اولین ماموریت مهم میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال

[ad_1]

ورزش سه نوشت: «روزی که عزیزی خادم تصمیم مهدی مهدویکیا را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کرد، هیچ تصمیمی با میرشاد ماجدی کمیته کمیته نمایندگان نداشت! او حتی در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسالی با احسان اصولی، کمیته فوتسال انجام نداد; به طوری که اصولی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا قرار است فردا در جلسه هیئت رئیسه وحید شمسایی جایگزین ناظمالشریعه شود، گفت: «من از این موضوع بیاطلاع هستم و چنین قراری گذاشته نشده است. چرا ناظم الشریعه تا پایان سال با فدراسیون فوتبال قرار دارد.»

انتخاب مهدی مهدویکیا به عنوان سرمربی تیم امید با ادعای این موضوع که مهدی مهدویکیا قرار است بر همه تیم های پایه نظارت باشد، واکنش میرشاد ماجدی را به همراه داشت و در آن برهه از زمان اذعان کرد اگر این طور است که کمیته جوانان را ترک کرد. . هر چند در ادامه مسیر مهدی مهدویکیا بدون قرارداد تنها هدایت تیم امید را بر گرفت و مدیر فنی فدراسیون فوتبال شد که بهتازگی از این سمت استعفاء کرده و جالب است که میرشاد ماجدی به عنوان جانشین او به فیفا معرفی شده است. به واقع از ابتدا هم قرار بود کمیته جوانان بر عملکرد تیم های پایه نظارت کند و مهدی مهدویکیا به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود. در کنار مسئولیت فنی تیم امید.

امروز در یک اتفاق پیش‌بینی شده و بی‌سابقه در فوتبال ایران عزیزی‌خادم با رای اعضای هیئت‌رییسه از سمت خود برکنار شد و جالب این بود که جای خود را به میرشاد ماجدی داد. حالا مهمترین ماموریت پیش روی او قرارداد با مهدی مهدویکیا به عنوان سرمربی تیم امید است. به این خاطره که مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا نزدیک است و در فیفادی باید فیفادی پیش رو که فروردین مریناهد تمرینات آماده سازی خود را آغاز کند. جالب این است که مسابقات گروه بندی هم مشخص شده و ایران با ازبکستان – میزبان بازیها – و ترکمنستان و قطر همگروه شده است. این مسابقات قرار است خردادماه با حضور 16 تیم و در چهار گروه چهار تیمی در شهر تاککند آغاز شود.

میرشاد ماجدی که تا چندی پیش پای خود را از بحث مهدی مهدویکیا کنار کشیده بود و این طور گفته بود مسایل مربوط به قرارداد مهدی مهدویکیا توسط دبیر کل در حال پیگیری است، اکنون باید به طور ساده و سخت پیگیر این ماجرا باشد; چرا که امیدها برای آماده سازی خود به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کمتر از چهار ماه فرصت قهرمانی و در فرصت باقیمانده تنها می توانند در روزهای فیفا تمرین کنند، زیرا بیشتر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران در خدمت تیم های دسته اولی و لیگ برتر هستند و در زمان‌های مسابقات نمی‌توانند اردوی تیم را ترک کنند.

انتخاب مهدی مهدویکیا و وحید شمسایی با رای اعضای هیاتریسه و میرشاد ماجدی با وجود رفتار عزیزی‌خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدویکیا که برای او جای گلایه باقی بماند، باید پیگیر موضوع قرارداد مهدی مهدویکیا به عنوان سرپرست تیم امید باشد و اگر این موضوع در نهایت نرسیده باشد. ، به سرعت یک رهبر فنی جدید برای تیم امید انتخاب کند. به خصوص که اردوی آماده سازی تیم امید در بهمن ماه به دلیل عدم حضور مهدی مهدویکیا لغو شد. دلیل هم واضح و روشن است. تا شروع مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاککند کمتر از چهار ماه باقی مانده است. »

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما