شباهت پرونده استقلال به گل‌گهر؛ ۳ – ۰ به ضرر تیم فرهاد مجیدی؟

[ad_1]

استقلال این روزها علاوه بر اینکه در لیگ برتر است تا اینجای کار توانمندی کار در لیگ قضایی هم برنده میدان باشد! آبی های پایتخت در این فصل احتمالاً قرار است رکورد ککایت و وروننده های قضایی را بکنند. اتفاقی که می مسبب رن را بازیکن بازیکن خارجی گلگهر و امتیازی که به استقلال رسید. بعد از آن پرونده، همه تیم ها تلاش می کنند تا شاید مانند آبی پوشان پایتخت در خارج از زمین امتیازی برای خود دست و پا کنند.

هوادار بازنده شکایت از استقلال

شکایت نساجی از بازی کردن «رودی ژستد» و «کوین یامگا» به عنوان بازیکنان غیرقانونی، محرومیت این دو بازیکن از بازی با گلگهر سیرجان و حواشی آن و همچنین شکایت هایی که بابت وضعیت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی از این تیم شده است، تا این‌جای کار به خیر گذشته و صدمه‌های به استقلال وارد نشده است.

آخرین پرونده مربوط به شکایت هوادار است که باز هم ختم به خیر شد. در بازی هوادار و استقلال دو شکایت از تیم فرهاد مجیدی انجام شد. شکایت اول به حضور ۱۲ بازیکن در زمین به ثمررسیدن گل این تیم تید. امیرحسین حسین که با آرمان رمضانی تعویض شد در زمان به ثمر زاده به گل استقلال توسط ارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشت و همین مسئله دسته بندی باشگاه هوادار مسابقه بود. این اشتباه توسط کمیته انضباطی درست تشخیص داده شد، اما جریمه آن به جریمه نقدی 20 میلیون تومانی و ثبت یک کارت زرد برای حسینزاده محدود شد.

همچنین حریف استقلال ادعا کرد که حرکت سیاوش یزدانی مبنی بر وارد کردن توپ دوم به زمین باید با خطای پنالتی جریمه میشد و در این مورد قانون اشتباه اجرا شد. کمیته انضباطی به این موضوع اصلا وارد نشد و بررسی آن را به کمیته ةانڰڈر.ڰڈر.

ذوبآهن حریف آبی بعدی ها

حقوق حقوقی استقلال فرصتی ندارد تا بعد از پایان این پرونده نفس راحتی بککند و باید به سراغ ذوبآهن بروند! اصفهانی ها ادعا کرده اند که با توجه به پنجره نقل وانتقالاتی استقلال، بازی کردن «صالح حردانی» و «عزیزبک آمانوف» غیرقانونی بوده است. «بیژن طاهری» سرپرست استقلال در واکنش به این ککایت گفت: «وقتی سازمان لیگ کارت بازی می کند چه مککلی وجود دارد؟ ظاهرا باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این دو بازیکن طلبکار، تصمیم به تعیین وضعیت بازیکنان داده و توافقنامه تسویه با آنها را ارائه کرده است.

نکته قابل توجه در صحبت های طاهری این است که سرپرست استقلال در حالی که کارت بازی را صادر می کند را دلیل حضور قانونی بازیکنانش میداند که این تیم با وجود کارت بازی بازیکن خارجی گلگهر، می تواند از این تیم شکایت کند و به تنیجه برسد. هم با توجه به این موضوع این شکایت را مطرح کردند.

با نزدیک شدن به لیگ به اوج و پیچیدگی، قطعا شکایت ها و پرونده های اینچنینی بیشتر خواهد شد و کمیته انضباطی امسال یکی از ارکان اصلی تعیین قهرمان لیگ خواهد بود! باید منتظر ماند و دید که ذوبآهن می تواند سرانجام استقلال را از خارج از زمین خارج کند یا آنها هم به لگگر ککست خورده ها اضافه شوند.

فوتبال 360

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما