آنچلوتی: کار کردن در پاریس آسان نیست :: ورزش سه

[ad_1]

هر چه تیم بزرگتر، بهتر؛

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید مدعی تقابل با پری سن ژرمن در فینال نیز اتفاق عجیبی نبود.

کد خبر : 1810735 –
25 بهمن 1400 ساعت 21:22 –
6.075 بازدید

به گگارش “ورزش سه”، انتظارهای هواداران فوتبال بالاخردا شب رئال فردا شب رئال مادرید در دیداری حساس در فرانسه مهمان پاری سن ژرمن خواهد بود. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و مدعی شد در مورد کریم بنزما خود تصمیم نهایی را اجرا خواهد کرد.

تقابل با پری سن ژرمن. “تمام بازیکنانی که در این دیدار بازی می کنند خود را روی کسب بهترین نتیجه می بینند چه کیلیان امباپه در ذهن دارد همان چیزی است که کریم بنزما یا لیونل مسی یا وینیسیوس جونیور به آن فکر می کند.

مسابقه در برابر حریفی که آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر دارد، خواهد بود. ممکن بود این دو تیم در فینال با هم بازی کننند و هیچ کس در صورت رخ دادن این اتفاق غافلگیر نمی شود.

حواشی مکرر ماه های متوالی “فشاری که روی هر دو تیم وجود دارد باعث ایجاد رویارویی با یک رقیب بزرگ می شود که این فشاری است که در این نوع مسابقات وجود دارد و باید به خوبی از آن برآید، زیرا این در حقیقت نوعی انگیزه است. ما به این فکر می کنیم که باید بهترین عملکرد خودمان را ارائه دهیم. روند آماده سازی چنین مسابقاتی برای یک سرمربی سخت نیست، زیرا مطمئن هستم که بازیکنان انگیزه زیادی دارند.”

بازی احتمال دادن به بنزما “حرف آخر در مورد کریم بنزما را سه نفر از پزشکان زدند؛ خود او، و من، پس در نهایت من تصمیم میگیرم اگر شرایط بنزما خوب، معلوم است که باید بازی کند..”

رویارویی با تیم سابق “برای من تمرین دادن هیچ تیمی سخت نبوده و انجام این کار در پاریس یا در رئال مادرید برایم لذت بخش است هر چه باشگاه تر باشد، بیشتر از کار در آن لذت می برم خیلی خوشحالم که به اینجا.. باگگته ام مائوریسیو پوچتینو روی این نیمکت عملکرد خوبی داشته، کار کردن در پاری سن ژرمن آسان نیست.»

با گرت بیل: “من با گرت بیل صحبت کرده و سعی می کنم مثل همه مشکلات گوش دهم رابطه شخصی من با همه بازیکنان خوب است گرت بیل بازیکنی جدی و حرفه ای بوده که به مردم احترام می گذارند این را می گذارند… بازیکن در حال تکمیل است و شاید او در سال های گذشته بسیار زیاد باشد، اما گرت بیل می تواند در رئال مادرید حضور داشته باشد که شایسته اوست به پایان برسد.

تقابل با وراتی “مارکو بازیکن بزرگی بوده است، خیلی پیشرفت کرده و تجربه کرده است، اما اگر به فکر توانایی وراتی باشد، باید مسی، امباپه و ایکاردی را نیز مجبور کنیم و اینگونه از بازی خودمان غافل ببینیم.”

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما