکه انتقادات زیادی از مدیران قبلی به دلیل عدم توافق با این بازیکن مطرح می شود و آیا در گذشته نیز تلاشی برای توافق با آن صورت گرفته است یا خیر؟ عنوان کرد: که گفتم، دیگر فرصتی برای رسیدن به باگگاه پرسپولیس وجود ندارد. وضعیت در مدیران قبلی باگگاه یک مسئله درون باگگاهی است و چیزی نیست که من بخواهم درباره آن نظر بدم. پرداخت مطالبات بودیمیر باید با سودش باشد، بنابراین حتی یک یورو از این مبلغ کسر نمی شود و اخفیف نمیدهیم. فیفا هم تسط

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما