💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

بقیه کتاب هام از انتشارات مشاوران هست.به نظرتون کفایت میکنه یا باید خیلی سبز و گاج تهیه کنم؟ توجه داشته باشید که شناسنامه شما حتما باید عکس دار باشد. باز هم تاکید می کنم، هر سال به علت تغییر ظرفیت دانشگاه ها، تعداد داوطلبان، تغییر سهمیه ها انتخاب رشته مخصوص به خود را دارد و حتما باید به کمک یک مشاور آگاه و باتجربه و ظرفیت های اعلام شده در همان سال، انتخاب رشته کرد. این افراد علاقه دارند که ارتباطات فردی (دو نفره) و عمیق با دیگران برقرار کنند که در این شغل شرایط آن وجود دارد. در مطالعه کنکوری تمامی نکات، مطالب ریز و درشت، محتویات اصلی و پاورقی و حتی موارد کمتر اشاره شده، اهمیت خاص خود را دارد و نباید از هیچ مطلبی به آسانی و بدون تفهیم کامل موضوع، گذر کرد. طلایی تست کمتر داره و میکرو بیشتر . ک با خیلی سبز اموزش ببینم بعد برای تست بیشتر سراغ میکرو برم؟ برای چه درسایی منابع رو تغییر بدیم؟

مشاور کنکور بوشهر

ب نظرشما دراین بازه و ب عنوان استارت کار اشکالی داره از منابع جمع بندی و فیلمهای جمع بندی برای دروس تخصصی ب خصوص زیست استفاده کرد(کتاب جمعبندی خیلی سبز) باتوجه ب این ک من مجددقصدشرکت درکنکوررودارم و پارسال مطالعه ای دررابطه باکنکورنداشتم امازیست صفروضعیفی هم ندارم! با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه بعد از بررسی نمونه سوالا می تونین رتبه حدودی خودتون رو بسنجین . سپاس از اینکه پاسخ میدهید … اول اینکه خودتان دست به کار شوید و راه های محتلف را امتحان کنید تا پس از صرف زمان و هزینه زیاد راه درست را پیدا مشاور کنکور چیست (https://classori.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) کنید. وی با بیان اینکه این رتبه را بدون شرکت در کلاس کنکور کسب کرده است، گفت: من در مدرسه شاهد قدوسی استعدادهای درخشان استان قم دوره دبیرستان را گذراندم و با کمک و همراهی معلمان دلسوز توانستم با آرامش خاطر درس بخوانم. برای انجام انتخاب رشته صحیح نیاز به اطلاع از نکات کلیدی موثر در انتخاب رشته کنکور دارید، که در این مقاله به آن اشاره شده است. محمدی: به نظر من اول یک مشاور خوب انتخاب کنند، مشاور خیلی تاثیر دارد؛ چون او میداند چگونه این راه باید رفت.

سلام.میشه راهنمایی کنید برای کسی که نظام قدیم بوده و نظام جدید باید امتحان بده چی کاره کنه؟ در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود قبول شوید و افتخاری بزرگ برای خود،خانواده، دوستان و معلمین خود کسب کنید. دانشگاه تند تند داره واسه خودش منو بدهکار میکنه. باید اسم کتاب رو به میکروطبقه بندی گاج تغییربدیدچون میکروطبقه بندی با میکروطلایی فرق میکنه وناشرهاشون هم متفاوته به هرصورت ممنون. با توجه به شاغل بودنم چند ساعت باید درس بخونم و بیشتر وقتمو برای کدام کتب درسی صرف کنم بهتره؟ این امر به شما کمک می کند تا همکاری بیشتر خود را با مشاوری ادامه دهید که طرز کار و راهنمایی های او بیشتر مورد پسند شما قرار می گیرد و با او احساس راحتی بیشتری می کند. البته میتونید در انتهای همین صفحه اطلاعات خودتون رو قرار بدید تا مشاورین ما باهاتون تماس بگیرن و به صورت رایگان مشاوره مناسب جهت تهیه منابع مناسب رو خدمت شما ارائه بدن. 1) در بخش معرفی بهترین منابع کنکور 1400 منظورتون از سری کتابهای جامع دین و زندگی میکرو گاج ، کتاب میکرو طلایی دینی هست یا میکرو نقره ای بهتره؟ خوشبختانه ایشان در کنار موفقیتهای کاری خود زندگی شخصی عالی نیز دارند. بهتر است برای نتیجه گرفتن سریع در زمان مطالعه از یک مشاور باتجربه استفاده کنید، مشاوران در زمینه آموزش خود باید مسیر موفقیت را طی کرده باشند تا بتوانند، داوطلب را نیز به سوی همان مسیر با ایجاد اعتماد و اطمینان کامل راهنمایی کنند.

۶- برنامهای ویژه جهت استفاده از اوقات مرده داشته باشد. از ریاضی خسته شدم ..هرچی میخونم بی فایدس… سلام استاد خسته نباشید برای زیست و ریاضی بین منابع آی کیو و نشرالگو ازلحاظ سطح سوالات کدام بهتره؟ ریاضی رو کنکور 99، 64 درصد زدم و کتاب مهروماه رو میزدم. امسال با شما آشنا شدم و دیدم گفتید برای یازدهم کتاب خیلی سبز رو بگیرید. 1400 کنکور دارم. به جز میکرو طلایی برای فیزیک دوازدهم چه کتابی مناسب تره؟ سلام استاد من نظام جدیدم اولین کنکورم سال98 بود برای کنکور 1400 نیاز هس که منابع من چاپ 99 باشد یا سال های قبل هم عیب نداره؟ سلام استاد خسته نباشید کنکوری 1400 هستم. سلام استاد خسته نباشید. استاد افشار به نظر شما نظام قدیم هست سال اینده؟ ببخشید من سال دوم نظام جدید هستم. تاثیر سوابق تحصیلی به صورت مثبت اعمال می شود که برای دانش آموزان نظام جدید شامل 30 درصد معدل دیپلم و برای داوطلبان نظام قدیم نیز شامل 25 درصد معدل دیپلم و 5 درصد معدل پیش دانشگاهی است.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما