بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

دانلود این ویدیو سالانه حدود یک میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت می کنند که بیشتر این افراد داوطلب کنکور تجربی هستند و اغلب با هدف قبولی در رشته های پرطرفدار در این رقابت سنگین حاضر می شوند. اگر مشاور نتواند بدرستی به سوالات شما پاسخ دهد و در انتخاب دوره های مورد نیاز کمکتان کند بهتر است بدنبال بهترین مشاور کنکور باشید تا بتوانند نیازهایتان را برآورده کنند. اما در صورتی که برنامه یک یا چند روز اول را دریافت کرده باشید و یا اگر بیشتر از هفت روز از زمان ارسال اولین پیامک شما به مشاور گذشته باشد در صورت نارضایتی شما از عملکرد ایشان و به جا بودن انتقادات شما (اثبات ضعف عملکرد مشاور)، هزینه مربوط به تعداد روزهای باقی مانده از ماه اول که هنوز برنامه درسی آنها را از مشاور دریافت نکرده اید به حساب بانکی شما بازگشت داده خواهد شد و فقط هزینه تعداد روزهایی که برنامه درسی آنها را از مشاور دریافت کرده اید کسر می گردد. تنها در صورت اعلام نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا نارضایتی شما از برنامه های ایشان و به شرط موجه بودن و غیر قابل رفع بودن انتقادات، هزینه روزهای باقیمانده از ماه اول، سی روز بعد از اعلام انصراف شما به حساب بانکی یا شماره کارت بانکی که از طریق آن پرداخت کرده اید برگشت داده خواهد شد.

لازم است ابتدا به این نکته توجه کنید که در سال کنکور، ممکن است منابع زیادی برای مطالعه بهتر و پربازده تر به شما معرفی شود. با این وجود، سالانه تنها برای تعداد کمی از این افراد صندلی خالی در دانشگاه جهت تحصیل در رشته های پرطرفدار وجود دارد. پذیرش در رشته های مهندسی پرطرفدار بسیار سخت است. در این مقاله بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی را به صورت مفصل و جامع بررسی کرده ایم تا خرید منابع کنکور را با چشمانی باز انجام دهید! مسئله حائز اهمیت دیگر ترکیبی بودن سوالات است، یعنی در یک تست دو بخش مجزا مورد سوال قرار گرفته اند و دانش آموز باید با دانستن هر دو آنها و برقراری ارتباط بین آنها به پاسخ سوال برسد؛ این بدین معناست که اگر دانش آموزی یک بخش از سوال را بداند و بخش دیگر را خوب یاد نگرفته باشد نمی تواند به پاسخ برسد. تجربه سالهای اخیر کنکور نشون داده که تنها مطالعه خالی منابع و کتاب های کمک آموزشی رشته تجربی نمیتونه تضمینی برای قبولی شما در کنکور باشه و شما باید خیلی از نکات دیگه که خیلی هم مهم هستند رو از قبل یاد گرفته باشید و در جلسه کنکور به کار بگیرید.

مثلا اگر دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی باشید، باید او بداند که چطور برنامه ریزی کند تا در زیست و شیمی که دروس مهم این رشتهاند، وقت کافی برای مطالعه داشته باشید. شیمی شیروانی یا عارف ربیعیان؟ اگر در درس شیمی سطح متوسط رو به بالا یا تقریباً قوی دارید، پیشنهاد دورخیز به شما، کتاب شیمی مبتکران (تک جلدی دهم و یازدهم و دو جلدی دوازدهم) است. کاملا اشتباهه و اگر روش هاش بدرد نمیخورد حرف اخر و بیشتر موسسات ایران ازش کپی نمیکردن . این روش برنامه ریزی کنکور که شما یا شخص دیگری بدون توجه به ساعت مطالعه هفته های قبلی برنامه ریزی کنید روشی کامل غلط است و معمولا برنامه ریزی که بر اساس این روش انجام شود شکست خواهد خورد و به درستی اجرا نخواهد شد زیرا توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد توجه قرار نگرفته است. این نکته را در نظر داشته باشید که روشی مناسب حل تست است که با آن بتوان به تمام تست های آن درس پاسخ داد، نه اینکه فقط مختص تعداد خاصی سوال و مبحث باشد. همچنین اگر قصد مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت ندارید و صرفا فقط نیازمند راهنمایی های کوتاهی در زمینه تحصیل و کنکور می باشید می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات انتهای همین صفحه بنویسید و ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما باشیم.

آیا مرکز شما برای کار مشاوره مجوز دارد؟ در ایران کسانی که برای کنکور به شما مشاوره میدهند به دو دسته تقسیم میشوند. مشاور خوب نقش بزرگی در موفقیت شما ایفا میکند. متاسفانه در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شاهد سوالات غیراستاندارد و بسیار سطح بالایی بودیم که بعضا برای کنکور دکتری مناسب بودند؛ مابقی سوالات طرح شده نیز با دقت و وسواس فراوان از بین مطالب کتاب درسی انتخاب شده بودند و اکثرا مفهومی و ترکیبی بودند. در این جلسات مشاور کنکور تجربی ، به بررسی موارد مهمی که باید توسط دانش آموز خواهد پرداخت و بنابراین زوایای پنهان اشتباهات دانش آموز مشخص خواهد شد. شما بچسب به بقیه سوالات نگران این 3 تا نباش.

با توجه به سخت بودن سطح سوالات در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، پیش بینی شما برای کنکور ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و… این مشاور تحصیلی نیز در زمره ی گرانقیمت ترین مشاورین تحصیلی کشور قرار دارد. یکی دیگه از ویژگیهای مثبتی ک مشاور کنکور باید داشته باشه دلسوز بودن هست که متاسفانه این مورد خیلی کمیاب شده! اگه متن رو هم بخونین کامل متوجه میشین که کل متن تلویحا میگه که فلان مشاور بهتره. یک مشاور کنکور خوب و کاربلد باید در ابتدای کار، نقشه راه رو برای داوطلبی که به اون مراجعه کرده ترسیم کنه و به جای راهنماییهای مقطعی، دید بلند مدت از مسیری رو به داوطلب بده. همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد طراحان کنکور هر سال سوالات مفهومی تر و نسبتا سخت تری را طراحی کرده و در بین سوالات کنکور سراسری جای می دهند، در نتیجه میانگین پاسخگویی داوطلبان به درس ریاضی کاهش پیدا کرده است؛ تحت این شرایط دانش آموزانی که بتوانند درصدهای خوبی را در این درس به دست آوردند قادر می شوند تا بسیاری از رقبای خود را پشت سر بگذارند و یا ضعف خود در دیگر دروس را جبران و شانس قبولی خود در رشته های هدفشان را افزایش دهند.

اما پیش از این فراموش نکنید که اساتید برتر ریاضی کنکور باید ویژگی های زیر را دارا باشند. نمیدانم برایتان پیش آمده که احساس کنید راه را گم کردهاید و یا این که کم آورده باشید. این افراد با نگاه خودشان همه چیز را می بینند و اصلا صلاحیت راهنمایی دانش آموزان را ندارند. با پروسه کنکور آشنا است: وقتی از پروسه کنکور صحبت میکنیم، منظورمان این است که بهترین مشاور کنکور میداند که هر گروه آزمایشی چند سوال سخت، متوسط و آسان دارد، هر درس چقدر برای پاسخگویی زمان نیاز دارد و کلی اطلاعات دیگر که اصلا خیال شما را هم بابت همه چیز راحت کند و بگوید بابا جان نهایتا 3 سوال سخت ریاضی در کنکور تجربی هست. دقت فرمایید که در این حالت برای محاسبه تعداد روزهای برنامه دریافتی و بازگشت هزینه، صرفا دریافت برنامه ملاک بوده و در صورت عدم تمایل دانش آموز به اجرای آن برنامه درسی یا در صورت اجرا نکردن برنامه دریافتی به هر دلیل، مسئولیتی به عهده مشاور نخواهد بود و هزینه مربوط به آن برنامه و تعداد روزهای درج شده در آن تحت هر شرایطی کسر خواهد شد. دقت کنید که من نگفتم برید از الان کار کنید ، فقط گفتم برید بازار کار رو ببینید و یک مهارت کسب کنید چون کار اصلی شما در این مقطع زندگی درس و تحصیل است.

ما به دانش آموزان با سطح خوب و عالی در درس زبان انگلیسی، کتاب مبتکران را پیشنهاد می کنیم که این کتاب به بخش های لغت، گرامر ، درک مطلب و کلوزتست تقسیم می شود و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در درس زبان است. مجموعه ای که چند سال پیش توسط جمعی از دبیران ممتاز شهر تهران و با نگاهی مفهوم محور به دروس کنکور تولید شد هرچند آن پروژه ی موفق دیگر ادامه نیافت اما آقای میرصادقی با ایجاد یک پانسیون مطالعاتی به کار خود در زمینه مشاوره کنکور ادامه داد. آموزش دادن برخی از موارد همانند خلاصه نویسی ، تست زنی ، مدیریت آزمون ، تند خوانی ، روش های مطالعه برای کنکور تجربی ، تکنیک های تقویت حافظه ، اصول تغذیه مناسب ، خواب استاندارد و افزایش تراز در آزمون در طی کارگاه هایی با حضور مشاور ارشد مجموعه برنا دکتر فضایلی انجام خواهد شد.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما