چرا از هدایای سازمانی متنفرم

لورین هیل نیز یکی از تأثیرات اصلی میناژ است، به طوری که میناژ اشعار او را در سالنامه دبیرستان نقل می کند. این باعث شد میناژ اولین خواننده رپ زن باشد که بعد از لورین هیل در سال 1998 با "دو ووپ (آن چیز)" در جایگاه شماره یک بیلبورد هات 100 قرار گرفت. او در آگوست 2019 در آهنگ «دختر داغ تابستان» در کنار رپر زن همکار مگان تی استالیون حضور داشت که به رتبه یازدهم در ایالات متحده رسید. "Likkle Miss (ریمیکس)" با Skeng. کوئین عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و برخی از منتقدان طول و کارگردانی آلبوم را به سخره گرفتند. میناژ بعداً ابراز ناامیدی کرد و از چندین نفر از جمله تراویس اسکات انتقاد کرد که آلبوم Astroworld او برای دومین هفته متوالی رتبه اول را کسب کرد و کوئین را از رسیدن به رتبه اول باز داشت. مثل آن لحظه ای بود که به حذف آیه نیکی از "Monster" فکر می کردم، زیرا می دانستم که مردم می گویند این بهترین شعر در بهترین آلبوم هیپ هاپ تمام دوران یا مسلماً ده آلبوم برتر تمام دوران است.

شعر او در "هیولا" کانیه وست مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و کمک زیادی به محبوبیت او کرد. بسیاری از منتقدان گفتند که او بهترین شعر را در این آهنگ داشت. او عنوان آهنگ را به عنوان "Super Freaky Girl" و جلد هنری همراه آن آهنگ را فاش کرد. در 28 ژوئیه، کل آلبوم به صورت آنلاین به بیرون درز کرد و باعث حذف عنوان شد. فیلمنامه‌های لو رفته اولیه پیشنهاد می‌کردند که حالت جایگزین او هلیکوپتر باشد، اما انیمیشن‌هایی که در کامیک کان سال 2005 نشان داده شدند با استقبال ضعیفی مواجه شدند. یک نمونه کمی جدیدتر و به آسانی مؤثرتر، قرار دادن Red Stripe، آبجوی جامائیکایی، در فیلم «The Firm» است. طبق گزارش BusinessWeek Online، فروش Red Stripe در ایالات متحده بیش از 50 درصد افزایش داشته استزوئی جانسون از XXL، اظهار داشت که در سال‌های اخیر، «منتخب ضرب میناژ به سمت تولید پیشرفته پر از جرقه و شعله‌های هیپ هاپ در سال‌های اخیر حرکت کرده است». آهنگ تمرین ابتدا در رسانه های اجتماعی میناژ به عنوان یک آهنگ حذف شده از آلبوم او مورد تمسخر قرار گرفت، قبل از اینکه طرفداران از او درخواست کنند این آهنگ را منتشر کند. مدت کوتاهی پس از آن یک موزیک ویدیو منتشر شد که میناژ و لیتل میکس بعداً این آهنگ را با هم در جوایز موسیقی اروپا MTV 2018 اجرا کردند.

بین، آلن (19 مارس 2018). "نجات جان اولیور: 10 پیشنهاد برای حفظ جوانان در کلیسا". میناژ در جوایز موسیقی ویدئوی MTV 2018 اجرا کرد و چهارمین جایزه موسیقی ویدئویی MTV خود را برای موزیک ویدیوی "Chun-Li" دریافت کرد. این آهنگ در 4 فوریه به همراه یک موزیک ویدیو که شامل حضور مهمان بازیگران جوزف سیکورا و کوری هاردریکت بود منتشر شد. لارنس عقیده داشت که بازیگران بزرگسال "مایل ترند که داستان را با شرایط خاص خود بپذیرند"، بنابراین نیمه دوم را جذاب تر کرد.

علاوه بر این، وقتی شخصی سازی می شوند، باعث می شوند مشتری یا مشتری احساس خاص تری داشته باشد. واضح است که تلویزیون کودکان را خشن تر می کند. بازی رومیزی Monopoly Junior (برای اولین بار در سال 1990 منتشر شد، چندین نسخه از آن زمان): نسخه ساده شده بازی اصلی برای کودکان خردسال. او بعداً در رویداد پایان سال Billboard Women in Music شرکت کرد و جایزه Game Changer را برای این موفقیت دریافت کرد. در ژوئن 2019، میناژ یک تک آهنگ مستقل با عنوان "مگاترون" به همراه یک موزیک ویدیوی همراه منتشر کرد. در ماه فوریه، او یک آهنگ مستقل به نام "Yikes" را به عنوان یک تک آهنگ تبلیغاتی منتشر کرد.

این آهنگ در دومین هفته انتشار به رتبه 34 سقوط کرد، در آن زمان رکورد بیشترین سقوط را از شماره یک در ایالات متحده شکست. این آهنگ به عنوان همکاری تماماً زنانه تبدیل شد که در ماه مه به رتبه یک در ایالات متحده رسید. همکاری با میناژ در دو ریمیکس آهنگ او "Say So". میناژ همچنین با خواننده کلمبیایی کارول جی در آهنگ "Tusa" که در 7 نوامبر در پلتفرم های استریم منتشر شد همکاری کرد. این آهنگ در ایالات متحده به چهل و دو رسید. ریمیکس بعداً در رتبه اول در ایالات متحده قرار گرفت.

همچنین در بریتانیا در رتبه پنجم و در استرالیا در رتبه چهارم قرار گرفت و بالاترین اولین حضور میناژ در کشور دوم را رقم زد. این آهنگ در بریتانیا به رتبه چهارم و در ایرلند رتبه شانزدهم رسید. او بعداً با رپرهای ASAP Ferg و MadeinTYO در آهنگی به نام "Move Ya Hips" همکاری کرد. میناژ، لیل وین را مربی خود خوانده و به او نسبت داده که او را کشف کرده است. در 6 اکتبر 2022، Minaj و Skeng ریمیکسی از "Likkle Miss" به نام "THE FINE NINE REMIX" با حضور اسپایس، دسترا گارسیا، پاتریس رابرتز، لیدی لشور، پامپوتا، داوی مگنوم، لیزا مرسدز و لندن هیل منتشر کردند.

در اکتبر 2021، میناژ به عنوان یک مجری غافلگیرکننده برای تجدید دیدار فصل ششم برنامه تلویزیونی واقعی The Real Housewives of Potomac ظاهر شد. پس از پیروزی نزدیک بر واشنگتن ردسکینز و فالکون در هفته‌های متوالی و شروع 13-0، بریس و سنتز برای اولین بار در آن فصل به دالاس کابوی با نتیجه 24 بر 17 شکست خوردند، پس از اینکه دیمارکوس ور در ثانیه‌های پایانی باعث شکست بریس شد. پایان دادن به رالی سه ماهه چهارم حاشیه. فصل 3. قسمت 22. فاکس. در قسمت 28 جولای راو، قرار بود کین با رومن رینز روبرو شود، اما کین و رندی اورتن قبل از شروع مسابقه به رینز حمله کردند. پس از انتقال از بریتانیا به شهر نیویورک برای نمایش روزانه، الیور شروع به اجرای استندآپ در کلوپ‌های کوچک در سراسر شهر کرد و بعداً در مکان‌های بزرگ‌تر نمایش‌ها را تیتر کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد جدیدترین هدایای تبلیغاتی لطفا از صفحه ما بخواهید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما