برخلاف مرسدس و آئودی ، Bamuo هیچ برنامه ای برای خلاص شدن از شر موتورهای بنزینی ندارد

[ad_1]

Bamoo گفته است هیچ عجله ای برای از بین بردن موتورهای احتراق داخلی وجود ندارد زیرا معتقد است موتورها سالها دوام خواهند آورد. Baamuo انتظار دارد رقیب مستقیم خود مرسدس بنز تا سال 2030 در برخی از بازارها به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود. آئودی به عنوان یکی دیگر از برندهای لوکس آلمانی ، اکثر محصولات خود را با سیستم برقی از سال 2026 وارد بازار می کند و همه مدلهای Lord of the Rings از سال 2033 برقی خواهند بود.

فرانک وبر ، مدیر ارشد توسعه محصولات Bamoo ، در مصاحبه ای با شعبه اروپایی Automotive News گفت که خودروها یک شبه برقی نمی شوند. در حال حاضر ، زیرساخت های لازم ، از جمله شبکه شارژ و انرژی تجدیدپذیر ، به اندازه کافی در دسترس نیست و مردم آمادگی کافی برای این تغییر را ندارند.

آقای وبر همچنین به مشکل نیروی کار اشاره کرد و گفت که Baamu ، مانند بسیاری از خودروسازان دیگر ، کارکنانی دارد که در ساخت موتورهای احتراق داخلی تخصص دارند و برای طراحی و تولید موتورهای سنتی آموزش دیده اند. به گفته وبر ، مدیریت یا جایگزینی این افراد با افرادی که در زمینه درایوهای برقی تخصص دارند یک فرآیند مرحله به مرحله است و زمان زیادی را می طلبد.

بامو ، مدیر ارشد توسعه ، انتظار دارد سرمایه گذاری های قابل توجه اخیر در موتورهای بنزینی و دیزلی با معرفی استاندارد یورو 7 انجام شود. به نظر وی ، این سرمایه گذاری ها ایمنی موتورهای احتراق داخلی را در کوتاه مدت و تا حدی تا پایان دهه جاری تضمین می کند. وبر صحبت از کنار گذاشتن موتورهای بنزینی را “نابالغ” توصیف کرد.

فرانک وبر تأکید کرد که بامو نمی خواهد مشتریان را از بازار احتراق بیرون بکشد و مدل های برقی را خیلی زود بخرد ، به ویژه اگر زیرساخت شارژ هنوز ایجاد نشده باشد.

طبق استراتژی جدید Bamoo ، این شرکت طیف جدیدی را با نام New Class در سال 2025 راه اندازی می کند که شروع تحویل مدلهای برقی را مشخص می کند. به گفته آقای وبر ، همه مدل های این سری ، از سری 2 تا 7 ، بر اساس یک پلت فرم مشترک ساخته می شوند.

شایان ذکر است که علاوه بر درایو برقی ، Bamoo از ابتدا به فناوری سلول های سوختی توجه ویژه ای داشت و سرمایه گذاری های زیادی در آن انجام داد. این سرمایه گذاری ها در زمانی صورت می گیرد که همه گیر بودن خودروهای هیدروژنی چالش های بزرگی را به همراه دارد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما