خرید بک لینک باکیفیت و دائمی بک لینک PBN و تقویتی همیار وب

در سئو، بک لینک ها یکی از مهمترین فاکتورهای موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت ها هستند. برای ساخت بک لینک‌ معتبر و دائمی بهتر از از شیوه های کلاه سیاه استفاده نکنید و وقت و انرژی خود را برای ساخت بک لینک های دستی و طبیعی بگذارید و اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید بهتر است که از سایت های معتبر خرید بک لینک انجام دهید. برای این منظور، باید به بهینه‌سازی عناوین و توضیحات صفحات، استفاده از URL های مناسب و قابل فهم،استفاده از تگ‌های هدینگ و تگ‌های آلت متن برای تصاویر و ویدئوها را به درستی بهینه کنید و همچنین بهینه سازی سرعت بارگیری صفحات وب سایت خود را حتما انجام دهید. علاوه بر این مواردی که در بالا ذکر کردیم، باید مطمئن شوید که وب سایت شما به درستی از فایل robots.txt و فایل sitemap.xml استفاده می‌کند. با استفاده از سرویس های بک لینک رابسانا میتوانید در مدت زمان کوتاهی رتبه سایت خود را بهبود داده و آمار بازدید و کاربران و مشتریان وب سایت خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید که نتیجه آن افزایش چندین برابری درآمد شما خواهد بود.

بک لینک های در صورتی که ارزیابی شوند میتوانند موفقیت هر وبسایتی را تظمین کنند و اگر این فرایند ها توسط کمپین های سئو انجام گیرد قطعا به موفقیت میرسد زیرا تخصص در ارزیابی هر بک لینک هم تخصص بسیاری را میطلبد که تیم های تحقیقاتی سئو روی آن جستجو انجام میدهند. من، حسام الدین کیانی خواه با تجربه بیش از 7 سال در سئو و مدیریت پروژه های سئو، می توانم در عملیات بهینه سازی و سئو وبسایت فروشگاهی همراه شما باشم. برای ارتباط می توانید فرم ابتدای صفحه را پر کرده یا از طریق صفحه ارتباط با من ، با انواع راه های ارتباطی با من در تماس باشید.

برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد. باتوجه به آپدیت‌های مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس می‌شود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وب‌سایت، لینک‌سازی داخلی و بهینه بودن سرعت وب‌سایت از موارد مهم این بخش به‌شمار می‌روند.

چطور متن لینک شده خوب انتخاب کنیم؟

هدف از بهبود سرعت سایت، افزایش رضایت کاربران و دسترسی بهتر خزنده‌های گوگل به وب‌سایت است. علاوه بر موارد قید شده، موارد دیگری نیز در بهینه سازی داخلی مطرح می‌گردد؛ نظیر رفع اشکالات فنی وب‌سایت، آنالیز و یافتن کلمات‌کلیدی و … برای رسیدن به صفحه اول علاوه بر سئو داخلی، به لینک سازی نیز احتیاج دارید. ما در سئو ارزان خدمات لینک‌سازی را برای وبمستران و سئوکارها مهیا کرده‌ایم. علاوه بر این، برخی از بک لینک‌های خریداری شده ممکن است به علت عدم تطابق با الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجوی اینترنتی، مورد تشخیص قرار گیرند و دچار مشکل شوند. به عنوان مثال، اگر از سایت هایی که توسط ربات ها بک لینک می سازند و بصورت دستی این کار را انجام نمی دهند بک لینک خریداری نمایید، ممکن است موتورهای جستجوی اینترنتی، آن‌ها را به عنوان بک لینک‌های نامطلوب و نامناسب تشخیص داده و به رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی اینترنتی آسیب بزنند.

یکی از دلایلی که این تاکتیک خیلی خوب جواب می دهد این است که در واقع برای خود صاحب سایت نیز بسیار مفید است، چرا که یکی از لینک های خراب روی سایتشان را درست می کند و در ضمن باعث ایجاد تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگانشان خواهد شد. طرز کار این سرویس به این صورت است که هر روز هارو ایمیلی را برای شما ارسال می کند که شامل سوالات و ابهامات نویسندگان در آن روز است. سرعت در این کار خیلی مهم است چرا که خیلی از نویسنده ها ممکن است صدها جواب از منابع مختلف دریافت کنند،‌ و بدیهی است که اگر شما در بین نفرات اول باشید، شانس دیده شدن بالاتری نسبت به افراد آخر دارید و به همین دلیل شانس شما برای انتخاب شدن برای انتشار مطلب بیشتر است.

همچنین، وجود بازدیدکنندگان زیاد در سایتی که بک لینک در آن ایجاد شده است، نشان از ارتباط و تعامل فعال با کاربران دارد و ممکن است تأثیر مثبتی بر قدرت و اعتبار بک لینک داشته باشد. پس زمانی که لینکسازی انجام می دهید سعی کنید در این نوع از سایت ها لینک ایجاد کنید، سایت هایی که اسپم اسکور پایینی دارند و نزد گوگل معتبر هستند. به همین دلایل است که خرید بک لینک قوی تاثیر بسیاری زیادی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

جالب است بدانید که از زمان انتشار این ابزار توسط هاب اسپات، شما می توانید ببینید که به صورت خیلی گسترده ای در وبسایت ها و منابع مختلف به استفاده از آن تاکید شده است، که نتیجه آن دریافت بیش از 1700 بک لینک از 670 دامین منحصر به فرد است. شما می توانید با استفاده از ابزار تحقیق در مورد کیوردها چند کیورد مانند ” طراحی عکس ” یا ” ابزار ” را جستجو کنید و نتایج را بررسی کنید. لازم نیست همه موارد بررسی شوند و فقط می توانید 10 نتیجه اولی که به شما نشان داده می شوند را چک کنید. حال وقتش رسیده که ببینید کدام ابزار بیشترین تعداد بک لینک در حال حاضر را دریافت می کند. در نتیجه وظیفه شما این است که یک ابزار مشابه آن ولی با کارایی و آپشن های بیشتر و بهتر طراحی کنید. اگر مقاله یا گزارشی دارید که مدت زیادی است آپدیت نشده است، چک کنید که چه تعداد بک لینک گرفته است.

بک لینک رایگان

اگر شما نیز چنین رقیبی دارید، بدانید که به احتمال بسیار زیاد ایشان از این روش استفاده می کنند. متاسفانه در حال حاضر گوگل قادر به تشخیص چنین روشی نبوده و روزی این روش را تشخیص می دهد که این سایت های بی محتوا صدها میلیون تومان درامد کسب کرده و ان روز هم اگر پنالتی شوند با درامدی که در این مدت به دست اورده اند می توانند بهترین سایت را (با روش های کلاه سفید) راه اندازی کنند. یک حقیقت آشکار است که گوگل تاکید زیادی روی سازگاری سایت با موبایل و اسمارت فون ها دارد. با گسترش روزافزون موبایل ها و تبلت ها و گوشی های هوشمند این عرصه گوی رقابت را از کامپیوترها و یک به عبارت تخصصی تر دسکتاپ ها گرفته است. در حقیقت بیش از 65 درصد از ترافیک وب را موبایل ها برعهده دارند و گوگل هم کاملا به این قضیه واقف است. در نتیجه سازگاری سایت با موبایل را یکی از فاکتورهای رتبه بندی و ایندکس شدن سایت قرار داده است.

به دست آوردن بک لینک یک مولفه ضروری و اساسی برای استراتژی سئو خارج از سایت است. خرید بک لینک از طریق بکوریتی بسیار آسان شده ( درحالی که به حرفه ای ترین شکل ممکن هست ) اما اینکه با چه شرایطی و برنامه ریزی بک لینک خریداری کنید نیاز به یکسری توضیحات هست که در ادامه خواهم گفت . در بکوریتی شما صاحب پنل اختصاصی می‌شوید و می‌توانید در پنل اختصاصی خودتان بک لینک‌هایی که خریداری کرده‌اید را مشاهده کنید. پکیج بک لینک مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه سفارش پکیج (برای زمان موردنظرتان شامل یکماهه، سه ماهه یا شش ماهه) کلیک کنید. در صفحه سفارش بکلینک، عنوان (انکرتکست) و آدرس را وارد می کنید تا عینا در سایتها قرار گیرد. بک لینک های سفارش داده شما به هیچ وجه در مدت زمان کوتاه ساخته نمی شوند بلکه کاملا طبیعی و اصولی ساخته می شوند.

با بهبود رتبه های سایت فروشگاهی شما در نتایج جستجو، تعداد بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می‌یابد و می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند. در واقع، تا به حال بیش از 200 فاکتور رتبه بندی برای نتایج گوگل شناخته شده است، و بک لینک ها جزو 8 فاکتور مهم برای جستجوهای گوگل محسوب می شوند. برای این که بتوانید این کار سخت را انجام دهید و سئوی خود را بهبود دهید، ما در این مقاله 11 راه خلاقانه و خاص برای بدست آوردن بک لینک ها برای شما در نظر گرفته ایم. یک بک لینک ( که با نام اینباند لینک نیز شناخته می شود )، لینکی است از سایت شما که از سایتی بغیر از سایت شما می آید. این لینک می تواند درون یک متن، یک عکس یا حتی یک دکمه باشد و تا زمانی که این لینک در وبسایت شما قرار ندارد و در سایت های خارجی گذاشته می شود، بک لینک محسوب می شود.

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. با بهبود سئو وب سایت خود، می‌توانید بهبود قابل ملاحظه‌ای در رتبه وب سایت خود در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی اینترنتی تجربه کنید، که باعث افزایش ترافیک وب سایت شما و علاوه بر آن  باعث افزایش اعتبار سایتتان، باعث برند شدن سایتتان و در نهایت باعث افزایش فروش سایتتان خواهد شد. خرید بک لینک‌هایی که به صورت انبوه از سایت هایی که با ربات ساخت بک لینک را انجام می دهند باشد، ممکن است بر روی روند طبیعی وب‌ سایت‌ها تأثیر بگذارد و منجر به حذف شدن سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجوی اینترنتی شود. اگر شما قصد دارید بک لینک خریداری کنید، بهترین راه برای تعیین تعداد دقیق بک لینک‌های مورد نیازتان، مشاوره با متخصصان سایت راز بک لینک است. آنها با تحلیل و بررسی وب سایت شما و رقبایتان، می‌توانند به شما تعداد بک لینک‌هایی که مورد نیازتان است و با این تعداد به نتایج خوبی برسید را اعلام کنند. با توجه به تجربه و دانش فنی این تیم، آنها می‌توانند بر اساس هدف و استراتژی شما، به شما نکات و راهنمایی‌های لازم را برای خرید بک لینک ارائه دهند.

بک لینک ‌ها نیز درست مانند سایر مواردی که در سئو  تاثیرگذار می باشند دارای انواع بسیار مختلف و متفاوتی می باشد که ما در ادامه قصد داریم که در رابطه با انواع آن ‌ها نیز برای شما صحبت نماییم تا شما هنگام خرید بک لینک از تسمینو هیچ ‌گونه سوال و یا ابهامی در این زمینه نداشته باشید. بیایید نگاهی روی انواع مختلف بک لینک داشته باشیم تا شما با انواع مختلف آن ‌ها آشنا شوید. به ‌طور کلی برچسب نوفالو بودن روی این بک لینک به موتور های جستجو می گوید که از این بک لینک چشم ‌پوشی نمایند. روش‌های زیادی برای تشخیص تبلیغاتی بودن بک لینک هست که به جز چند مورد جزئی، اکثر روش‌ها توسط خزنده‌ها بررسی می‌شود و یک ربات می‌تواند تشخیص دهد که بک لینک تبلیغاتی هست یا طبیعی. برای مثال اگر لینک شما در سایت ایکس یک و ایکس دو و ایکس سه و ایکس چهار باشد (همزمان خریداری کرده باشید)، یکسری اطلاعات به دست گوگل می‌رسد که در ادامه توضیحاتی در این رابطه داده شده است.

همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره منشن هایی که در مورد شما می شود مانند تعداد به اشتراک گذاری ها یا صاحبان دامین های منشن کننده، می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo, Ahrefs Content Explorer یا Mention استفاده کنید. شما میتوانید با توجه به بودجه و نیاز پروژه سئو خود از یکی از پکیج ها زیر استفاده کنید. حتی در دنیای واقعی هم گاهی باید پول همایش را دهید تا بتوانید با برخی افراد ارتباط بگیرید. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. معمولا سایت های خبری از این ویژگی به دلیل بروزرسانی های زیاد برخوردار می شوند.

  • زیرا اگر ماه بعدی یا ماه های بعدی این بک لینک ها را تمدید نکنید تمامی این 500 بک لینک حذف خواهد شد و این حذف شدن بک لینک ها بزرگترین ضربه را به سایت شما وارد خواهد کرد و حتی احتمال اینکه سایت شما توسط گوگل جریمه شود نیز وجود دارد.
  • در سایت بکوریتی قسمت نمونه کارها موجود است که می‌توانید به عنوان سئوکار این نمونه کارها را بررسی کنید و به قدرت بکوریتی پی ببرید.
  • به عنوان مثال؛ ماهانه بیش از 4800 بار در مورد ” بهترین سی آر ام ها برای بیزینس های کوچک ” در موتورهای جستجو، جستجو انجام می گیرد.
  • در حقیقت بیش از 65 درصد از ترافیک وب را موبایل ها برعهده دارند و گوگل هم کاملا به این قضیه واقف است.
  • این آمار خیلی بدی نیست، اما مسلماً شما هم مثل ما دوست ندارید 8 تا از جواب هایی که می دهید روانه سطل آشغال شوند!

البته باز هم دقت کنید که در سایت های بسیار معتبر ریپورتاژ های آگهی خود را قرار دهید تا بک لینک های زیادی را دریافت کنید. همچنین، باید در محتوای خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و سعی کنید به کاربران خود راهنمایی و اطلاعات مفیدی ارائه دهید. مورد دوم این است که شما می‌توانید با خرید بک لینک قابلیت کشف سایت خودتان را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید. این موضوع به این معنی است که موتور های جستجو معمولاً بیشتر صفحات غیر معمول و ساده را از طریق صفحات محبوب تشخیص می دهد در صورتی‌ که سایت شما یک بک لینک در یک در صفحه یک سایت معروف داشته باشد گوگل سریع‌تر و راحت‌تر محتوای شما را کشف می‌کند و آن را به کاربر نشان می‌دهد. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند.

اما نکته جالب توجه اینجاست که چون وبلاگ دوم برای وبلاگ اول بک لینک فرستاده است بک لینک هایی که وبلاگ دوم میگیرد روی وبلاگ اول هم تاثیر میگذارد و پایان کار رنک هر دو وبسایت باهم پیشرفت خواهد کرد. یک نکته قابل اهمیت این است که هیچ گاه نباید بک لینک ها را از وبسایت هایی که دارای رنک بالا هستند خریداری کنید زیرا الگوریتم های گوگل و موتور های جستجوی دیگر میتوانند سایت هایی که میخواهند از طریق بک لینک سئو شوند را شناسایی کنند و رنک آن ها را در مدت زمان کمی پایین بیاورند. نکته دیگری که قابل اهمیت است این است که اگر شما میخواهید در یک وبسایت تبلیغ متنی دهید میتوانید با Nofollow سازی لینک از بوجود آمدن مشکلات برای سایت خود جلوگیری کنید. قبل از شروع عملیات سئو، نیاز است تا اصول سئو تکنیکال در سایت فروشگاهی پیاده سازی شود. این اصول شامل بهینه سازی URLها، مرتب کردن صفحات دسته بندی و تگ ها، رفع ارورهای سرچ کنسول، مرتب سازی و حذف صفحات 404 و از همه مهمتر بهبود سرعت سایت است.

  • حضور آنها سبب اعتبار برای صفحات وب سایت شما می شود و نتیجه بررسی های موتورهای جستجو را کاملا به نفع شما تغییر می دهد.
  • برای ارتباط می توانید فرم ابتدای صفحه را پر کرده یا از طریق صفحه ارتباط با من ، با انواع راه های ارتباطی با من در تماس باشید.
  • بدست آوردن لینک های منشن نشده احتمالاً آسان ترین و سریع ترین راه برای ساخت بک لینک های با کیفیت است.
  • قبل از این‌که موتور های جستجو تا این حد رشد و توسعه پیدا کنند پیوند های میان سایت‌ ها وسیله‌ای برای پیمایش و یا وب گردی بودند امروزه لینک دهی و یا افزودن بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو بسیار پر اهمیت می باشد.

یکی از دستاورد‌های سئو سایت فروشگاهی برندسازی برای محصولات فروشگاهی شما بدون نیاز به هزینه‌های بالای تبلیغات است. با بهبود SEO سایت فروشگاهی می‌توانید تا مدت‌ها رتبه های برتر در نتایج سرچ گوگل باشید. بک لینک ها یکی از مهمترین ارکان موفقیت هر بیزینس و وب سایت هستند چرا که میزان شهرت و قدرت وب سایت ها را تایین می کنند، اگر بتوانید با انتشار محتواهای ارزشمند و با کیفیت بک لینک های دریافتی خود را بالا ببرید به سرعت متوجه تغییر در ترافیک دریافتی و میزان فروش خود خواهید شد. مطمئن شوید که از متدها و روش های گفته شده در این مقاله به نحو احسن استفاده می کنید و به شما اطمینان می دهیم که بزودی می توانید جهش بزرگی را برای بیزینس خود رقم بزنید. در رپورتاژ، معمولاً یک متن تبلیغاتی به همراه لینک به سایت شما در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود. این لینک‌ها به شما کمک می‌کنند تا به صورت طبیعی در نتایج جستجوی گوگل بیشتر دیده شوید و باعث جذب ترافیک بیشتر به سایت شما می‌شوند.

در قسمت قبلی گفتیم که از نظر گوگل خریداری کردن بک لینک ها یک تخلف محسوب می شود. با این حال بسیاری از سایت ها برای خرید و تهیه بک لینک اقدام می کنند و هیچ مشکلی هم برای آنها پیش نمی آید. باید بگوییم که این موضوع ناشی از کیفیت بالای بک لینک خریداری شده و اعتبار سرویس دهنده آن است. پس اگر قصد خرید این خدمات را دارید می بایست حتما به سراغ سایت و خدمات دهنده ای بروید که این کار را به بهترین نحو ممکن و بدون برانگیختن حساسیت های الگوریتم گوگل انجام دهد. بهترین سایت فروش بک لینک در ایران مانند وبمستر سلام از الگوریتم های پیچیده و فوق العاده ای استفاده می کنند که می تواند به راحتی گوگل را فریب داده و در نتیجه الگوریتم های آن به هیچ عنوان متوجه این که شما خرید بک لینک انجام داده اید نمی شوند. بلکه چیزی که این الگوریتم در سایت می بیند یک بک لینک واقعی است و همین هم سبب می شود تا سایت شما پوئن مثبتی که در رابطه با بک لینک است را خیلی راحت دریافت کند و رتبه خود را به خوبی ارتقا دهد.

موتورهای جستجو لینک های متنی را پیشنهادهای مهمتری نسبت به لینک های دیگر موجود در صفحه می دانند. در نتیجه، نام برده شدن از شما در بخش بیشتر بخوانید برای عملکرد سئوی شما بسیار مفید است. بدست آوردن لینک های منشن نشده احتمالاً آسان ترین و سریع ترین راه برای ساخت بک لینک های با کیفیت است. گرفتن این چنین تایید هایی کار سختی است، مخصوصاً برای بیزینس های نوپا و استارت آپ ها.

کلمات کلیدی مربوط به دسته بندی ها و محصولات اصلی ترین کلمات کلیدی سایت های فروشگاهی هستند. لینک بیلدینگ با هدف کسب رتبه بالا در گوگل انجام می شود.اما هزینه یک استراتژی لینک بیلدینگ دغدغه ی بسیاری از کسانی است که نمی خواهند هزینه زیادی بابت سئو خارجی بپردازند و این سوال که از کجا بک لینک ارزان تهیه کنیم توسط این افراد پرسیده می شود. توجه نمایید که موتور های جستجو معمولاً تعداد لینک‌ های موجود در یک صفحه را بطور کامل بررسی می‌کنند تا متوجه شوند آیا آن صفحه از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشد یا خیر تا بتوانند از این طریق رتبه های سایت را مشخص نمایند. الگوریتم گوگل بر اساس منطق می‌باشد و اگر صفحه‌ای به یک صفحه دیگر پیوند داده شود گوگل این را به‌ عنوان یک نکته مثبت مشاهده می کند. فرض ما روی این موضوع می‌باشد که هر چه یک وب‌سایت بک لینک های بیشتری داشته باشد جایگاه آن در زمینه نتایج گوگل بسیار بهتر و مناسب‌تر خواهد بود و سئو سایت شما را بهتر خواهد کرد.

  • مواردی که در نتیجه های بک لینک استفاده میشود متفاوت است زیرا سایت ها از نظر ساختار باهم متفاوت هستند.
  • زمانی که مقاله خود را درون سایت خود قرار میدهند با کلمه کلیدی که شما انتخاب کرده اید ، به عنوان مثال این قسمت ابزار برقی را به سایت شما لینک میدهند و اینگونه که کاربر بعد از متوجه شدن که ابزار برقی چیست و چه کاربردهایی دارد به انتهای مقاله میرسد.
  • سایت راز بک لینک یکی از سایت‌هایی است که به مشتریان خود بک لینک‌های دستی و طبیعی ارائه می‌دهد.
  • بعد ازینکه از سئو داخلی و محتوای صفحات دسته بندی و محصول مطمئن شدیم، نوبت به اعتبارگیری دامنه سایت با استفاده از سئو خارجی است.
  • لیستی از این افراد و بلاگ ها بنویسید و آنها را بر اساس قدرت دامین اولویت، تعداد بک لینک ها، رتبه و میزان ترافیک ورودی اولویت بندی کنید.

سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . یکی از دیگر از مواردی که برای موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل در درجه ی اهمیت بالاتری قرار دارد معماری سایت است که باید هم استفاده از سایت و هم ایندکس شدن آن در گوگل راحت تر باشد. کارایی و عملکرد سایت شامل راهکارهایی برای کاهش زمان بارگذاری صفحه و سئو فنی سایت می‌شود.کارایی و عملکرد سایت رابطه مستقیمی با رضات کاربران و همچنین جلب توجه موتورهای جست و جو دارد. پس از آنالیز، ما درک درستی از این مورد داریم که چگونه می‌توانیم عملکرد سایت را بهبود دهیم تا شاهد افزایش رتبه سایت خود باشیم. در نظر داشته باشید ، در صورتی که از سایت با امتیاز پایین لینک بگیرید ، باعث خواهد شد که کاربرها بعد از وارد شدن به سایت شما به سرعت سایت شما را ترک نمایند که این کار موجب خواهد شد به سایت خود امتیاز منفی بزنید. ریپورتاژ را مطالعه نمودید ، در صورتی که نیاز سوال یا نیاز به مشاوره بیشتر دارید ، می توانید از ما اطلاعات کسب نمایید.

استفاده از انکرتکست مرتبط باعث می‌شود کاربران بدانند که با کلیک روی پیوند به چه صفحه‌ای هدایت می‌شوند و به همین دلیل الگوریتم‌های موتور جست‌وجو ، ارزش و اعتبار بیشتری به لینک‌هایی که حاوی انکرتکست‌های مرتبط هستند می‌دهند. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. پس اگر از این روش در تبلیغ و بسایت و گرفتن بک لینک ها استفاده شود قطعا پاسخ خوبی گرفته میشود و از جمله مهمترین روش های سئو و دیجیتال مارکتینگ ریپورتاژ های آگهی میباشد که کاربر میتواند به صورت همیشگی از وبسایت ها ورودی دریافت کند و در سایت های بزرگ دیده شود و لینک آن به صورت تصاعدی پخش شود. اما همانطور که پیش تر هم صحبت کردیم گوگل قادر به شناسایی بک لینک ها و ارتباط بین آنها است و خرید بک لینک از نظر موتور جستجو گر گوگل تخلف محسوب میشود و قاطعانه با آن برخورد میکند.

ریپورتاژ های آگهی باعث اعتبار در سایت های خبری بزرگ میشوند و این آگاهی را برای کاربر میسازند تا با خیال راحت تر از خدمات استفاده کند. اگر شما هم سایت فروشگاهی یا محصول محور دارید و میخواهید محصولات یا خدمات خود را در سایت فروشگاهی خود بفروشید، به جای مناسبی آمدید. ساخت ابزار رایگان؛ مانند ماشین حساب ها و یا ابزار طراحی عکس و ویدیو و موارد مشابه، یک متد موثر برای دریافت بک لینک و همچنین شناسایی مخاطبان هدف جدید است.

خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. اما اگر هدفت شما بهبود رتبه و جذب ترافیک طبیعی و بدون پرداخت هزینه هستید، بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو بهترین گزینه است. با استفاده از این روش، شما می‌توانید در بلند مدت و بدون پرداخت هزینه، وب سایت خود را برای جستجوی بهتر و رتبه دهی بهتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید. بنابراین، برای جلوگیری از حذف شدن سایت شما از نتایج به دلیل خرید بک لینک‌های نامناسب، بهتر است بک لینک‌های با کیفیت و معتبر خریداری نمایید و از سایت‌هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند لینک دریافت کنید. همچنین، بهتر است از خرید بک لینک بیش ازحد جلوگیری کنید و همیشه سعی کنید که استراتژی ساخت بک لینک خود را طوری طراحی نمایید که بنظر گوگل طبیعی بنظر برسد. توجه نماید امروزه کیفیت بک لینک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و شما حتماً باید هنگام خرید بک لینک از تسمینو به این نکته نیز توجه داشته باشید و از بک لینک های بسیار با کیفیتی استفاده کنید.

متاسفانه گوگل هنوز منابع کافی برای تشخیص این روش را نداشته و به همین علت است که فعلا آن را پنالتی نمی کند. تشخیص این روش واقعا کاری ندارد، اما برای گوگل خیلی منابع نیاز دارد که این منابع نیز منوط به هزینه زیادی است که با توجه به حجم ریکوئست ها گوگل نمی تواند آن را تامین کند. خیر، اکیدا استفاده از بک لینک خارجی توصیه نمی شود چون احتمال اسپم شدن توسط الگوریتم پنگوئن گوگل را زیاد میکند. لینک داخلی همان لینک هایی هستند که داخل سایت خودمان به صفحات دیگر سایت خودمان ارجاع میدهیم. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . موارد دیگری از جمله فرایند لینک داخلی و هرآنچه بخشی از سئو محسوب می‌شود با آنالیز وبسایت به‌صورت کامل مشخص خواهد شد.

حالا اگر یه عده ای مثلا هزار نفر بیان سرچ بکنن و همه روی یکی از نتایج گوگل مثلا سایت ایکس کلیک بکنن، طبیعیه که گوگل گمان میکنه که این سایت واقعا عملکرد بهتری داره. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند.

این لینک‌ها به عنوان یک برتری و تمایز نیز بکار می رود یعنی سایتی که بک لینک ها و رپورتاژهای باکیفیت و مرتبطی داشته باشد قدرتش نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که اعتبار سایت و دامین آتوریتی آن ارتباط مستقیمی با تعداد بک لینک های باکیفیت آن سایت دارد. بک لینک‌های قوی و طبیعی در بهبود رتبه و دیده شدن یک وبسایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو بسیار مهم و حیاتی هستند.

موضوعات این چنینی در رسانه ها مورد توجه خاصی قرار می گیرند،‌ پس گره زدن این موضوعات با یکی از مشتریانتان باعث می شود که سر و کله خبرنگاران پیدا شود و در این زمان می توانید به آنها پیشنهاد دهید که از مقاله های بعدی نامی از شما نیز برده شود. در این مواقع خبرنگاران معمولاً لینک های زیادی را به وبسایت و مقالات شما و همچنین وبسایت مشتریان شما خواهند زد. تابحال دقت کرده اید که بعضی از مطالب شامل منابع بیشتری می شوند، که یا در متن اصلی به آن اشاره شده است و یا در بخش بیشتر بخوانید می توانید آن ها را ببینید.

حتی اگر شما به گوگل هم توجه نکنید باید بدانید که اگر می خواهید کاربران موبایل در وبسایت شما احساس راحتی داشته باشند و محصولات و خدمات شما را خریداری کنند باید تجربه ی کاربری جالب توجهی در اختیار آن ها قرار دهید. حالا چگونه می توان با این الگوریتم گوگل رفیق شد؟ تجربه کاربری یکی از جواب ها است. در حقیقت تجربه کاربری همان احساسی است که کاربر از بودن در سایت شما دارد. می خواهیم به شما 5 نکته ی مهم و ضروری در تجربه ی کاربری و تاثیر آن در سئو سایت را یاد بدهیم.

مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین سفارش بک لینک با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما