گوگل از خود در برابر رویکردهای ضد رقابتی در دادگاه تجدید نظر دفاع می کند

[ad_1]

در درخواست تجدیدنظر خود ، گوگل اعلام کرد که به دلیل رقابت اپل ، به تولیدکنندگان تلفن همراه پول داده است تا موتور جستجوی این شرکت را به طور پیش فرض بر روی تلفن های خود نصب کنند.

گوگل چندین سال است که از سوء استفاده از موقعیت خود در بازار و نصب استاندارد موتور جستجو در دستگاه های Android شکایت دارد. این شرکت در شکایت خود در دادگاه تجدیدنظر اروپا اعلام کرد که به تولیدکنندگان تلفن همراه پول می دهد تا موتورهای جستجوی گوگل را در دستگاه هایی که با اپل رقابت می کنند نصب کنند.

در سومین روز ملاقات رسمی خود با دیوان عدالت اروپا که قرار است یک هفته طول بکشد ، گوگل در مورد اقدامات ضد رقابتی خود صحبت کرد. این غول موتورهای جستجو در حال حاضر با جریمه ضد انحصاری حدود 3.7 میلیارد دلار در اتحادیه اروپا روبرو است و مقررات اتحادیه اروپا نیز باعث می شود کنترل موتور جستجوی خود در دستگاه های Android را متوقف کند.

گوگل

به گفته یکی از ناظران رقابت اتحادیه اروپا ، دو نوع توافق بین گوگل و اپراتورهای تلفن همراه منعقد شده است که یکی از آنها شامل پرداخت هزینه پیش نصب موتور جستجوی گوگل در دستگاه های اندرویدی است. این پرداخت ها با عنوان “Revenue Sharing” (RSA) شناخته می شوند و مشکل تأثیر بر عملکرد سایر رقبا را دارند.

با این حال ، Asimakis Kameninos وکیل Google به دادگاه گفت که این پرداخت ها برای مسدود کردن رقبا استفاده نمی شود ، بلکه بیشتر برای تشویق تولید کنندگان تلفن همراه است. به گفته وی ، این انگیزه برای متقاعد کردن تولیدکنندگان برای استفاده از پلتفرم اندروید ایجاد شد و گوگل می تواند از RSA برای رقابت موفق تر با اپل استفاده کند.

این قرارداد به گوگل فرصت تبلیغاتی خوبی می دهد تا در سیستم عامل رایگان ، فروشگاه برنامه رایگان و سایر خدمات رایگان سرمایه گذاری کند. کمینوس افزود پرداخت RSA تنها 5 درصد بازار را پوشش می دهد.

با این حال ، وکیل کمیسیون ادعای شرکت را رد کرد و گفت غول موتورهای جستجو نگران این است که رقبای دیگر در نظر گرفته شوند و پرداخت های RSA “اوج تکنیک های به هم پیوسته گوگل” است.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما