روش‌هایی برای درمان دردهای کمر و گردن



زمانی که روغن‌های گیاهی نیز برای درد کمر و گردن جوابگوی مشکل است. روش‌هایی برای درد این مناطق وجود دارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به توصیه دوستان، فامیل و یا همسایگان روغن های گیاهی را برای تسکین برخی از دردهایتان استفاده کرده اید.

اگر درد گردن و یا پپت شما مزمن باشد، شاید به ککلی نبال هر کاری باشید تا بتوانید از دردتان را کم کنید.

زمانی که روغنهای گیاهی قادر به دردهای شما را کم کرده و یا کم کرده و یا درمان کنند، باید چه کار کرد؟ دکتر گرگ کندی (Greg Condie) در این موارد، شماره دیگری از روشهای خانگی را برای این موارد توصیه می کند.

در این جا شماری از کارهایی را که می توانید برای کاهش درد پپت و یا انجام دهید را می آوریم.

۱- فعالیت بیشتر

پوشیده نیست که ورزش می تواند به کاهش آسیب کمک کند. اما آن چه را که ممکن است ندانید، این است که معمولاً برای دردهای مزمن نیز مفید است.

این موضوع نیز به خاطر است که انجام حتی یک دقیقه ورزش نیز به ورزش نیز به طور کلی، وضعیت سلامتی شما را تقویت می کند. بر اساس اعلام پایگاه «Healthline»، ورزش می تواند به کاهش، افزایش پویایی و کاهش کلی دردهایتان منجر شود.

البته باید گفته شود که ورزش به شکلی طبیعی، از درد ناشی می شود، تد شکا س س اگر دنبال ورزش بیشتر به سبک زندگی خود هستید، بهتر است از یک قدم زدن ساده روزانه در بیرون از خانه به مدت 20 الی 30 دقیقه شروع کنید.

۲- یوگا تمرین کنید

شاید در ابتدا فکر کنید تمرین یوگا صرفاً برای سرگرمی است و یا تنها افراد و گروههای خاص مانند اینفلونسرهای اینستاگرام به دنبال آن میروند; اما باید به شما بگویم این درست نیست. در حقیقت ورزش یوگا در درمان دردهای کمر و درمان است. طبق اعلام دانشکده پزشکی هاروارد، شرکت در یک کلاس هفتگی یوگا، بیش از مراقبت های استاندارد پزشکی باعث افزایش پویایی در افرادی می شود که دارای اندکی کمردرد من هستند.

۳- ورزشهای کششی

درد ناشی از استرس، دلیل به دلیل انقباض و سفت شدن عضله است و به همین دلیل نیز باید تصمیم بگیرد که این ماهیچه ها را به سمت بیرون بکشید. انجام یک ورزش کششی روزانه می‌تواند به کاهش دردهای گردن و پشتک کمة گردن کمة پشتک .

حتی اگر درد شما ناشی از استرس نیز نباشد، حرکات ککی آرام و ملایم نیز می تواند معجزه کند. تنها به روشی مناسب برای کشش می‌دهید. صبح بخیر سعی کنید هر روز ۱۰ الی ۲۰ دقیقه حرکات کششی و سپس شل کردن دستگاه را اٌدج.می

۴- ذهن آگاهی

ممکن است شما نیز بسیار از زمان خود را صرفِ اندیشیدن درباره‌ی نۆ، نۆ،دةد.ڢته گذشته ممکن است آرزو کنید که ای کاش زندگیتان جور دیگری بود و یا به حرفهای دیگران فکر کنید.

ذهن تمرینی برای آگاهی از زمان «حال» و «حضور در لحظه» است. بدون این که قضاوت کنیم و بدون چرخیدن در گذشته یا موکول کردن به آینده.

روشی برای افزایش آگاهی و تمرک روی بینی، حس کردن تک تک اجزای بدن در یک راستا و به طور پیوسته. ذهنی با مدیتیشن دست یافتنی می شود. با حضور در لحظه و تمرک بر حال و جدا کردن ذهن از گذگذته و آینده و ساکت کردن زمه های ذهنی در طول مدت کوتاهی می توانم به ذهن آگاهی دست پیدا کنم.

حال در حالی که ممکن است فکر کنید دردهای کمر و گردن شما تنها یک بیماری جسمانی است، باید به شما بگویید چنین نیست. نه تنها استرس از عوامل در درد است. ممکن است خود باعث ایجاد استرس شود و یک چرخه معیوب را ایجاد کند.

برای همین هر روز سعی کنید تا «ذهن آگاهی» و «مدیتیشن» را تمرین کنید. در یک حمام گرم سعی کنید بدنتان را آرام کرده و یا در حالی که ذهن خود را خالی کنید و تنها بر روی نفس هایتان تمرکز کنید، به شکلی آرام در طبیعت بنشینید. اگر به راحتی نمی توانید ذهن خود را خالی کنید، نا امید نشوید. هرچه بیشتر ذهن خود را با مدیتیشن تمرین دهید، بیشتر می توانید از نتایج آن لذت ببرید.

۵- به متخصص مراجعه کنید

ناتوان کننده و تضعیف کننده بدن باشد بنابرتین در صورتی که با همه این توصیه ها آن را تسکین دهید، باید پیش یک متخصص پپککی مراجعه کنید و با وی مشورت کنید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم