💫 مشاوره کنکور هنر 1400 به همراه جزییات رشته ها و ضرایب

تحصیل کردن در شرایطی که دانش آموزان کمتر با معلم و آموزگارهای خودشان در ارتباط هستند، کار بسیار آسانی نیست. سلام من ۱۲ تجربی هستم بدلیل شرایطی نتونستم تابستون و ترم اولو خیلی خوب استفاده کنم درواقع الان حس میکنم هیچ کاری نکردم ممکنه الان شروع کنم نتیجه بگیرم؟ مشاورین کنکور تجربی در گروه آموزشی برنا با بررسی بهترین منابع کنکوری بهترین پیشنهاد را به هر دواطلب با توجه به سطح درسی وی ارائه خواهند نمود. متقاضیان جهت ورود به رشته مورد علاقه خود در دانشگاه علمی کاربردی، بایستی که تمامی جزئیات را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری کنند و در زمان ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه ها، مراحل ثبت نام خود را طی کنند. متقاضیان توجه داشته باشند که جهت شرکت در کنکور هر گروه آزمایشی ، باید کارت های اعتباری جداگانه ای خریداری کنند. بنابراین یک مشاور خوب کنکور و بهترین مشاور کنکور پزشکی و بهترین مشاور کنکور تجربی و برترین مشاور کنکور رشت (classori.ir)ه ریاضی با در نظر گرفتن عادات غلط و عادات صحیح باید سعی نماید ،بدون آنکه تنشی ایجاد شود و بدون آن که نظم ذهنی دانشآموزان بر هم خورد، عادات اشتباه را با شیب بسیار ملایم و با انعطاف پذیری بسیار بالا اصلاح نمایند .همچنین برترین مشاوران کنکور پس از دریافت دیتا و پس از آشنایی با لایف استایل دانش آموز پس از آشنایی با آداب و پس از آشنایی با اخلاق دانش آموز و آشنایی با نقاط ضعف و نقاط قوت وی ،باید دانش آموز را در تنظیم برنامههای کوتاه مدت و برنامه های بلند مدت و برنامه های میان مدت خود یاری نماید .این برنامه باید منطبق بر توانایی های افراد تنظیم شود ،همچنین در تنظیم این برنامه باید دقت شود که این برنامه نه آنقدر سفت و کشنده باشد که دانش آموز پس از مدتی از اجرای آن خسته شود و نه این برنامه آنقدر باز و بر مبنای راحت طلبی دانش آموز باشد که وی را از رسیدن به اهدافش دور نماید .همچنین تنظیم سرعت پیشروی و تنظیم شتاب افزایش ساعات مطالعه باید کاملاً ،به صورت علمی باشد تا دانش آموز دچار زدگی از درس و افت تحصیلی نگردد .برترین مشاوران کنکور پزشکی و بهترین مشاوران کنکور تجربی و بهترین مشاوران کنکور ریاضی ،عموماً در تنظیم برنامه های دانش آموز با جویا شدن نظرات ایشان سعی می نماید، برنامهای را تنظیم نماید که مورد تایید دانش آموز نیز باشد.

شاید تا این هفته برنامه خواب و استراحتتان را نسبت به برنامه ریزی درس خواندنتان تنظیم کرده باشد. فرمت این پکیج PDF هست و با زبان کاملا روان و جذاب براتون توضیح داده شده که اصلا حوصلتون سر نمیره و وقتی که برای خوندن این پکیج باید بزارین 4 ساعت هست و بخش سبک زندگی این پکیج و شیوه های درس خوندن اون باید هر هفته یا هر دو هفته یک بار مرور بشه که اینم هر هفته ازتون 1 ساعت وقت میگیره ! 4: آیا این دو سه درس رو باید با آزمون پیش برم؟ در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی، خبری از برنامه های نسخه برداری شده و از پیش آماده شده نیست. ما همیشه در مشاوره کنکور هنر این موضوع را به تمام داوطلبان تذکر میدهیم که قبولی در کنکور تنها بستگی به این مطالعه ندارد. حتی اینکه آدم به خانواده خودشم بخواد نگه خیلی چیزا رو گاهی خیلی سخت میشه و البته حتما شما دل خیلی مهربونو بزرگی داری که حواست بوده مامان آدم ناراحت نشه. شوهرتم کار خوبی نکرد تو جمع سرت داد زد بچه ها برید قسمت تالار و راجع تالاری که من دیشب دیدم نظرتون رو بگید لطفا بهت گفته بودم خواب دعوا خوبه بچه ها من چند سالیه که به خاطر یه مشکلی که بوجود اومد با خونواده شوهرم قطع رابطم با خواهر شوهرام و جاریام رابطه ای ندارم دورادور از حالشون با خبرم اما رابطه ای نداریم وقتی رابطه داشتیم خیلی با هم خوب و مهربون بودیم وقتی هم جدا شدیم بدون هیچ حرف و حدیثی بود حرمتهارو زیر پا نذاشتیم ولی من دوست ندارم با کسی قطع رابطه کنم ولی دوستم ندارم خیلی با کسی رفت و آمد کنم مرسی بچه ها از انرژی مثبت تون واقعا ممنونم آخ جونم ستاره خانمه ناز نازی عزیزم ایشالا که همونطوری که میخوای میشه نیازی به خواب دیدن من نیست گلم میگن دعا قضا و قدر رو برمیگردونه هرچقدر که اون تقدیر سخت نوشته شده باشه ما همه دعا میکنیم که خونتون فروش بره و یه جای خیلی خوب باب میلت پیدا کنی آمین ندا جون میشه لطفا خواب ببینی ما خونه مون فروش رفته (آخه کل عروسی روو هواست تا خونه اوکی نشه.

مشاور کنکور 1400

امان از دست این خواهرشوهرا به نظر من که کاره خوبی کردی فریبا جون چون اگه بری و کار نکنی مطمئنا با اخلاقی که از خودت تعریف کردی طاقت نمیاری پا میشی کـــــــــار کردن, پس همون نری بهتره مرسی بچه ها ممنون از راهنماییتون حالا برم ببینم چی کار میکنم بهتون خبر میدم. مرسی صبا جان اینجا همیشه بچه ها واسه درد ودل کردن و تبادل نظر هستن عزیزم مخصوصا فریبا خانم گل که خیلی هم مهربون و صبوره واقعا از آرامشی که فریبا جون بهم میده خوشم میاد قریبا جان شایدم به قول شما یه ربع سکه دادم فکر کنم بهتره فریبا جان منم باشم نمیرم خوب کاری کردی گفتی. بنظرم برای اتفاقای خیلی خاص و مهم بهتره. البته شاید کسی از گرفتن سکه بدش نیاد، اما به نظر من برای خرید خونه خیلی تجملاتیه و اینطوری توقع برای بارهای بعد هم ایجاد میشه و همینطور طرف مقابل هم خودشو ملزم به جبران میبینه. مسئولان نیز با اندیشیدن تمهیدات بهداشتی و با همکاری خانواده ها و داوطلبان تجربه بزرگترین رویداد تجمعی بعد از شیوع کرونا را به بهترین شکل ممکن ثبت کردند و کنکور ۹۹ با رقابت یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۳۲ داوطلب حاضر و غایب در کنکور سراسری برگزار شد و اسامی یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته اعلام و پایانی بر اضطراب و دل نگرانی های والدین بود.

همینطور ویژگی بعدی که بهترین مشاوران تحصیلی باید دارا باشند، تسلط در مباحث انگیزشی است .یک مشاور برتر کنکور و ببهترین تیم های مشاوره کنکور ،علاوه بر آنکه باید در مسائل مربوط به برنامه ریزی و هدف گذاری تسلط بالایی داشته باشند، باید با سخنان هیجانی و انگیزشی خود و با تلنگرهای در زمان های مناسب بتوانند دانش آموزان را انگیزه من نموده تا برای رسیدن به هدفشان تلاش نمایند . اگر بگذاریم بچه های ما از نظر ذهنی 10 ساله، 15 ساله یا 18 ساله باشند، نمی توانیم از آن ها انتظار داشته باشیم مثل یک انسان 25 ساله تصمیم بگیرند، درس بخوانند و تلاش کنند و گاهی با پشتکار شکست ها را کنار بذارند. به افراد سرد مزاج باید برنامه داد و آنها را جهت دهی کرد، تا بتوانند خود را مقید کرده و بهتر درس بخوانند. البته مطمئنم خودت بهترین انتخابو داری گلم و یه کادوی خیلی خوب از هر جهت انتخاب میکنی و خودتو همسری و خانواده شوهرت کلی لذت میبرن ازش. من خودم خواهر شوهر هستم اما چون ذاتا آدم بدجنسی نیستم هرگز زن داداشم رو اذیت نکردم اصلا دخالتی تو کاراش ندارم ، اما اون برعکس خیلی منو ناراحت میکنه و فکر میکنه من بهش بی تفاوتم!

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما