pishborobanner

5 قانون درباره ریپورتاژ Meant To Be Broken

اما ریپورتاژ آگهی به صورت دائم روی یک صفحه یک سایت قرار میگیرد و برای سایت مقصد مخاطبهای جدیدی را جذب میکند. برای یک موسسه حقوقی 20 رپورتاژ منتشر کردم که هر کدام از آنها در صفحه اول رتبه گرفته بودند و از گوگل ورودی داشتند. برای بالا اوردن سایت خود یا یک کلمه کلیدی بسته به میزان رقابت در آن بین 20 تا 100 ریپورتاژ معتبر ممکن است نیاز داشته باشید و حتما توصیه ما انتخاب یک سایت با قیمت مناسب است. شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می بایست به سایت MOZ مراجعه کنید و یا سایت هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند را شناسایی کنید. اگر هدف شما از رپورتاژ آگهی فقط سئو نیست و دوست دارید دیده شوید، پس مهم است که مخاطبانِ رسانۀ مد نظرتان را نیز بشناسید. PA: این آمار نشاندهندۀ اعتبار صفحهای است که در آن حضور دارید. نکته دیگری که در مورد انتخاب وب سایت مورد نظر وجود دارد ارتباط آن با کسب و کار، محصولات و خدمات شما است که بتواند مخاطب های واقعی برای شما جذب نماید. مشترکان ایمیل شما به احتمال زیاد مشتریان وفاداری هستند، بنابراین به اشتراک گذاری پست با آنها به احتمال زیاد بازدید شما را بیشتر میکند.

حتی سایت هایی مانند سرچ انجین ژورنال هم که بسیاری به آن استناد می کنند هم از طریق تجربه و آزمایش خطا و بررسی نتایج اطلاعات خود را جمع آوری می کنند و مطمئن باشید هیچ کدام از این شرکت هایی که خدمات سئو ارائه می دهند اطلاعات طلائی و ارزشمند خود را به رایگان در اختیاز دیگران نمی گذارند. اولین چیزی که در این آمار اهمیّت دارد، رتبۀ یک وبسایت در ایران است. این موضوع را با یک مثال روشن می کنم. زمانی که مقاله خود را درون سایت خود قرار میدهند با کلمه کلیدی که شما انتخاب کرده اید ، به عنوان مثال این قسمت ابزار برقی را به سایت شما لینک میدهند و اینگونه که کاربر بعد از متوجه شدن که ابزار برقی چیست و چه کاربردهایی دارد به انتهای مقاله میرسد. نگران نباشید اگر شما ریپورتاژ دهید و گوگل متوجه این موضوع شود و شما را جریمه کند شما می توانید با پاک کردن لینک های فالو ریپورتاژ ، جریمه گوگل را از بین ببرید.

اما در حالت دوم، برای اینکه مقالۀ شما دیده شود، حتماً باید رتبۀ خوبی را در گوگل کسب کند. هر چقدر که این درصد بالاتر باشد، بدان معنی است که سایت مد نظر بیشتر مورد اعتماد گوگل است و لینک شما در این سایت تاثیر بیشتری دارد. برای دریافت بک لینک باید سایت شما از محتوای مناسب و باکیفیتی برخوردار باشد. شما با نصب این تولبار بر روی مرورگر خود، به راحتی میتوانید از میزان اعتبار هر وبسایتی مطلع شوید و دربارۀ تاثیر آن تصمیمگیری کنید. قبل از سفارش دادن رپورتاژ آگهی ، سایت را مورد آنالیز قرار دهید و از اینکه دارای بازدید بالا میباشد ، مطمئن شوید. اکثر سایتهای ایرانی هنگام انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغاتی بودن مقاله را به اطلاع خوانندگان خود میرسانند. یکی از بهترین مزایای رپورتاژ آگهی همیشگی بودن آن است که در نتایج گوگل میتواند ظاهر شود. به این ترتیب مطمئن میشوند که در صورت وجود اطلاعات غلط یا تبلیغاتی بودن مقاله، به اعتبار خودشان لطمه نخواهد خورد.

برای ثبت نام در این سایتها احتیاج به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. مثلاً اگر قرار است رپورتاژ خبری شما دربارۀ یک وسیله برای آشپزخانه باشد، پس هدف اصلی شما، زنان خانه دار هستند و باید به سراغ سایتهایی بروید که مخاطبان اصلی آنها را این قشر از افراد تشکیل میدهند. به خصوص اگر مقالۀ شما در صفحه اول سایت نمایش داده میشود. در واقع، ماز بر اساس 14 معیار به سنجش کیفیت یک سایت میپردازد و در صورت عدم تحقق هر کدام، به این درصد اضافه میکند. توجه داشته باشید که ترافیک جستجوی یک وبسایت باید در کنار رتبه آن تفسیر شود. دستۀ دوم هم وبسایتهایی هستند که خوانندۀ ثابت ندارند، اما با حضور پر رنگ در گوگل، توانستهاند بازدیدکنندگان بسیار زیادی داشته باشند. هر چند کاربران میدانند که رپورتاژ شما یک تبلیغ است، اما باز هم برایشان مهم است که این تبلیغ توسط یک سایت قابل اعتمادشان منتشر شده یا نه.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما