کاربران چینی دسترسی به چندین وب سایت اصلی ارز دیجیتال – Zomit را مسدود کرده اند

[ad_1]

در پی سرکوب ارزهای دیجیتال توسط دولت چین ، کاربران پرجمعیت ترین کشور جهان به سایتهای بزرگی مانند CoinGecko ، Kevin دسترسی خواهند داشت. CoinMarketCap و TradingView مسدود شده است.

کاربران از این وب سایت ها برای مشاهده قیمت انواع ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کنند. دو پلتفرم Kevin Geko و Kevin MarketCup اطلاعات بازار را برای ارزهای رمزنگاری شده نمایش می دهند و Trading View نمودارهای تعاملی را برای بازارهای مالی ارائه می دهد.

طبق گزارشات رمزگشایی، دولت چین مدعی شده است که سیستم عامل های کوین گکو و کوین مارکتکاپ IP های خود را به IP هایی که توسط دولت چین مسدود شده تغییر داده اند. اما به نظر می رسد که هر دو سایت توسط دولت چین و دیوار آتش اصلی آنها مسدود شده است.

Greater China Firewall یک سیستم بدنام در کشور است که برای کنترل اینترنت و سانسور برخی وب سایت های خارجی مانند Google ، Twitter و Facebook استفاده می شود.

کوین مارکت کپ و کوین گکو

“بابی اونگ ، موسس و مدیر عامل کوین گکو ، به فیلمنامه گفت:

ما هیچ IP IP چینی را مسدود نکردیم.

پس از آزمایش های انجام شده در Greatfire.org، هر دو سیستم عامل در حال حاضر به طور کامل و 100 blocked مسدود شده اند. این امر در مورد نماهای معاملاتی نیز صدق می کند.

آنگ افزود:

به نظر می رسد چین ممنوعیت های بیشتری را بر صنعت ارزهای دیجیتال اعمال کرده است ، این بار کوین گکو را در لیست سانسور خود قرار داده است تا دسترسی کاربران خود به اطلاعات بازار ارزهای رمزنگاری شده را قطع کند.

نمودار ماهانه بیت کوین

نمودار قیمت ماهانه بیت کوین

افزایش فشار بر صنعت ارزهای دیجیتال

تلاش های چین برای محدود کردن دسترسی خود به اطلاعات بازار ارزهای رمزنگاری شده در پی بیانیه دولت مبنی بر ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت ها یا سایر فعالیت های مرتبط است.

جمعه گذشته (2 اکتبر 1400) ، بانک خلق چین نه تنها ارائه خدمات به سرمایه گذاران چینی توسط صرافی های خارجی را ممنوع کرد ، بلکه لیستی از فعالیت های ممنوعه مربوط به ارزهای رمزنگاری شده از جمله معاملات و انتشار را منتشر کرد. امضا کردن نیز منتشر شده است.

مبادلات عمده ای مانند Bainance و Hubei Global به سرعت به این خبر پاسخ دادند و ثبت نام کاربران جدید چینی را متوقف کردند.

مقاله مرتبط:

دولت چین با اعمال محدودیت در اوایل سال 2021 (زمستان 1399) ضربه شدیدی به صنعت ارزهای دیجیتال وارد کرد و اکنون با تشدید این محدودیت ها باز هم بازار را مختل کرده است.

Spark Money ، یکی از بزرگترین استخرها استخراج دهلیز در جهان مستقر در هانگژو ، دوشنبه (26 اکتبر 1400) اعلام کرد که فعالیت خود را در چین و خارج از 30 از 30 متوقف می کند. این غول تجاری همچنین پایان فروش تجهیزات معدنی تخصصی را در بستر خود اعلام کرد.

نظر شما در مورد در دسترس نبودن این وب سایت ها در چین چیست؟ آیا دولت چین می تواند استفاده از ارزهای دیجیتال را به طور کامل متوقف کند؟

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما