کنکور 1402 – نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲ – تاثیر معدل – تغییرات

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در خرم اباد و یا روانشناس کودک در خرم اباد و یا مرکز مشاوره خانواده در لرستان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد. جزء هر کدوم از دسته های بالا که باشید، اینجا می تونید از فایل های مشاوره ای بی نظیر و عالی استفاده کنید، بدون هیچ هزینه ای و با بهترین کیفیت، سوالاتون بپرسید و پاسختون بگیرید. آگاهی از همه ی موردهای مربوط به کنکور سراسری مثل روش درست مطالعه و برنامه ريزي درسی، آگاه بودن از بهترین منبع های مطالعاتی، شناخت با روش های تست زنی، مدیریت زمان و جمع بندی و … مشاوره رایگان کنکور در سایت دورخیز شامل همه موضوعات از جمله انتخاب هدف و تقویت روحیه و انگیزه ، برنامه ریزی صحیح و اصولی ، معرفی بهترین منابع کنکور ، بودجه بندی کنکور ، آموزش مطالعه موفق و با کیفیت ، آموزش روش های مطالعه دروس مختلف برای کنکور ، آموزش تکنیک های تست زنی ، مهارت های آزمون دادن ، راهنمایی درمورد قوانین کنکور و انتخاب رشته می باشد. مشاوره با تک رقمی ها شامل چه بخش هایی می باشد؟

برنامه یک کنکوری باید شامل یک چشمانداز کلی تا لحظه کنکور و یک برنامه ریزتر براي مطالعه روزانه باشد. 60 درصد پذیرش در کنکور به سوابق تحصیلی به صورت امتحانات نهایی اختصاص دارد که قبلا یک سال پایه دوازدهم تصویب شده بود و پیشنهاد شده برای کنکور ۱۴۰۲ تاثیر سوابق امتحانی پایه یازدهم هم در کنکور اعمال شود. اگر سوال و پیشنهادی برای این پخش دارید حتما مطرح کنید. هر وقت نا امیدی شدید و حس خوندن نداشتید به این بخش از سایت حتما سر بزنید و مطالب این بخش رو استفاده کنید. به هرحال با رتبه خوب ميشود به رشته خوب هم رسید پس تمرکز خود را از رشته به رتبه تغيير دهید. همیشه برای همه ما سوال بوده که فلانی که رتبه برتر شد، اونی که ترازش انقدر بالاست، اونی که انقدر پیشرفت کرده واقعا چیکار کرده؟ حاضریم هرکاری کنیم تا این افراد رو ببینیم و از نزدیک سوالمون ازشون بپرسیم ولی خب دسترسی به این افراد واقعا سخته و شما هم انرژی و و قت این کارو ندارید. از دیگر مواردی که یک مشاوره موفق می تواند از آن برخوردار باشد ارائه مشاوره های فردی در شرایطی که شما دچار مسئله و مشکل شخصی و خانوادگی شده اید و یا مواردی برای شما به وجود آمده که در حال حاضر امکان تمرکز بر سوالات کنکور را به خوبی نمی توانید داشته باشید و یا اضطراب ها و نگرانی های زیادی برای پذیرش در کنکور دارید.

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

امروزه بازار مشاوره کنکوری داغه، هر کسی ادعای مشاوره میکنه و تا برگردید نگاه کنید خواهید دید کلی هزینه مشاور دادید و هنوز نتیجه نگرفتید، از طرف دیگه دوستانی هستند که چون قبلا از یه مشاوره نامناسب استفاده کردن دیگه اعتمادی به حرفای هیچ مشاوری ندارند و با استدلال و گفته های خودشون یا سایرین جلو میرن، گروهی هم هستند که متاسفانه به دلایل مالی نتوستن مشاور بگیرین و خودشون با آزمون و خطا سعی می کنند پیش برند. تو این پست سعی میشه به همه سوالاتون راجع به برنامه ریزی کنکور پاسخ داده بشه.خب برنامه ریزی کنکور یه سری پیش نیازا و اصول داره. به منظور کاهش هزینه های مشاوره و افزایش تعدادجلسات مشاوره تحصیلی، جلسات مشاوره و کارگاههای گروهی برای افزایش تمرکز-تست زنی-برنامه ریزی صحیح، برگزار میگردد. موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به اهداف بلند مدت براي آينده ای بهتر نیازمند دانستن و داشتن مواردی مانند منبع های کنکور سراسری، استفاده از کتاب های کمک اموزشی و ازمون های آزمایشی خوب براي رشته ریاضی، تجربی، انساني، هنر و زبان در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ريزي درسی و تست زنی در کنکور سراسری، روش درست مطالعه دروس براي موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از تعطیلات نوروز یا عید براي مطالعه دروس عقب افتاده، جمع بندی کنکور سراسری و در پایان مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری هستیم.

چگونه وقت را به صورت عادلانه بین دروس مختلف تقسیم کنید؟

در نهایت چه زمانهایی قرار است جمع بندی کنید. هر ساله بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ، قبولی های بچه های دورخیزی را در کانال قرار می دهیم تا نتایج درخشان آنها را دیگران هم ببینند و تشویق شوند. چه زمانهایی قرار است صرفا مرور و تثبيت داشته باشید. چندین ساعت از روز را که می خواهید در آن ها مطالعه کنید را مشخص کنید و تلاش کنید به مرور زمان آن ها مشاور کنکور ورامین را افزایش دهید. این زمان ها را بطور متعادل بین مطالعه کتاب ها، زدن تست، انجام تکلیف های مدرسه و مرور روزانه تقسیم کنید. چگونه وقت را به صورت عادلانه بین دروس مختلف تقسیم کنید؟ علاوه بر این، زمان کافی برای روزهای احتمالی که قادر به مطالعه برای کنکور نیستید به اندازه کافی وجود دارد؛ بنابراین اگر نمیخواهید تحت فشار و استرس زیاد برای یکی از مهمترین آزمونهای زندگیتان آماده شود، بهتر است که برنامهریزی کنکور را از تابستان ۹۹ شروع کنید. صحبت از اینکه چه تغذیهای برای درس خواندن مناسب است موضوع این مقاله نیست. بلکه باید به صورت عملی این موضوع را مشاهده کرد! شاید تصور عموم مردم بر این باشد که در هنگام مطالعه، فضایی کاملا آرام را باید انتخاب کرد . می خواستم بدونم اگر در کلاس ها شرکت نکنم و اخراج بشم و با توجه به اینکه قصد شرکت مجدد در کنکور و بازگشت به دانشگاه را ندارم، آیا باید جریمه پرداخت کنم؟

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما