ویژگی های یک مشاور خوب که هر کنکوری باید بداند

مشاور کنکور تجربی آقای دکتر رامتین ولی شریعت پناهی ... من یکبار بعد از قبولی در کنکور از پیام نور انصراف دادم، الان که کارشناسیم تو دانشگاه روزانه تموم شد ، می تونم مجدد در ازاد یا پیام نور ثبت نام کنم و معافیت تحصیلی بگیرم ؟ من خودم سعی می کنم حدود رتبه های رشته های مختلف دانشگاه آزاد را در تهران برایتان منتشر کنم تا کار شما آسان تر شود. مشاور، تجربه بالایی در برنامه ریزی اصولی و درست دارد و می تواند بسته به شرایط شما و شخصیت شما، کار برنامه ریزی برای کنکور را به صورت دقیق و کامل برای شما انجام دهد و شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند. بلکه باید راه و روش رسیدن به هدفمان را پیدا کنیم و مجدداً در مورد اهدافمان بیندیشیم. اگه پاسخ به این سوالات از دغدغههای شما هم هست، امروز و تو این مطلب از سایت بهترین کودک، قراره به اونها پاسخ بدیم و روش انتخاب بهترین مشاور تحصیلی کنکور رو برای شما تشریح کنیم. یکی از اولین سوالاتی که دانش آموزان قبل از شروع مطالعه ریاضی باهاش مواجه هستند اینه که چجوری باید ریاضی رو بخونند تا نتیجه خوبی در کنکور یا امتحانات مدرسه بگیرند؟

مشاور کنکور فرهپور

به این دلیل که هر درس روش مطالعه مخصوص به خود را دارد. و این مشاوره کنکور – best-class.ir است که میتواند تمام این موارد را در برنامهریزی اعمال کند و داوطلب را در اجرای برنامه روزانه مقید کند آنهم بهصورت پیگیریهای منظم و گرفتن گزارشهای مطالعه و تستزنی از داوطلب. دقت کنید که سال اولی که اقدام به مطالعه برای کنکور می کنید؛ بسیار مهم و تاثیرگذار است زیرا اگر عملکردی مطلوب نداشته باشید؛ ناامید شده و برای سال دوم انگیزه کافی را نخواهید داشت. سپس، از پاییز همراه با مطالعه عمیق دروس دوازدهم، اقدام به مرور و تست زنی درس های دهم و یازدهم را انجام داده تا به تسلط کافی برای دروس هر 3 پایه دست یابید. به این معنی که در پایان بهار1401، شما علاوه بر تسلط تست زنی به دروس سال دهم، تمامی درس های سال یازدهم را نیز ملسط شده اید. در ادامه این مقاله، به منظور دسترسی راحت داوطلبان به دفترچه سوالات کنکور انسانی 99، به نگارش این مقاله پرداخته و لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی ۹۹ را برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید در این مقاله قرار دادیم. واسه بچه های ریاضی و انسانی هم به تعداد محدود گروه مشاوره کنکور ژین (به این سایت نگاه کن) مشاوره قبول میکنیم. دقت کنید که باید به صورت دقیق مطالعه شود تا پایه تان قوی گردد.

مشاور کنکور گزینه دو

اگر جزء داوطلبان کنکور سراسری 1401 هستید؛ بهترین زمان آغاز مطالعه برای کنکور، پاییز 1400 می باشد. با سلام و وقت بخیر، با توجه به اینکه دارای کارت پایان خدمت می باشید، محدودیتی برای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱، برای شما وجود ندارد. در شروع به این فکرکنید که شما الان یه فرصتی پیدا کردید که چندین ماه مباحث اصلی روان شناسی رو مطالعه کنید ودانش خودتون رو بالا ببرید؛ هر جایی که به مطلب سخت و ناملموسی بر خوردید به خودتون یادآوری کنید که یادگیری یک فرایند طولانی و پیچ در پیچه و به این باور داشته باشید که با پشتکار و خواندن های دوباره شما قادر خواهید بود مطالب سخت رو بفمید. برنامه ریزی دقیق با مشاور، مطالعه با محصولات کیهان که با هوشمندی برای مراحل مختلف مطالعه طراحی شده بودند، ۳، ۴ بار خوندن دقیق تست های ۱۱ سال کنکور با کلاس های نکته و تست. در مقاله، مشاوره تلفنی کنکور ریاضی به صورت کامل به شرح اهمیت برنامه ریزی برای رشته ریاضی پرداختیم. با توجه به اهمیتی که زمان در این 2 سال دارد؛ مشاوره تلفنی کنکور می تواند راه حلی مناسبی برای ذخیزه تایم باشد تا وقتتان صرف رفت و آمد نشود.

اما اگر جزء داوطلبان کنکور ریاضی 1401 هستید؛ با توجه به اهمیت و سختی که دروس ریاضی دارد؛ باید طبق برنامه ای جامع و مدون به مطالعه درس ها بپردازید تا بهترین نتیجه را از ان بگیرید. برای این منظور می توانید از مشاورین مجرب و حرفه ای کنکور آباد برای کسب موفقیت و رسیدن به رتبه مورد نظرتان در کنکور 1401 کمک بگیرید. برای من بسیار کمک کننده بود.. به همین دلیل برای قبولی در رشته های پزشکی، نیاز به مشاور تلفنی و طراحی پلن درسی دارید. بله، مشاوره با دکتر حمید احدی از سه طریق مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین بصورت ویدئویی انجام می گیرد. به همین دلیل دریافت مشاوره تلفنی کنکور انسانی می تواند گزینه مناسبی برای بهبود عملکردتان برای موفیت در آزمون سراسری کنکور به شمار آید. رشته انسانی با توجه به نوع دروسی که دارد؛ برای موفقیت نیاز به اختصاص دادن زمان بیشتری احساس می شود. با توجه به اهمیت بالایی که کنکور دارد؛ باید با پلن و برنامه ریزی مشخصی اقدام به شرکت در این آزمون نمایید. به همین دلیل از هم اکنون باید با برنامه ریزی کنکور 1401 درصد موفقیت خود را در کنکور افزایش دهید. از تابستان نیز تست زنی درس های یازدهم و مرور با فاصله دروس دهم را آغاز نمایید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما