اردلان: لطفا این نسل طلایی را بااحترام بروند! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر : 1811217 |
29 بهمن 1400 ساعت 13:27 |
344 بازدید |

0
دیدگاه

این مدل اسمش جوانگرایی نیست

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان نسبت به حذف نام دو ستاره تیمش از فهرست ملی واکنش نشان داد.

به گگارش “ورزش سه” یکی از 8 تیم صعود کننده به مرحله پلیآف لیگ فوتسال زنان، پیکان تهران است; خودروها در اولین فصل حضور در لیگ فوتسال زنان، با قاطعیت صدرنشین گروه دوم می شوند و خود را به مرحله حذف می برند و در این مرحله باید با پویندگان فجر شیراز رقابت کنند.

به بهانه صعود از مرحله گروهی و رسیدن به جمع 8 تیم و البته برگگاری اردوی ملی، گفتگویی را با قهرمانی تیم سال زنان پیکان انجام دادیم.

نیلوفر اردلان در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیم فوتسال زنان پیکان گفت: خوشحالم که مرحله گروهی را با موفقیت کامل، به 11 برد و صدرنشینی گروه خوبی برای تیم ما بود. چه هدفی از گروه بود و به این مهم دست پیدا کردم و فکر می کنم از دست دادن سه امتیاز و تحمل یک شکست در 12 بازی هم شوک برای تیم ما بود تا بتوانیم نقاط ضعفمان را بهتر بشناسیم.

اردلان در واکنش به تغییرات مدیریتی باشگاه توضیح داد: آقای محمدی همهجوره پای تیم ما بودند و ایشان پایه فوتسال زنان در باشگاه پیکان شدند و بابت زحماتی که کشیدند، قدردانشان هستم; آقای عطابخش هم دو روز قبل جلسه خوبی در محل باغ داشتیم و واقعا حمایت دلگرمکننندها. امیدوارم با حمایت ایشان و کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را به خانواده بزرگ ایران خودرو هدیه کنیم و اولین فصل حضور در فوتسال زنان را فراموش کنیم رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان درباره امیدواریاش نسبت به قهرمانی گفت: من از اول فصل هم گفته ام که قهرمانی به تیمم می آید، چون بازیکنان و کادرفنی همگی یکدل برای رسیدن به این مهم هستند و همه تلاشمان را به کار بسته ایم تا پایان فصل جام قهرمانی را انجام دهیم. روی دستان نسیمه غلامی ببینیم. مدیریت باگگاه هم حمایت همهجانبهای وجود دارد، اما رقبای سرسختی داریم و امیدوارم در نهایت این رقابت را به هدفمان دست پیدا کنیم.

او در واکنش به حذف نسیمه غلامی از تیم ملی هم پاسخ داد و گفت: نه تنها حذف نسیمه، بلکه حذف فاطمه اعتدادی هم اتفاق شوکه شدن های بود; به تصمیم کادرفنی محترم تیم ملی احترام می گردانم، اما می جوانگرایی این یست که نسبت به سنی تیم تغییر محسوسی نکند و صرفاً افراد بخواهند بروند و بیایند و بیایند. اگر همان تیم 2020 هم به کافا میرفت، مطمئن باشید که ما بازهم قهرمان میشدیم چون سطح فنی تیمهای آسیای مرکزی با ما اختلاف اما تصمیم کادرفنی تیم ملی چیز دیگری بود.

اردلان ادامه داد: به نظر من نسیمه غلامی و فاطمه اعتدادی در کنار دیگر استارگانی مثل فاطمه ارژنگی و فهیمه زارعی اصلاً شأن و جایگاهشان اینگونه حذف از تیم ملی نیست. واقعاً اتفاق ناراحت کننده بود، با احترام به خانم سلیمانی اما حق خودم میدانم که از شاگردانم دفاع کنم. امیدوارم این تصمیم قطعی شود و راه حلی اندیشیده شود که نسل طلایی فوتسال زنان ایران با احترام لباس ملی را تحویل نسل جدید بدهند و تحول آفرینی را به خوبی در تیم ملی ببینیم و جوانگرایی در این تیم ملموس باشد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما