چگونه در کنکور هنر قبول شویم؟

مشاوره تلفنی کنکور - رتبه های برتر پشت خط class="lazyload lazyblur-up" هستند! سازمان سنجش به منظور ثبت نام تمامی متقاضیان، علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 انجام می شود، بازه زمانی دیگری را نیز در اسفند ماه در نظر می گیرد که آخرین فرصت ثبت نام برای جاماندگان کنکور سراسری 1401 است. از آنجایی که اطلاع از زمان دقیق این فرآیند برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند امری ضروری است تا در موعد مقرر فرصت جمع آوری مدارک و ثبت اطلاعات لازم در سایت سازمان سنجش را داشته باشند. داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد حقوق در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام لازم است در زمان تعیین شده با تهیه مدارک لازم به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. حالا این تکرار و مرور باید چه طور انجام بشه؟ برنامه ریزی کنکور باید طبق حجم و زمان انجام بشه. پس برای خواب کافی باید برنامه ریزی داشته باشین. پس خیلی حرفه ای تر و مطمئن تر می تونن، راه برنامه ریزی درسی کنکور رو به شما نشون بدن.

مشاور کنکور نخعی

کادر دبیران فوق حرفه ای کنکور 1400 - آزمون های قلم چی و class="lazyload lazyblur-up" ... برای این کار می تونید از سرچ اینترنت و سایت هایی که پکیج آموزش برنامه ریزی کنکور ارائه می دن و یا دوره های برنامه ریزی رایگان کنکور دارن، استفاده کنید. از بین کتاب های قلمچی از کتاب های آبی و سه سطحی استفاده میکنم و مهمترین ویژگی این کتابها سوالات استاندارد و مطابق با کنکور است . زمان پیشنهادی برای مطالعه هر درس اختصاصی 2 الی 2 ساعت و نیم و برای درس عمومی 1 الی 1 ساعت و نیم است. در آخر و زمانی که تو زیست به تسلط کافی رسیدید، برای جمع بندی به کتاب آی کیو گاج مراجعه کنید. مرور کردن درس ها باعث تسلط شما روی اون درس یا مبحث می شه و باعث می شه که تو ذهنتون مدت زمان بیشتری بمونه. اگه بخوام یه مثال بزنم، باید بگم که مثلا در درس ریاضی باید مشخص کنی که شنبه 2 ساعت دیفرانسیل مبحث انتگرال از صفحه 30 تا 45 رو می خونم و 30 تست می زنم. خیلی ها هستن که نمی تونن به مدت طولانی درس بخونن و حواس خودشون رو متمرکز یه مبحث کنن. عده ای از داوطلبین هستن که یا به خاطر وقت کمی که دارن و یا به خاطر اینکه بیشتر درس بخونن، ساعت زیادی رو برای برنامه ریزی درسی خود در نظر می گیرن.

قبل از برنامه ریزی درسی باید به توانایی خودتون در درس خوندن توجه کنید. پس برای شرکت در آزمون کنکور سراسری می بایست تا لحظه ی آخر تلاش کرد.البته نوع تلاش در هر فردی منحصر به فرد خواهد بود. پس بهتره که ادامش ندیم . یکی از مراحل مهم پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ، مطالعه دقیق و بررسی قسمت های مختلف آن از جمله شرایط و ضوابط مندرج در آن است . با این الگوها که 7 تا فوت کوزه گری است که دانش آموزی که این هفت الگو را مطالعه کند، آن قدر در سرعت تستزنی پیشرفت میکند که بجای دو دقیقه هر تست را در 10 ثانیه جواب خواهد داد. در ادامه با مشاور گروپ همراه باشید. این باعث می شه که ذهن شما خسته نشه و ادامه بده. اگر هم بگید که امروز فصل 2 ادبیات رو می خونم، باعث می شه که مدت زمان خیلی زیادی رو صرف خوندن فصل 2 کنید و زمانتون رو از دست می دید. 5. استفاده از شهودی سازی در بحث آموزش. البته باید نقاط ضعفتون تو درس های مختلف رو در نظر بگیرید.

برای موفقیت تو کنکور هنر باید روزی چند ساعت درس بخونیم؟ بنابراین با توجه به بالا بودن جامعه آماری شرکت کنندگان آزمون زبان، با موفقیت پشت سر گذاشتن آن مستلزم یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده می باشد. شما می توانید به کمک این برنامه ها از میزان نگرانی های خود بکاهید و رسیدن به رتبه مورد نظر در کنکور برای خود مقدور سازید. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مجموعه حسابداری دسترسی داشته باشید. این زمان رو به 3 تا 3:15، 3:15 تا 3:30، 3:30 تا 3:45 و 3:45 تا 4 تقسیم کنید و زیر هم بنویسید. روش برنامه ریزی کنکور باید به شکلی باشه که در طول هفته، هم درس های عمومی و هم درس های اختصاصی رو بخونید و اون ها رو تو برنامه ریزی درسی داشته باشید و همچنین برنامه شما باید ترکیبی از مطالعه درس های کنکور و تست زنی کنکور باشه. در نهایت میبینید که رستگار با برنامه ریزی درست و پشتکار به جایی رسیده است که پروفسور سمیعی میگوید رستگار جای من را میگیرد!

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما