pishborobanner

ماجرای دختر سرگردان ۱۳ساله!

[ad_1]

خراسان: وقتی از خانه فرار کردم و در خیابان ها سرگردان بودم، به طور اتفاقی دوست شوهر خواهرم مرا در خیابان دید و به خانه خودش برد ولی قصد شومی داشت و …

این ها از اظهارات دختر 13 ساله است که از منزل فرار می کند، توسط نیروهای پلیس شنایایی و به کلانتری هدایت شده بود.

این دختر نوجوان که ادعا می کند از تهران با اتوبوس به مشهد آمده است، درباره ماجرای فرار از خانه به کارشناس اجتماعی کلانتری فیاض بخش مشهد گفت: پدرم تبعه خارجی و مادرم ایرانی است. از همان کودکی به خاطر دارم که در حاشیه شهر کرج زندگی می‌کردم.

پدر و مادرم دارند و به همین دلیل همیشه با یکدیگر درگیر بودند. خواهر بزرگ ترم ازدواج کرده و به دنبال سرنوشت خودش رفته است. وضعیت وضعیت مالی خوبی ندارد اما با دو فرزندش مغول زندگی خودش است و کمتر به ما سر می زند. از سوی دیگر نمی تواند با جمع آوری ضایعات و بازیافتی ها مخارج زندگی و هزینه های موادش را تامین کند.

در این میان مادرم نیز به دست پدرم چچم می دوزد تا پولی برای تهیه مواد مخدر به او بدهد. همین موضوع مدام به درگیری و توهین و فحاشی می انجامد. من هم تا کلاس پنجم درس خواندم و دیگر به مدرسه نرفتم چرا که گاهی مجبور شدم به خیابان ها بروم و گدایی کنم.

گاهی نیز مردم دلشان به حالم می سوخت و در رستوران به من غذا می دادند. با وجود این و مادرم هرگاه خمار می شدند مرا کتک می زدند و از خانه بیرون می زدند اما چند روز قبل وقتی این ماجرا تکرار شد، من هم دیگر به خانه نرفتم و به تهران آمدم.

دو شب را در اماکن مذهبی خوابیدم اما روز سوم که همیشه سرگردان بودم، دوست شوهرخواهرم را دیدم. او مرا سوار خودرواش کرد و به خانه برد اما آنه برد اما احساس کردم قصد شومی دارد به همین دلیل شبانه از خانه اش گریختم و با اتوبوس به مشهد آمدم. این جا سرگردان و به دنبال مکانی بودم که شب را در آن جا به سر ببرم.

در همین بود که مورد ظن پلیس پلیس قرار گرفتم و مرا به کلانتر. وقتی این جا سرگذشت دخترانی را شنیدم که پس از فرار از خانه چگونه با دام خلافکاران افتادند، خیلی خوشحال شدم که پلیس خیلی زود مرا شناسایی کرد و … شایان ذکر است، به دستور سرهنگ امیرباس نادی (رئیس کلانتری فیاض بخش) احساس کنید. لازم از سوی دایره مددکاری اجتماعی برای شناسایی خانواده دختر نوجوان آزشد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس خراسان رضوی

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما