اولین مسافر کشتی ستاره ای با فضاپیمای سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی – زومیت سفر می کند

[ad_1]

یوساکو میزاوامیلیاردر ژاپنی و خرده فروش لباس روز چهارشنبه برای اقامت 12 روزه در ایستگاه فضایی بین المللی وارد شد. او جدیدترین مسافر خصوصی آزمایشگاه مداری در سالی است که گردشگران فضایی بیش از هر زمان دیگری به روی فضا باز بوده اند.

میزاوا، بنیانگذار زورو، یک خرده‌فروش آنلاین لباس ژاپنی، ساعت 11:08 صبح به وقت ایران یوزو هیرانودستیار تولیدی که سفر خود را مستند می کند، سوار موشک سایوز روسیه شد که از پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان پرتاب شد. الکساندر میسورکین، فضانوردان روسی نیز گردشگران فضایی را همراهی می کنند. خدمه سه نفره شش ساعت بعد در ساعت 17:10 به ایستگاه فضایی متصل شدند و حدود ساعت 7:42 بعد از ظهر وارد ایستگاه فضایی شدند.

پس از ورود، خدمه ایستگاه فضایی که اکنون ده نفره بودند، برای خوشامدگویی به تازه واردان در قسمت روسی ایستگاه جمع شدند. میزاوا از طریق ویدئوی زنده با خانواده خود در بایکونور صحبت کرد و منتظر ماند تا او به ایستگاه قطار برسد.

میزاوا در سال 2016 به عنوان یک ماجراجوی پرانرژی توجه بین المللی را به خود جلب کرد. چه زمانی یکی از آثار را در اختیار بگیریم ژان میشل باسکیااین هنرمند آمریکایی با پرداخت 3.57 میلیون دلار در حراج موافقت کرد. در سال 2017، او نقاشی دیگری از همین هنرمند را به قیمت 110.5 میلیون دلار خرید.

در سال 2018، میزاوا علاقه خود را به سفر فضایی در رویدادی که در مقر SpaceX در کالیفرنیا برگزار شد، اعلام کرد. او به ایلان ماسک موسس شرکت ملحق شد تا در صحنه حاضر شود و اعلام کند که اولین مسافر فضاپیمای SpaceX SpaceX خواهد بود.

آموزش فضانوردان در فضای سایوز

یوساکو میزاوا و دو همراهش در ماه اکتبر پرواز را تمرین می کنند.

ماموریت سفینه فضایی که قرار است به دور ماه بچرخد و به زمین بازگردد، برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. اما به احتمال زیاد این سفر با تاخیر انجام خواهد شد. میزاوا در ابتدا قصد داشت از گروهی از هنرمندان دعوت کند تا او را در سفر به ماه همراهی کنند. اما سپس در آغاز سال گذشته او یک مسابقه عمومی را آغاز کرد که در آن زنان می توانستند برای انتخاب شدن به عنوان شریک زندگی میزاوا درخواست دهند و با او به ماه سفر کنند.

این یک مسابقه جفت گیری بود که قرار بود به یک مستند تبدیل شود. با این حال، میزاوا مورد انتقاد قرار گرفت و برنامه های خود را لغو کرد. او از نزدیک به 28000 زنی که تقاضای تسویه حساب کرده اند عذرخواهی کرد. سرانجام، میلیاردر ژاپنی تصمیم گرفت برای سفر به ماه خود هشت نفر را استخدام کند.

مقالات مرتبط:

Mizawa صندلی ایستگاه فضایی را از طریق Space Adventures رزرو کرد. یک شرکت آمریکایی که سفرهای فضایی را برای گردشگران ثروتمند سازماندهی می کند. او نگفت چقدر برای این ماموریت هزینه خواهد کرد.

خدمه یک موشک روسی پرتاب کردند. فضاپیمای پیشرفته روسیه که فضانوردان روسی را به ایستگاه فضایی بین المللی می آورد. قبل از اینکه ناسا کپسول Crow Dragon Space X را انتخاب کند، فضانوردان آمریکایی برای سفر به ایستگاه فضایی به سایوز متکی بودند. هر صندلی در فضاپیما حدود 70 تا 100 میلیون دلار برای ناسا هزینه داشت. در نتیجه مبلغی که میزاوا برای خود و همراهش پرداخت کرده است قطعاً در همین بازه قیمتی است.

میزاوا و هیرانو تنها فضانوردان خصوصی نیستند که امسال به ایستگاه فضایی سفر می کنند. در ماه اکتبر، یک بازیگر و کارگردان روسی هشت روز را در ایستگاه فضایی صرف فیلمبرداری اولین فیلم بلند با مواد فضایی کرد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما