pishborobanner

افراد مبتلا به شلوار 21 ساله کمتر در معرض ابتلا به دیابت هستند – rosiato

[ad_1]

بر اساس یک مطالعه ، دیابت نوع 2 برگشت پذیر است و کاهش وزن حتی در افراد با وزن طبیعی می تواند باعث این برگشت شود. به نوشته دیلی میل ، چاقی لزوماً منجر به دیابت نوع 2 نمی شود ، بلکه از “آستانه چربی خاص” فراتر می رود. و به عنوان یک قاعده کلی برای اجتناب از دیابت نوع 2 ، دانشمندان می گویند که دور کمر شما باید مانند 21 سالگی باشد.

پروفسور روی تیلور ، استاد دانشگاه نیوکاسل می گوید: “اگر نمی توانید شلوارهایی را که در 21 سالگی می پوشیدید بپوشید ، بدن شما خیلی چاق است و حتی اگر اضافه وزن ندارید در معرض خطر دیابت نوع 2 هستید.”

متخصصان 12 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 را که دارای BMI طبیعی بودند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. سپس آنها به مدت 2 هفته رژیم غذایی 800 کالری در روز دریافت کردند. رژیم غذایی متشکل از سوپ و شیک. و به آنها کمک کرد تا 4 تا 6 هفته دیگر وزن کم کنند. این کار به مدت 3 دور تکرار شد تا اینکه آنها 10 تا 15 درصد وزن اولیه خود را از دست دادند.

دیابت نوع 2

هشت نفر از این افراد وارد مرحله بهبودی شدند. در نتیجه ، سطح قند خون آنها متعادل بود و هیچ داروی دیابت مصرف نمی کردند. در نتیجه این رژیم ، میزان چربی در کبد و لوزالمعده این افراد به میزان قابل توجهی کاهش یافت و توانایی پانکراس در تولید انسولین بازیابی شد. محققان می گویند نتایج نشان می دهد که هر فرد دارای “آستانه چربی خاصی” است و اگر از آن فراتر رود ، به دیابت نوع 2 مبتلا می شود.

پروفسور تیلور می گوید: “این مطالعه که در کنفرانس دیابت نیز ارائه شد ، برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و درمان آنها بی فایده است.” این نتایج اولیه به وضوح نشان می دهد که دیابت نه به دلیل چاقی بلکه به دلیل اضافه وزن ایجاد می شود. دلیل آن وجود بیش از حد چربی در کبد و لوزالمعده است. »

دیابت نوع 2

پروفسور تیلور می گوید: “پزشکان اغلب تصور می کنند که افزایش وزن در افرادی که جزو افراد چاق طبقه بندی نمی شوند ، عامل م inثری در دیابت نوع 2 نیست.” “این بدان معناست که پزشکان اغلب به افراد با وزن طبیعی توصیه نمی کنند که وزن خود را کاهش دهند. “و ابتدا به آنها دیابت و انسولین تجویز می کنند.”

با این حال ، 4.5 میلیون انگلیسی دارای دیابت نوع 2 هستند و از زمان تشخیص دیابت ، از هر 10 نفر یک نفر دارای وزن طبیعی است.

ادامه خواندن:

نکاتی در مورد دیابت نوع 2 که ممکن است از آنها اطلاع نداشته باشید

تفاوت های اصلی بین “دیابت نوع 1” و “دیابت نوع 2” چیست؟


[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما