خداحافظی یکی دیگر از یاران عزیزی‌خادم

[ad_1]

مجتبی خورشیدی امروز بعد از نشست با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال از سرپرستی تیم ملی کنار رفت.

سرپرست پیشین تیم ملی با انتشار بیانیه ای، خداحافظی خود از تیم ملی د.کا ر.ک

به نام خدا

دوستان، همکاران، مربیان، اهالی فوتبال و رسانه های محترم ورزشی
با سلام و آرزوی پیروزی و سرافرازی برای همگان

خداوند بلند مرتبه را شکر و سپاس می گویم که بر بنده منت نهاد مدت 11 ماه به عنوان سرپرست در خدمت تیم ملی فوتبال ایران باشم.در انجام این ماموریت مهم، الطاف فراوانی ازطرف دوستان نازنین نصیب بنده شد که جای تشکر و قدردانی خالصانه دارد.

بدون در نظر گرفتن سوابق اینجانب، انتقادات نیز با انتخاب من صورت پذیرفت; که باز هم وظیفه خود میدانم از این عزیزان هم تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که انگیزهام را برای ادامه کار، جبران نقاط ضعف و اثبات خیلی چیزها فزونی می دهد و همینطور برایم زمینه تمرین خویشتن داری را ارائه می دهد.

در این مدت که فعالیت با عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر رابرعهده داشتم، ده اردو برگزار شد که در هر مرحله حدود 60 نفر حضور داشتند. تمام تلاش خود را تا به عنوان مدیرتیم ملی اردوها را به بهترین شکل اداره و از لحاظ لغزشی و حمایت از وظایف خود با وجود مشکلاتی که وجود داشت با کمترین نقص انجام دادم تا تیم ملی با آمادگی کامل در مقابل رقبای قدرتمند خود قرار بگیرید.

امیدوارم ملت شریف ایران، بازیکنان قهرمان و افتخار آفرین تیم ملی، بزرگان فوتبال ایران و پیشکسوتان عزیز که همیشه را شاگرد کوچک آنها میدانم با توجه به نتایج بدست آمده از امتیاز قبولی و جامعه فوتبال هم هر کم و کاستی که وجود داشته باشد. بر ما ببخشد.

در نهایت اما خوشحالم با همکاری بی دریغ و شبانه روزی کادر فنی تیم ملی به ویژه سر مربی ارجمند جناب آقای دراگان اسکوچی، به همراه بازیکنان باغیرت، گروه پزشکی و ماساژورها، گروه رسانه، بچه های زحمتکش حمایت، تدارکات و همکاران حراست فدراسیون، دپارتمان. تیم های ملی و دپارتمان های اموربین الملل، تشریفات، روابط عمومی، مرکککملی فوتبرکککی فدراسیون فوتبرال، نتایج خوبی کسب کنیم.

ابتدا مرحله سخت قبلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و درمرحله نهایی انتخابی جام جهانی، با اقتدار کامل تیم ملی ایران تاریخی و سریع را رقم زد و شادی و شعف را به مردم شریف و فوتبالدوست هدیه داد. آن هم در روگگری که تحریم های ظالمانه روزهای سختی را برای مردم ما برای مردم ما به همراه آورده است.

خدا را شکر می‌کنیم که خنده را بر لبان ملت عزیزو نجیب ایران آوردیم. اکنون به گواهی آمارها بی بدیلی شکل صعود تیم ملی ایران به مسابقات جام جهانی چون روز بر همگان روشن است. عاشقانه و دلسوزانه و غیرت‌مندانه زحمت کشیده نمی دانم و نخواهن ست
و هرگز تا همیشه به جز احساس افتخار و سرافرازی که هدیه ای این اتفاق به لطف خدا بود، چیزی در خاطراتم حمل نخواهم کرد و ادعای هیچ سهمی در این افتخار ملی نخواهم داشت.

بر خود واجب میدانم تا بدین طریق از همه عزیزان حاضر در اردوهای شبانه روزی تیم ملی که به کمک آنها طلب بخشش و حلالیت کنم. در پایان از پروردگار برتر برای سربلندی و موفقیت تیم ملی در ادامه رقابت های مقدماتی و جام جهانی 2022 قطر آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

و باز هم شکر به درگاه خدای منان که این خداحافظی در روزگاری بود که دست کم تیم ملی فوتبالمان خوب است و امید به روزهای روشن و افتخار آفرینش برای همه اهالی فوتبال متصور است. آن هم ملی در چند ماه قبل که فوتبال را در فضای تاریک و در لبه پرتگردا تدارراه
بسیار و بسیار باد عمر این امیدها و آرزوها…

دوستدار شما؛ مجتبی خورشیدی – ۴ اسفند ۱۴۰۰

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما