💫 مشاوره کنکور ریاضی ۱۴۰۰

مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 3 اسفند تا کنکور - class="lazyload lazyblur-up" دورخیز بعضی ها چند روز مونده به کنکور میگن شنیدیم فلان جزوه یا کتاب فلان موسسه از منفی ۳۳ درصد ما رو در دو روز میرسونه به ۱۰۰ درصد! بعضی از کسانی که خودشون رتبه خوبی در کنکور آوردن یا اون درس رو با خوندن فلان منبع تو کنکور بالا زدن به طور ثابت به همه پیشنهاد میکنن که فقط فلان کتاب رو بخون چون من خوندم و جواب گرفتم! همواره اهداف خود را درنظر بگیرید: با توجه به رشته و دانشگاهی که انتخاب نموده اید ساعات مطالعه خود را انتخاب کنید. در درس اقتصاد ریاضی دهم، ریاضی یازدهم و ریاضی دوازدهم تغییرات خاصی نداشته ایم و با خیال راحت از منابع سال گذشته 1400 استفاده کنید. در جدول زیر به میزان میانگین مبلغ شهریه هر یک از این دانشگاه های غیر دولتی پرداخته ایم که به محض انتشار مقدار افزایش هزینه، مقاله بروزرسانی خواهد شد. اولین اصل برای برنامه ریزی کنکور هنر، مشخص کردن هدف می باشد، چرا که با تعیین هدف، داوطلب انگیزه و تلاش بیشتری برای مطالعه دروس خواهد داشت. در پایان باز هم تاکید می کنیم که اولین و مهم ترین عنصر لازم برای موفقیت در کنکور تلاش مداوم و ساعت مطالعه بالا در کنار برنامه ریزی درست و روش مطالعه صحیح دروس هست.

مشاور کنکور جهرم

البته به طور معمول تو نکات مشاوره ای کنکوری پیشنهاد میشه که صبح ها رو به درس های تخصصی اختصاص بدید که ذهن استراحت کرده و خستگی کمی داره. قطعا خیلی از رتبه های تک رقمی با رتبه های نجومی ۶ رقمی منابع تقریبا یکسانی داشتن اما تک رقمی ها ازشون هم استفاده میکنن و بارها این کتاب ها رو مرور میکنن و هم درست ازشون استفاده میکنن و برنامه ریزی درستی دارن ولی رتبه های ۶ رقمی یا گذاشتن رو طاقچه همچنان داره خاک میخوره یا اگرهم استفاده میکنن خیلی بد و غلط استفاده میکنن. سلام دوستان خوبم شایان مامندی هستم مشاور ارشد مجموعه حرف آخر و امروز در خدمت شما هستم تا مقاله دوست خوبم رضا عباسی فر دانشجو دندانپزشکی در رابطه با رتبه لازم برای پزشکی، میانگین درصدهای لازم برای پزشکی و چند کارنامه را بررسی کنیم تا بتوانیم به سادگی به شما نشان دهیم درصد و رتبه لازم برای رسیدن به قبولی در پزشکی چه قدر باید باشد و برای قبولی در رشته پزشکی چه رتبهای لازم است.

مشاور کنکور هنر رایگان

در واقع علاوه بر رتبه کسب شده در کنکور سراسری 1401، نمره به دست آمده در آزمون عملی نیز برای پذیرش داوطلبان در این رشته ها تاثیرگذار خواهد بود. اما به نظرتون این واقعا قراره فضای ذهن رو آروم کنه و بهش فرصت طبقه بندی اطلاعات رو بده و آمادهش کنه برای فاز جدید درس خوندن؟ میگه این کتاب خوبه حتی اگه وسط یا اخر سال هم باشه میرن کتاب رو میخرن به امید اینکه برسن تا اخر بخونن اما فقط کتاب ها رو روی هم انبار میکنن. برنامه ریزیهای کنکور به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه در هر مقطع تحصیلی، راهنمایی کامل در زمینه انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی، شیوههای صحیح و اصولی تستزنی، شرکت در بهترین آزمونهای درسی، اطلاع و آگاهی از شرایط شهریه دانشگاهها و بسیاری از موضوعات مربوطه دیگر که از طریق تلفن میان مشاور و داوطلب صورت میگیرد. الان چند موسسه فیلم و دی وی دی کنکور تولید می کنند و انتشارات مختلفی هم هستند که منابع کمک درسی کنکوری چاپ میکنند مثل گاج، قلم چی، خیلی سبز، نشر الگو، نشر دریافت، مهر و ماه، مبتکران، فاگو، شبقره و … بعضی درس ها مثل ادبیات نشر الگو برای آرایه و املا و قرابت معنایی و …

مشاوران 100 کنکور 98

بعضی از منابع کمک درسی خیلی وقت گیر هستن و ممکنه برا کسانی که امسال کنکور دارن خوب نباشن و بیشتر به درد دانش آموزهای دهم و یازدهم دبیرستان میخورن. میگن شنیدیم کتاب فلان رنگ از فلان انتشارات در عرض یک هفته یک داوطلب رتبه نجومی که تعداد ارقام رتبه اش برابر تعداد ارقام شماره موبایل بوده رو رسونده به رتبه تک رقمی کشوری! ولی اگه همین درصد زمین رو مثلا نصف کنی یا صفر کنی رتبه و قبولی ها افتضاح میشه ! زمین شناسی رو یه نفر تا حالا بای 90 درصد زده ولی زیست خیلی صد خورده ! میخام بدونم دلیل اینکه زمین اینقدر تو درصد ها موثر هست چیه ! گیج گیجه بازیات دلیل نمیشه اونا شیاد باشن… بعضی کتاب های تست اومدن تست ها رو اولویت بندی کردن که اگه دانش آموز وقت نداره اول تست های ستاره دار یا اولویت دار رو بزنه فقط. اما واقعیت اینه که بعضی منابع کمک درسی به عنوان مثال در درس زیست شناسی فقط برای آموزش و از نظر درسنامه ترکیبی خوبن، بعضیشون فقط برای تست زدن خوب هستن، بعضی برا کسانی که سطحشون بالاست خوبه و بعضی برای مبتدی و متوسط به پایین بهتر هستن. فقط کافیه مقدار کار بیشتری برای جبران ریاضی انجام بدید که در ادامه به اون اشاره خواهم کرد.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما