افزایش مستمری مددجویان پاسخگوی آنها نیست

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیته امداد با اشاره به افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در لایحه بودجه سال آینده، گفت: این رقم پاسخگوی معیشت خانواده های تحت حمایت نیست و کمیسیون تلفیق مجلس افزایش این رقم را داده است.

سیدمرتضی بختیاری در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی گفت: یکی از مهم ترین عوامل توانمندسازی، ایجاد ایجاد می کند که در راستا تا پایان همین امسال بیش از 200 هزار شغل در کشور است. مددجویان راهاندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زنان آینده 6100 میلیارد تومان تسهیلات قرضالحسنه برای کمیته امداد پیشبینی شده است، تاکید کرد: در کنار ایجاد طرحهای داخلی، با احیای داخلی، از خوداشتغالی خانوادههای تحت پوشش ویژه سرپرست خانوار را به وجود آوردند. .

رئیس کمیته امداد با اشاره به پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان در سال آینده پیش بینی کرد: این افزایش برای معیشت مددجویان کافی نیست و کمیسیون تلفیق مجلس داده است از محل دیگر منابع، به خانواده های تحت حمایت کمک کند.

بختیاری همچنین اجرای تامین مسکن را از دیگر توانمندی مددجویان دانست و گفت: با کمک بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دولت، ساخت 31 هزار واحد مسکونی در کل کشور در دستور کار با این برنامه ها، انتظار میرود. مشکل مسکن آیتم در شهرهای کوچک و روستاها رفع شود.

بختیاری با بیان اینکه 1500 واحد مسکونی طی یک سال آینده برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث می‌شود، می‌گوید: همچنین در حوزه فضای بیش از 6 هزار شغل در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز در این دیدار با تقدیر از توانمندی مددجویان توسط کمیته امداد گفت: تعیین نقشه جامع توانمندسازی خانواده های نیازمند توسط کمیته امداد ضروری است.

وی افزود: بر اساس این نقشه می توان در یک زمان معین و با ایجاد کارگروههایی با همین مبنا، خانواده های تحت حمایت را توانمند کرد.

به گزارش اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله صفایی بوشهری پایگاه مشاهده کرد: در استان بوشهر شاهد یک همافزایی خوب بین مردم خیر و نیکوکار با کمیته امداد است که نتایج آن در سرفصل های کاری این نهاد به ویژه در حوزه های مردمی و زکات قابل انجام است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما