یعنی درصدهای کنکورمهم هستش واسه ۱۴۰۱هم،درسته؟

مشاوره رایگان کنکور حرف آخر تحولی بزرگی در زمینه آموزش میباشد، شما برای اینکه بتوانید به موفقیت در کنکور برسید حتما باید فاکتور های مختلفی را رعایت کنید، از بهترین آزمون های جامع گرفته تا معتبرترین منابع در زمینه کنکور به صورتی که شما بتوانید صفر تا صد منابع را در کمترین زمان ممکن مطالعه کنید و زمان کافی برای مرور و جمع بندی و حل تست از سال های گذشته کنکور داشته باشید. ایشان فارق التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی است و دارای مدارک متعدد و فراوانی در زمینه ی مشاوره تحصیلی و رشته های دیگر است. 5- بهترین مشاور کنکور تجربی 1401 باید تنها یک نفر نباشد، بلکه باید تیمی داشته باشد که این تیم هر کدام در یک زمینه از امر مشاوره و برنامه ریزی بهترین باشد و نیاز به یک مدیر بسیار توانمند دارد تا بتواند بهترین راهها را برای خلق یک رتبه خوب از دانش آموز پیدا کند. یکی از فاکتور های مهمی که موسسه حرف آخر رو با سایر موسسات کشور متمایز می کنه وجود مشاوران با انگیزه و پرتلاش هست که باعث شده با تماس ها و پیگیری های منظم و به موقع رضایت دانش آموزان زیادی رو در سراسر کشور کسب کنه.

یکی از خدمات مرکز مشاوره کنکور – از این وبسایت بازدید کنید – دورخیز، مشاوره کنکور تجربی 1401 است. به همین خاطر در ادامه خواهیم گفت که برای موفقیت در کنکور تجربی به چه چیزهایی نیاز دارید. گروه کیهان بیشتر از یک موسسه ی آموزشی شبیه به همراه و هم مسیر شماست و بیشترین هدفشان موفقیت داوطلبان و ارایه ی خدمات واقعا کمک کننده است و همین دلیل انتخاب من بود. و به همین دلیل اسامی مشاوران حرف آخر در این پست مورد بررسی قرار گرفته است. شمایی که امروز این متن را می خونید و می خواهید نتیجه درخشان داشته باشید فقط کافیه اراده کنید بخدا قسم کنکور ساده چرااااا؟ آقای فرشاد خردمند فارغ التحصیل دانشگاه تهران ؛ با تجربه و موفق در روش های کاربردی برنامه ریزی و سابقه کاری درخشان و رتبه پرور در موسسه حضور دارند. وچن ساعت واینکه شماروزانه برنامه ریزی می کنین؟ دوست دارید بدانید که چرا خیلی از دانش آموزان با ساعت مطالعه پایین نتیجه بهتری را در کنکور سراسری میگیرند؟ و همچنین رشته های پرطرفدار داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، رادیولوژی و فزیوتراپی؛ و در رشته های علوم انسانی هم در رشته های حقوق، اقتصاد و روانشناسی تحصیل کردند که دانش آموزان علاقه مند به این رشته ها رو هدایت و راهنمایی کنن.

مشاور کنکور پویا کامران

در سال های گذشته مشاوران کنکور کار روتین و چک کردن برنامه رو برای دانش آموز انجام می دادند ولی مشاورای امروزه حتما باید این دید و بینش اینکه مهارت کنکور را چطور کسب کنند به دانش آموز بدهند. تمامی محصولات در این سایت ثبت شده و برای دانش آموز ارسال می شود. از این رو موسسات کنکوری مانند موسسه حرف آخر با تولید ویدیوهای آموزشی برای دروس مهم کنکور و جمع بندی و آموزش دروس چند سال فقط در چند ماه میتوانند قبولی در کنکور را تا حد بسیار بالایی ضمانت کنند. این مرحله برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و ضروری است که داوطلبان با یک شیوه درست و اصولی، این فرآیند بسیار مهم را در موعد مقرر آغاز نمایند. تست زنی : یکی از کارهای بسیار مهم و اجباری برای قبولی و کسب رتبه برتر کنکور حل کردن تست های کنکور سالهای قبل و تست های طراحی شد توسط موسسات آموزشی میباشد. یکی از جدیدترین و پربازده ترین انواع روش های آموزشی که اخیرا ابداع شده و در بهترین مدارس و دانشگاه ها از آن استفاده میشود، آموزش الگویی است. این نوع آموزش اخیرا در یکی از موسسات آموزش کنکور کشور به کار گرفته شده است.

ببینین بعد کنکور دقیقا همین موسسه ها و حتی برترین مشاوران برنامه ریزی برای کنکور با بهترین مشاور کنکور کشور دنبال رتبه برتر ها از جمله خودم بودن بهم میگفتن بیا بگو که تو با کتاب ها و پکیج های ما درس خوندی و رتبه اوردی و مبالغ پیشنهادی خوبی هم میدادن ولی خیلی غیر مستقیم آدم رو توی این مسیر قرار میدن و گرنه عزت نفس آدم قبول نمیکنه که همچین کاری بکنه ! برنامه ریزی : انجام هر کاری با برنامه ریزی دقیق به موفقیت ختم میشود. موفقیت در کنکور نیازمند چند سال مطالعه و یادگیری دروس دوران متوسطه میباشد که به دلیل دشواری و زمانبر بودن آن و همچنین احتمال فراموشی فرمول ها و قواعد در طی این 3 سال، معمولا دانش آموزان فقط در سال آخر نسبت به مطالعه برای کنکور اقدام میکنند. 5. در سال های گذشته موفق شده باشد که با هدایت تحصیلی دانش آموزان چه در مدرسه و چه در کنکور ، آن ها را به رتبه های برتر رسانده باشد. جناب آقای مجتبی سعادت همان کسی که بعد از سیزده سال دوری از درس و کتاب با کمک دپارتمان حرف آخر و تیم های مشاوره ای آن موفق به کسب رتبه ۳۹۰کنکور تجربی شدند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما