💫 مشاوره کنکور ریاضی ۱۴۰۰

مهارت کنکور دادن و رتبه برتر شدن به چندین عامل بستگی دارد و دانش تنها بخشی از این پازل چند تکه است در واقع سوالات کنکوری چندین مهارت را در داوطلب کنکوری ارزیابی میکنند و به همین دلیل نیز در طول دوران مطالعه زدن تستها با سبک و سیاق مختلف توصیه میشود. پوردستمالچی با بیان اینکه برای مدیریت زمان در جلسه کنکور چهار مرحله باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: تست زماندار، مدیریت زمان در جلسه، نوشتن زمان شروع پاسخگویی به سؤالهای هر درس در همان ابتدا و از دست دادن روحیه شامل این موارد است وهدف ازتست زمان دار «قدرت تنظیم وقت» و «افزایش سرعت» است. این مشاور تحصیلی تصریح کرد: به دلیل اینکه ابتدا به تستهای ساده پاسخ میدهید، روحیه بالا رفته و بهراحتی به سؤالهای سخت امکان پاسخگویی وجود دارد و باید توجه کنیم برای موفقیت نیازی به پاسخ دادن همهی تستها نیست؛ کافی است تستهایی را که میدانیم درست است، جواب دهیم.

پوردستمالچی با اشاره به اینکه برای هر سوال چهار حالت وجود دارد، عنوان کرد: با یک نگاه به سؤال و گزینهها، جواب صحیح را تشخیص میدهیم. یکی از مشکلات اساسی که این روزهای پایانی داوطلبان را با چالش مواجه کرده کنترل استرس خود و مدیریت زمان در جلسه کنکور است و این روزها که داوطلب در حال جمع بندی و زدن تستهای شبیه سازی شده کنکوری است عباراتی مانند «در جلسهی آزمون وقت کم میآورم»، «عجله کردم و همین باعث شد تعدادی تست را غلط بزنم»، «وقتی یک سؤال را جواب نمیدهم، دچار آشفتگی میشوم»، «نمیتوانم وقتم را در جلسه تنطیم کنم»، «روی یک سؤال، خیلی وقت میگذارم و نمیتوانم به تعدادی از سؤالهای دیگر پاسخ دهم.» به طور مشاوره به کنکوری هامرور پیشنهادی – مکرر مشاهده میشود. وی به نوشتن زمان شروع پاسخگویی به سؤالهای هر درس در همان ابتدا اشاره کرده و گفت: درصد متعادل در همه درسها، عامل مؤثری در افزایش نمرهی تراز و رتبه است. دانشآموزان بسیاری هستند که با وجود داشتن اطلاعات علمی بسیار بالا، به دلیل عدم مدیریت زمان در جلسه آزمون، فرصت نمیکنند به همه سؤالها پاسخ دهند و به دنبال این مساله نمیتوانند به آنچه استحقاق دارند دست پیدا کرده و موجب دلسردی و بی انگیزشی آنها در ادامه مسیر تحصیل میشود.

مشاور کنکور ریاضی

کنکور سال 1400 در 9 تا 11 تیر ماه در سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد.در حال حاضر همه داوطلبانی که در کنکور سال 1400 شرکت کرده اند استرس بسیاری دارند و منتظر اعلام نتایج اولیه خود میباشند . یکی از مهم ترین تفاوت های درس خوندن برای کنکور اینه که امسال باید برای همه دروس برنامه ریزی داشته باشید و نمیشه یک درس رو بدون توجه به سایر دروس مطالعه کنید. برای ثبت نام رفتم کافی نت ، امروز خواستم ویرایش کنم دیدم قسمت مربوط اقلیت دینی ، اتباع خارجی ، معلولیت ، وضعیت اشتغال به تحصیل در اموزش عالی رو هم جواب زدن اما همه رو هیچکدام زدن درصورتی که نباید این قستمها پر میشد ! برای دریافت پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی ۹۹، مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد. مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر 1401 : کنکور هنر همانطور که می دانید یک مزیت جالب و بزرگ دارد و آن این است که شما برای شرکت در کنکورهنر لازم نیست مدرک پیش دانشگاهی هنر داشته باشید یعنی می توانید با مدرک پیش دانشگاهی رشته ی خودتون و در کنار کنکور رشته اصلی تون در کنکورهنر هم شرکت کنید و شانس قبولی خود را برای قبولی در رشته های هنر محک بزنید.

مشاور کنکور کارشناسی ارشد

اگر دوست دارید دردانشگاهای علمی کاربردی ادامه تحصیل بدهید باید بدانید که تنوع رشته دراین دانشگاه بسیار زیاد است و شما می توانید حتما در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و ادامه تحصیل بدهید . همانطور که می دانید درس زبان درسی است که تنها با تمرین و تکرار می توانید در آن مسلط شوید، بنابراین در رابطه با کنکور منحصرا زبان باید بگوییم داوطلبی که می خواهد در این کنکور شرکت کند باید پیش زمینه خوبی از زبان انگلیسی داشته و تا حدودی به آن مسلط باشد. امسال شاهکاری در حوزه دین و زندگی استاد یوسفیان پور ساختند و تطابق 100 درصدی پکیج آموزشی این استاد با سوالات کنکور 98 بیش از پیش بر همگان آشکار شد که بهترین معلم دینی و زندگی کنکور استاد یوسفیان پور است. وی افزود: تعداد داوطلبانی که به 100 درصد سؤالها پاسخ میدهند، بسیار کم بوده و تعداد آنها زیاد نیست. آیا نیازی به مشاوره رایگان کنکور داریم؟ مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور شامل موارد مختلفی میگردد، داشتن هدف شما را به سمت جلو هدایت میکند و به تبع آن به زندگی تان جهت میدهد. دفترچه سوالات عمومی کنکور تجربی شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب 4، زبان عربی با ضریب 2، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3 و زبان خارجی با ضریب 2، دفترچه دوم شامل سوالات زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما