روایتی دیگر از قتل زن کرمانشاهی توسط همسرش

[ad_1]

۳۰ بهمن خبر کشته شدن زن کرمانشاهی توسط همسرش با داس و تبر منتشر شد. جزییات از این پرونده توسط پلیس گزارش شده است.

به گزارش اعتماد، فرزاد پورنظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه اعلام کرد که در 30 بهمن ماه مردی با مراجعه به اداره پلیس کرمانشاه ضمن معرفی خود به پلیس از قتل همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد.

پس از اظهارات این مرد 47 ساله درباره قتل همسرش، پلیس به خانه این مرد مراجعه کرد و با جسد غرق در خون زنی آسیب دید که از ناحیه سر اصابت جسم سخت قرار گرفته بود. این مرد از معرفی خود و دستگیری توسط پلیس پلیس به قتل اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلافاتی که با همسرم او را به قتل رساندم. جسد مقتول به خانواده او تحویل داده شد و قاتل نیز برای ادامه تحقیقات و روشن شدن علل اصلی این قتل در اختیار ماموران اداره آگاهی کرمانشاه قرار گرفت.

طبق اعترافات قاتل و شواهد موجود و همچنین قارشات پپککی قانونی، قت به وسیله وارد کردن جسمی سخت که به نظر می رسد چوب است، انجام می شود.

در ادامه نیز برادر بود به قتل زن 35 ساله کرمانشاهی هم در این باره اظهار کرده است که برادرم حدودا 22 سالی میشد که با همسرش ازدواج کرده و همه اموالش از جمله خانه و خودروی او به نام همسرش بود. حتی به کمک کرد در دانشگاه و در رشته حقوق تحصیل کند. حتی وام 150 میلیون تومانی را که چندی پیش دریافت کرده بود به حساب همسرش واریز کرد و با پول رهن خانه دیگرش، برای او طلا و اسمش را برای تشرف به حج نوشت. برادرم عاشق همسرش بود و همیشه میگفت بینهایت دوستش دارد و همه این کارها را از سر علاقه به انجام میدهد.

برادرم قبلا در شرکت کرپناز هرسین کار میکرد و وقتی شرکت ورکسته شد فروگگاه لوازم یدکی زد. حاصل ازدواج برادرم با همسرش ۲ پسر ۱۹ و ۱۶ ساله است. مدتها برادرم با برادرم با برادرم سراستگگاری گذاشته بود و برادته براطر برادر و برادرزاده و برادرزاده هایم پادرمیانی کرده اند و آنها را آتیه داده بودند. حتی چند باری با برادرم به خاطر زن و فرزندانش دعوا کردم.

یکبار مقتول همراه با پسرانش، برادرم را مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که گوشش به شدت آسیب دیده بود، اما حتی یک بار هم در این باره به ما چیزی نگفته بود و به قول خودش آبروداری میکرد. شبی که برادرم همسرش را به قتل رساند وقتی به او گفتم چرا دست به چنین اقدامی زد، به من گفت که از ساعت 2 بعدازظهر تا 6 غروب با من صحبت کردم و هرچه التماسش کردم کوتاه نیامد و می گفت باید دست خالی از خانه ای که خودم را به دست بیاورم. نامش کرده بودم بیرون بروم.

روز زن 15 میلیون تومان طلا برایش خریده بود و از او خواسته بود که همه خانواده همسر را به خانه شان دعوت کند و برایش کادو گرفته باشد و جلوی همه از او خواسته باشد که به ناراحتی ها بپردازد. بحث و جدل ها پایان دادن.

روز حادثه نیز به وسیله یک شیء چوبی به سر همسرش ضربه وارد می کند که باعث فوت او می شود و همان لحظه هم خودش را به پلیس تسلیم می کند. ساعت 10 شب با تماس خواهر خانم برادرم متوجه شدیم که چه اتفاقی افتاده است، همگی شوکه شده و به شدت ناراحتیم.

به گزارش ایرنا برادر به قتل همچنین درباره زن برادرش که کارمند دادگستری بوده است و برادرش هم کارگر اخراجی یک فروشگاه است که همه اینها دروغ است، باور کنید این اتفاق در یک لحظه اتفاق افتاده است و گفته می شود برادرم از قبل فرزندانش را به آنها می رساند. منزل پدری‌اش فرستاده کذب بوده و وجود ندارد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما