یعنی درصدهای کنکورمهم هستش واسه ۱۴۰۱هم،درسته؟

شاید ضریب دروس عمومی کم باشد، اما با توجه به رقابت شدیدی که در کنکور تجربی وجود دارد، شما باید سعی کنید به درصدهای بالایی در دروس عمومی دست پیدا کنید تا با کسب تراز بالا شانس خود را در موفقیت در کنکور تجربی بیشتر کنید. برای این افراد توصیه می کنیم که یک ماژیک فسفری یا مداد در دست بگیرند و حین خواندن دروس زیر نکات مهم خط بکشند. ولی نباید برای همه مباحث حتماً خلاصه برداری داشته باشید. چرا که در برخی از مطالب باید همه را بخوانید و در نتیجه خلاصه برداری نمی تواند کمک چندانی کند. همچنین در درسهای عمومی مطالبی مثل تاریخ ادبیات یا لغات را می توانید قبل از خواب خوانید. از طرفی دروس عمومی هم نقش مهمی در موفقیت شما در کنکور دارد. درس زبان به دلیل داشتن متن باعث اهمیتش میشه و در بودجه بندی دروس عمومی کنکور 1401 هم جا داره ! در این جا فقط به ذکر یک نکته اساسی بسنده می کنیم و در مقاله های دیگر با تفصیل به شرح روش های مطالعه می پردازیم. دروسی مثل فیزیک و شیمی و ریاضی را می توان راحت تر خلاصه برداری کرد و نکات و فرمول های مهم را خلاصه برداری کرد.

مشاور کنکور بهبهان

از طرفی هم برای مرور مراجعه به این نکات راحت تر از مراجعه به خلاصه ها خواهد بود. داوطلبان نظام جدید با توجه به تغییرات اساسی در کتاب­های درسی و مفهومی شدن سوالات کنکوری بایستی بهترین منابع کنکور 99 را با توجه به نیازهای آموزشی و هدف مورد نظر خود تهیه کنند و داوطلبان نظام قدیم نیز از آنجایی که کنکور 99 ، آخرین کنکور نظام قدیم می­باشد و فرصت دیگری برای تکرار بر اساس اصول آموزشی نظام قدیم ندارند لازم است که دقت کافی در انتخاب مناسب ترین منبع را لحاظ کنند. در این شرایط علاوه بر این، یک برنامه ریزی اصولی در کنار آن معرفی می شود تا به انتخاب رشته داوطلبان کمک شود تا بتوانند رتبه مورد نظر خود را کسب نمایند. شما با کمک مشاوره کنکورbestclassic.ir تلفنی میتوانید صفر تا صد کنکور را، از ابتدای هدفگذاری تا انتهای انتخاب رشته را با یک یا چند مشاور همراه باشید و مشکلات و نیازمندی های خودتان را برطرف کنید. سلام استاد عزیز.من رشتم ریاضی بوده و فارغ التحصیل عمرانم.به دلایلی میخوام کنکور تجربی شرکت کنم و مثل بقیه به سه رشته تاپ میخوام تلاش کنم.آزمون قلم چی ثبت نام کردم و هر بار چون نمیرسونم هم روحیه امو از دس میدم هم کلی عقب افتادم.در واقع هی تیکه تیکه از هر آزمونی از هر درسی خوندم و نتیجه کانلا بی اثر چون جمع بندی وبسته نشده و هی نگرانم.الان تقریبا ۲۰۰روز مونده به کنکور و با ضریبای هر درس تقریبا مثلا ۷۴ روز واسه زیست و ۶۰ روز واسه ریاضی و ۶۰ روز فیزیکو …

مشاوره کنکور تجربی - خدمات مشاوره کنکور تجربی موسسه زودبیست- بهترین مشاوره کنکور تجربی اگر شما قصد ادامه تحصیل و رفتن به دانشگاه و مقاطع بالاتر تحصیلی را دارید، پس باید سد کنکور را پشت سر بگذارید و امروزه شرکت در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه­های سطح بالا و رشته­ های مورد علاقه، یکی از دغدغه­ های اصلی داوطلبان کنکوری و خانواده­ هایشان است.یکی از اصول موفقیت در کلیه مراحل زندگی و به خصوص کنکور، داشتن هدف است و برای رسیدن به هدف مورد نظر در کنکور، دانش آموزان باید سه فاکتور اساسی را رعایت کنند که این سه فاکتور رمزهای اصلی موفقیت در کنکور را نشان می­دهند. معمولاً برای مطالعه بیشتر به زمان مطالعه توجه می شود که مثلاً دروس در فواصل زمانی مشخص خوانده شود و بعد از کمی استراحت، مطالعه از سر گرفته شود. این افراد معمولاً شروع کندی دارند و برای شروع به درس خواندن شاید نیاز باشد که آنها را کمی هل بدهیم و در اوایل کار کمی نیاز به همراهی دارند. در مرحلهی بعدی، به سراغ تعداد کمی تست میرفتم که مربوط به این مبحث بود. این کتاب ها هم شامل درسنامه و هم تست می باشند. شاید این افراد بعداً هم خیلی زیاد به این نکات مراجعه نکنند، اما همین روش به ظاهر ساده باعث بهتر نقش بستن مطالب در ذهن آنها می شود.

مشاور کنکور هیوا

اما صرف این که بهش بگیم این مهمه، نگهش دار فایده نداره. در نتیجه بهتر است که مباحثی که سخت تر است و دیر تا در ذهن می سپارید را قبل از خواب بخوانید. در نتیجه نمی توان یک روش را برای همه پیاده کرد. با توجه به این که افراد دارای ویژگی های شخصیتی متفاوتی هستند، صحیح نیست که برای همه افراد یک نسخه واحد پیچید. دقت داشته باشید که برای افراد گرم مزاج معمولاً خلاصه برداری کارایی چندانی ندارد. این خلاصه ها برای مرور مطالب هم بسیار اثرگذار است و باعث بیشتر شدن تسلط بر موضوعات می شود. برای چه دانشگاهی ثبت نام کردید؟ از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شماره یک تبریز را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شماره یک تبریز ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما