پشت‌پرده پنالتی نزدن «منشا» مقابل استقلال

[ad_1]

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گل گهر اجازه ورود به پنالتی به گادوین منشا مقابل استقلال را نداد تا در مسابقات دو تیم بهترین گلزن دلخور شود.

در دقایق پایانی بازی دو تیم استقلال و گل گهر و در حالی که تیم میزبان سراپا بود و آبی پوشان تهران با همه وجود به دفاع از اندوخته خود میپرداختند، داور به سود تیم گل گهر اعلام کرد که پنالتی کرد. شاید خیلی ها و از جمله خود گادوین منشا که بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ است، انتظار می رود تا این ضربه پنالتی توسط اوی به ثمر برسد. منشا حتی با برداشتن توپ برای زدن دهمین گل فصلش آماده میشد اما با تصمیم عجیب قلعه نویی زنده پنالتی تغییر کرد تا احمد رضا زنده روح پشت این ضربه قرار گرفتن.

این تصمیم باعث شد ابتدا منشا دلخور شود و تا دقایقی دلخوری را در زمین نشان دهد و سپس امیر قلعه نویی را نسبت به منشا نشان داد تا تیمش سکوت کند.

پیگیری خبرنگار مهر در خصوص تغییر پنالتی زن مخصوص کرد قلعه نویی احساس کرد منشا برای گل زدن به استقلال از انگیزه است و تاحدودی هم با بازیکنان این تیم کری دارد و ممکن است این عوامل باعث شود تا پنالتی را از دست بدهد. قلعه نویی به منظور بالا بردن ضریب شانس در گل شدن این پنالتی، تشخیص داد احمد رضا زنده روح که یکی از بهترین پنالتی زن سالهای اخیر لیگ برتر است پشت این ضربه قرار بگیرد.

زنده روح فصل گذشته را با تیم ماشین سازی شروع کرد و در نیم فصل حضورش در این تیم 6 بار برای این تیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که هر 6 پنالتی را گل کرد و در نیم فصل دوم به گل گهر رفت و دو بار هم شد. برای این تیم پنالتی را تبدیل به گل کرد.

این هافبک دفاعی که خیلی ها او را مطمئن ترین پنالتی زن فعلی لیگ برتر میدانند در دقایق پایانی دیدار مهم و حساس گل گهر در مقابل ماشین سازی که در تبریز برگزار می شود و در حالی که بازی با نتیجه صفر-صفر مساوی پیش رفت پشت ضربه پنالتی قرار گرفتن تا گرفت. پنالتی این فصل خود را برای گل گهر تبدیل به گل کند. برای همین در دقیقه 78 دیدار تیمش مقابل استقلال با تصمیم قلعه نویی به جای منشا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا از حاشیه ها به راحتی این پنالتی را به گل تبدیل کند.

دیدار استقلال و گل گهر در چهارشنبه هفته نهم لیگ برتر روز در سیرجان برگزار شد که در این دیدار شاگردان فکری موفق شدند در دیداری جذاب و نزدیک میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و به صدر جدول مسابقات لیگ برتر برسند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما