«انتشار فایل صوتی مکالمه دو شخصیت نظامی اتفاق خاصی نیست»

[ad_1]

کمیته امنیت ملی با اشاره به فایل‌های صوتی منتشر شده در میان دو چهره نظامی گفت: هرگاه نفوذ در خود سیستم‌های نظارتی و موقعیت‌های حساس وارد می‌شود و باعث می‌شود که باطل جای حق را بگیرد. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم.

به گزارش ایلنا، محمود عباسزاده، عضو کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در فایل های خاص منتشر شده در میان دو نفر از فرماندهان سپاه و مطرح شدن اسامی برخی افراد در آن و ایجاد شائبه در برخی از چهره های سیاسی گفت: اولا اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران. و مردمی بودن آن نکته‌ای ثابت شده است. مردم با دلشان این نهاد حمایت می کنند و این نهاد از دل مردم برای و در کنار مردم است و روز به روز با کمترین میزان، از قدرت و اقتدار مردم را پیدا می کند.

وی افزود: سپاه یک نهاد کاملا مکتبی، مردمی و رو به جلو است. طبیعتا این مورد حسادت بدخواهان واقع شده و هرچه رشد سپاه بیشتر شود، کینه ها افزایش میابد. طبیعتا ما هم منتظر چنین چیزهایی بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام شد: من این فایل را چند بار گوش دادم; آنچه را که خواهان می خواستند به دست بیانه تخریب نیروهای قرار گیرند، دستگیر نشده اند و چیزی هم دستگیرشان می شود. دشمن با این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت سپاه خدشه‌ای وارد کند.

وی اظهار کرد: فرماندهان ما فرزندان این ملت هستند و در واقع خطر، جان خود را کف دست گرفته اند. کسی که حاضر شده جانش را برای این ملت فدا کند و در این عرصه مسابقه گذاشته شود، امروز اسیر دنیا نمی شود. ممکن است در این مجموعه به این بزرگی 4 پلشتی هم وجود داشته باشد 9ه ایهن س،. بحث این است که روح حاکم بر این نهاد مخالف پلشتی، سوءاستفاده و کار انلسهنس ٰ مجموعه سپاه درون حفاظتی دارد که ماموریتش بر این است که هیچ پاسداری کار غیرقانونی نکند.

عباسزاده تاکید می کند: کمتر نهادی پیدا می شود که درون خود مکانیزم نظارتی مستمر و برخط داشته باشد، اما سپاه چنین چیزی دارد و 24 ساعت در حال نظارت است و تلاش می کند این نهاد را نهادی در خدمت آرمان های انقلاب قرار دهد. به نظر من اینها بازیها و شیطنتهایی است که برخی درمیآورند تا به زعم عادی، به آسیب بزنند، اما از نظر ملت ایران این کارها کاملاً محکوم است و اصلاً نتیجه نیست، حتی محبوبیت و مظلومیت سپاه را در قلب مردم بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: به نظر من انتشار این فایل اتفاقی نیست و خ دشمنان نباید در دلشان آب شود که کار بزرگی کرده باشد.

این نماینده مجلس در مورد اینکه آیا مجلس به این موضوع وارد نمی شود، گفت: من بارها و بارها اعلام کرده ام که بعد از انقلاب و تحمیل جنگ، هزاران توطئه، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی که برای محدود کردن انقلاب و مردم طراحی شده است. نظرم کار زیادی برای نفوذ انجام گرفته است. پدیده نفوذ یک موضوع واقعی است و شعار نیست.

عباس‌زاده گفت: باید بپذیریم که اتفاق افتاده و این تلخی اسی است. اگر ما در فروعات بشویم، انرژی ما به کنترل مسائل معمولی هدایت شود و نفوذ کند در موقعیت های حساس و خرابکاری های با هزینه بالا با طراحی ظاهر و نرم افزار، برای منحرف کردن ما از یک سیستم کارآمد و استفاده از عناصر کارآمد در مدیریت. موقعیت‌های حساس، کار خودش را می‌کند. بررسی نفوذ هیچگاه با تابلو نمیآید بلکه با نگاه و چهره قابل اعتماد وارد می شود. تشخیص نفوذ و نفاق هم سخت است، اما شدنی است.

وی با بیان اینکه به نظر من نفوذ به صورت جدی دارد کار خود را انجام می دهد، بیان کرد: گاهی اوقات در خود سیستم های نظارتی و موقعیت های حساس وارد می شود و باعث می شود که باطل حق را بگیرد. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم. تصمیم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای تخصصی در حوزه امنیت است، به بحث در مورد اینکه خیلی باز است و طبیعتا مسئله می خواهد و اولویت های ما است، اما این مسائل به گونه ای است که باید در یکسری لایحه ها در مورد آن بحث شود و زمانی که به نتیجه رسیدیم نتیجه را به استحضار مردم به عنوان صاحبان ککور و انقلاب گگارش کنیم.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما