چگونه در کنکور هنر قبول شویم؟

البته اینطور نیست که شما تمام اطلاعات و مطالب درسی رو فراموش کنید؛ ولی مقدار زیادی از اونها فراموش خواهند شد. در مرحله یادآوری باید مطالبی رو که از مرحله مطالعه دقیق (قدم سوم روش مطالعه SQ3R) آموختهاید، با زبان خودتون و به شیوهای که برای خودتون قابل فهم باشه، بازگو کنید. پس از طرح سوالات و با در نظر گرفتن اونها، ماموریت مطالعاتی خودتون رو شروع کنید. هنگامی که با استفاده از روش های مطالعه و یادگیری درسی رو یاد گرفتید، همون روز یک بار دیگه مرور کنید و مطمئن بشید که اون مبحث رو خوب یاد گرفتید. پس از خوندن دقیق موضوع، شما نیاز دارید نکاتی که یاد گرفتید رو بازگو کنید. افتخار مشاوره و برنامه ریزی برای دانش آموزان اصفهان، کاشان، گلپایگان، خوانسار، خمینی شهر و نجف آباد ما را به این باور رسانده است که با هر شرایط و امکاناتی که باشید با یک برنامه ریزی دقیق میتوانید موفق شوید. مقاله کنکور تجربی رو بخونید تا با ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور رشته تجربی بهتر و دقیق تر آشنا بشید.

مشاور کنکور تبریز

مشاوران ایران تحصیل با آگاهی کامل از شرایط پذیرش، رشته ها، مواد درسی و آینده شغلی تمام دانشگاه های داخلی و خارجی همواره در کنار داوطلبان عزیز بوده و سابقه ایی درخشان در این زمینه دارد. چون مشاور این موضوع را به بچه ها به صورت علمی می گوید و همین باعث تاثیرگذاری و پذیرفتن توسط دانش آموز می شود، سعی کنید خود شما نیز مانند فرزندتان متناسب با جامعه امروز زندگی کنید هرچه اطلاعات خود را بیشتر کنید رابطه شما بهتر و تاثیرگذارتر خواهد بود، در واقع سواد اجتمایی خود را بالا ببرید. اما بعضی از مشاور نما ها هستند که بیشتر مباحث را اشتباهی به داوطلبان خود می گویند و باعث می شوند که از راه درست خود خارج شده و نتوانند نتیجه خوبی را بگیرند. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. در آخرین قدم ازبهترین روش درس خواندن و تکنیک های مطالعه باید مطالب خونده شده مشاوره ی کنکور هنر رو مرور کنید.

مشاور کنکور پویا کامران

به عبارتی نیاز نیست که مطالب کتاب درسی یا جزوه رو دقیقا مثل متن اونها بازگو کنید. این نظام آموزشی داره همه زورشو میزنه که ما ببُریم. ذهن شما تمایل داره اطلاعاتش رو از دست بده؛ ولی اگه شما مطالب رو به درستی مرور کنید و حافظه شما قوی باشه، چرا باید اونها رو فراموش کنید؟ اگرچه بعضی از مراحل روش SQ3R کمی طولانی هستند، اما برای داشتن بهترین روش مطالعه و یادگیری دروس، استفاده از روش صحیح مطالعه و مرور خیلی مهمه. این مرحله از بهترین روش درس خواندن باعث میشه موضوع مورد مطالعه در ذهن شما حک بشه. حقیقتش من پایه هشتم که بودم ترازم تا۶۹۰۰هم میرفت ولی خب الان علارقم تلاش هایم که همان روش سال قبل که حضوری بود،نتیجه نمیگرم و افت کرده ام.نمیدانم واقعا مشکل از کجاست. سپس در پایان هفته و همچنین پس از یک ماه مجددا اون مبحث رو مطالعه کنید و برای هر درس و هر مبحث، این روش مرور رو که جزئی از بهترین روش مطالعه دروس هست تکرار کنید.

مشاور کنکور لاهیجان

هم باید از بهترین روش مرور دروس استفاده کنید تا مطالب در ذهن شما ثبت بشه.امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشه. نکته جالب تر آنکه او با حل همان تست های خاص تعیین شده که تعدادشان کمتر از ۳۰ تست بود، قادر به حل هر تست دیگری از آن فصل بود. اگه دوست داشته باشید میتونید این مقاله رو با بهترین دوستتون به اشتراک بذارید (از طریق لینک انتهای صفحه). تا انتهای این مطلب، با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید. در صورت تمایل می تونی فرم انتهای صفحه رو پر کنی و درخواست مشاوره تحصیلی داشته باشی تا تو جلسات مشاوره درباره ساعت مطالعاتی و افزایش ساعت مطالعاتی بیشتر کمکت کنیم. در این مقاله از دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا درباره بهترین روش مطالعه دروس با متد SQ3R صحبت کردیم که یکی از بهترین روش های مطالعه در دنیا محسوب میشه. سال آخر، با ارزیابی دقیقی که از خودم پیدا کرده بودم، حدس میزدم که در کنکور، رتبهی زیر 25 کشور را به دست بیاورم. افرادی که تمایل به شرکت در این گروه آزمایشی را دارند، زمان ثبت نام کنکور سراسری گروه علوم تجربی را در فرم ثبت نام خود انتخاب می نمایند. شاید ضریب دروس عمومی کم باشد، اما با توجه به رقابت شدیدی که در کنکور تجربی وجود دارد، شما باید سعی کنید به درصدهای بالایی در دروس عمومی دست پیدا کنید تا با کسب تراز بالا شانس خود را در موفقیت در کنکور تجربی بیشتر کنید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما