💫 مشاوره کنکور هنر 1400 به همراه جزییات رشته ها و ضرایب

خنده دارترین سوال برنده باش برای خفن ترین شرکت کننده 😅 برنامه های ما کاملا منحصر به فرد و متناسب با روحیات و شرایط شما می باشد. اگر تمایل دارید در طول روز دقایقی کوتاه را به گوش دادن به موسیقی اختصاص دهید، حتما آهنگ های شاد گوش کنید. برای فراموش کردن عشق در دوران کنکور، به هیچ عنوان سراغ آهنگ های عاشقانه و غمگین نروید. دانش آموزان با شرکت در آزمون های آزمایشی و شبه کنکور نیز میتوانند توانایی های خود را محک بزنند. عشق در دانش آموزان کنکوری به شدت روی در س خواندن آنها تاثیرگذار است و چه بسا موجب افت تحصیلی نیز شود. به طوری که از زمان آغاز رابطه، ساعت مطالعه ی آنها افزایش پیدا کرده است. این دسته از دانش آموزان برای توجیه عشق در دوران کنکور، ادعا می کنند طرف مقابل عامل اصلی افزایش انگیزه ی آنهاست. دوما اگر ساعت مطالعه افزایش یافته است، پس چگونه در یک رابطه ی عاطفی قرار دارید و با طرف مقابل در تماس هستید؟ اولین تاثیر عشق در دوران کنکور کاهش ساعت مطالعه است.

مشاور هیوا کنکور 98

اولین توصیه به این دسته از دانش آموزان اتمام رابطه است. با این حال بعضی از آنها ممکن است هیچ تمایلی به اتمام رابطه نداشته باشند، بنابراین بهتر است روابط خود را کنترل نمایند. یکی از اصول اخلاقی برای هر مشاوری این است که ارتباط موثری با مراجعین خود داشته باشد. تعدادی از دانش آموزان قادر نیستند بین عشق و کنکور یکی را انتخاب کنند و در حقیقت بر سر یک دوراهی حساسی قرار می گیرند. عده ای دیگر از دانش آموزان در گذشته درگیر یک رابطه ی عاطفی بوده اند اما هنوز نتوانسته اند بر احساسات خود غلبه نمایند و به عبارتی دچار یک عشق یک طرفه هستند. اگر دور عشق در دوران کنکور را خط کشیده اید و گاهی دچار احساس دلتنگی و ناراحتی می شوید، بهتر است به جای اینکه ساعات زیادی را صرف یادآوری رابطه ی عاطفی و غصه خوردن نمایید، احساسات خود را روی تکه ای کاغذ بنویسید.

مشاور کنکور علی رضوانی

حال اگر همین مشاور در تبریز نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده میگردد. با سلام اصلا اين بحث ها ٥٪كار هاي مشاوره..مشاور بايد طبق ويژ گي هر دانش اموز انعطاف خاصي تو برنامش بده ..و پيگيري و نظارت بر درس مهم ترين بخش مشاوره س.. اول اینکه یه برگه بردارین و تاریخ همه امتحاناتتون رو داخلش یادداشت کنید ( با ذکر دقیق درسها ) بعدش تاریخ آزمونها رو هم داخل برگه پیاده کنید و مباحثشو کنارش بنویسید ، خب اتفاقی که میفته یه سری از مباحث آزمون با امتحانات شما همپوشانی دارن ( اکثرا موسسات اینکارو انجام دادن که مرور نیمسال اول شما بخوبی انجام بشه پس خیلی نگران نباشید ) و یه سری مباحث کوچیک هم ممکنه باشه که طبق یادداشت هاتون شما بعد آزمون امتحانشو داشته باشین و در نتیجه تا آزمون نتونید مرور کنید … ما یک سری مقالات راجب به روش مطالعه درست دروس انسانی تو سایت قرار دادیم و میتونی از اونها استفاده کنی تا سبک مطالعه رو اصلاح کنی و تازه بشی یه کنکوری ! احتمالا برای شما هم سوال شده باشه که بهترین روش خواندن حسابان دوازدهم چیه؟

پیش از شروع مطالعه دروس، لازم است یک دفتر برنامه ریزی برای خود تهیه کنید و زمان های مطالعه، زمان استراحت و تفریح، زمان های آزاد و … داوطلبان بسیاری برای مشاوره و برنامه ریزی به مراکز مشاوره های مختلف مراجعه می نمایند. چه کسانی حق دارند مشاوره روانشناسی ارائه دهند؟ چه کتابایی ؟!!اصلا تا اون موقع اصلا یه تستم برا کنکور نزده بودم بزرگترین تصمیم اون موقع من این بود که مدرسه برم یا نه! خبرنگار آفتاب: آیا به نظر شما در همین درس دین و زندگی با مطالعه کتاب درسی می توان درصد بالایی کسب کرد، پس پیام آیات که بیشترین میزان تست را در کنکور سراسری بخود اختصاص داده است چه می شود؟ فیلم، عکس، کادو و بقیه چیزها را تا روز کنکور در جایی دور از مکان مطالعه ی خود پنهان نمایید. توصیه می کنیم این دسته از دانش آموزان حداقل تا روز کنکور از هر گونه رابطه ی عاطفی دوری نمایند. اما در دانش آموزان تاثیر عشق به این موارد ختم نمی شود. عشق در دوران کنکور ربطی به جنسیت ندارد و همه ی دانش آموزان ممکن است درگیر آن شوند. معمولا بزرگسالانی که درگیر عشق و احساسات هستند ممکن است گاهی بسیار مهربان و گاهی بی حوصله و پرخاشگر باشند.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.