پرسپولیس در دو پست مشکل جدی دارد

[ad_1]

خبرورزشی: با فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در شرایط ویژه این تیم بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و همچنین در پیش بودن دو دیدار حساس مقابل سپاهان و استقلال گفتوگویی انجام دادیم که در ادامه میخوانید.

بازی با ذوب آهن را چگونه دیدید؟

باید قبول کنیم اصلاً روز پرسپولیس نبود و صحبت هایی خوب می شود که می توان گفت من معتقدم پرسپولیس در نیمه نخست هم خوب نبود و بازی مثل های گذشته قدرتش را در به حریف دیکته کند. از دست دادن چهار امتیاز در بازی برای تیمی که مدعی قهرمانی به حساب می آید اصلا خوب نیست.

به نظر شما مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟

من فکر می کنم از دست دادن بشار شوک بزرگی به تیم مخصوصا کادر فنی وارد کرد و غیبت این بازیکن که بازیساز اصلی پرسپولیس به حساب می آمد خیلی به تیم ضربه زد و نبودن بشار کاملا حس شد.

مککل دوم پرسپولیس هم نداشتن یک نفر ششدانگ و تمام کنننده است که واقعا خلا همچین بازیکنی در خط حمله حس می شود. پرسپولیس در این دو پست مشکل جدی دارد ولی با توجه به شرایط موجود و بضاعت تیم چهاره ای نیست که تا نیم فصل فنی با همین افراد سر کند و آن موقع بازیکن جدید جذب کند.

پرسپولیس در دو پست مشکل جدی دارد

راه حل این مشکلات کجاست؟

گفتم که باید با همین نفرات تیم را آماده بازی ها کرد ولی حقیقت این است که دست کادر فنی به شدت خالیست و نمی تواند با این افراد سیستم دلخواه خودش را پیاده کند به همین دلیل مجبور به تغییر روش است. من نمی خواهم بگویم پرسپولیس باید 1-3-2-4 یا 3-3-4 بازی کند چون کادر فنی به تیم احاطه دارد و بهتر از هرکسی می دانم چه باید بکنند.

برخی ها معتقدند پرسپولیس هنوز در شوک بازی با اولسان است

من اصلاً این موضوع را قبول ندارم که تیم هنوز در شوک فینال است. آن بازی و حواشی اش هرچه که بود تمام شد و مطمئنم پرسپولیس می تواند بهترین نتایج را بگیرد و دوباره همان تیمی شود که هوادارانش میخواهند هواداراند.

ولی هواداران پرسپولیس خیلی نگران دو بازی حساس ۲ینده مقابل سپاهاتدللنس و اس

خب این جدایی ها طبیعی است و آن ها حق دارند پرسپولیس با توجه به کلی عامل تاثیرگذار و ستاره به مشکل می خورد که نمونه را در این دو بازی دیدیم ولی آنطور هم نیست که تیم ها اختلاف فاحشی با پرسپولیس داشته باشند.

استقلال و سپاهان هم در این فصل پرنوسان ظ Rev رولیس و پرسپولیس می تواند آن را به نظرم شانس برد دربی برای هر دو تیم برابر است.

یحیی گل محمدی دلیل که قبلا این موضوع را ثابت کرد الان هم موقعیتی است که بار دیگر هنرش در مربیگری را باید نشان دهد و من فکر کنم از این کار مهم برخواهد آمد چون پتانسیلش را دارد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما