به روز رسانی زنده Covid: استرالیا ممنوعیت سفرهای بین المللی را در ماه نوامبر لغو می کند

[ad_1]

تصویرماه گذشته یک ترمینال تقریباً خالی در فرودگاه بین المللی سیدنی.
اعتبار…جوئل کارت / EPA ، از طریق Shutterstock

استرالیا بر اساس طرحی که نخست وزیر اسکات موریسون در روز جمعه اعلام کرد ، ممنوعیت سفرهای بین المللی خود را در ماه نوامبر لغو می کند. این دومین بار در 10 روز گذشته است که مقامات برنامه های کشور را برای کاهش محدودیت های سفر تسریع می کنند.

تا ماه گذشته ، استرالیا آماده بود که مرزهای خود را تا سال 2022 بسته نگه دارد. وزیر گردشگری دان تهان سپس گفت که آنها می توانند تا کریسمس بازگشایی شوند.

موریسون با بیان اینکه سیاست لغو شده است که از مارس 2020 تنها به برخی از استرالیایی ها و برخی دیگر اجازه ورود به این کشور را داده است و همه سفرهای خارجی به جز کارهای ضروری را مسدود کرده است ، گفت: “زمان آن فرا رسیده است که استرالیایی ها زندگی خود را پس دهند.”

محدودیت های سخت کووید استرالیا ، از جمله قوانین سختگیرانه مرزی و قرنطینه محلی ، به دلیل کمک به مهار عفونت مورد ستایش قرار گرفته است ، اما خانواده ها را نیز از هم جدا کرده است.

با سرعت بخشیدن به واکسیناسیون ، آقای موریسون از سران کشورها می خواهد تا اقدامات قرنطینه ای را که اقتصاد را به چالش کشیده و بیش از نیمی از مردم را برای ماه ها تحت فرمان شدید قرنطینه قرار داده اند ، کاهش دهند.

این اقدامات در پی افزایش اخیر عفونت ها در سراسر کشور صورت می گیرد. در ویکتوریا ، ایالتی که ملبورن را شامل می شود ، مقامات روز پنجشنبه یک رکورد 1،438 مورد روزانه را گزارش کردند که یک سوم آنها به دلیل تجمعات اجتماعی غیرقانونی بود ، از جمله مهمانی های فینال بزرگ آخر هفته گذشته ، سوپر بول استرالیا.

از ماه آینده ، مناطق مختلف با توجه به میزان واکسیناسیون خود در زمانهای مختلف بازگشایی می شوند. ایالتها و مناطق ممکن است پس از واکسیناسیون کامل 80 درصد از ساکنان واجد شرایط خود ، مجدداً برای سفرهای بین المللی باز شوند.

نیو ساوت ولز ، که شامل سیدنی می شود ، در راه اولین منطقه ای است که مرز 80 درصد را شکست و می تواند اولین آزمایش تلاش های موریسون برای اجازه سفرهای بین المللی به استرالیا باشد. به گفته مقامات استرالیایی ، این ایالت حدود 65.2 درصد از ساکنان واجد شرایط خود را به طور کامل واکسینه کرده است.

طبق پروژه دانشگاه ما در داده ها در دانشگاه آکسفورد ، حدود 44 درصد از مردم استرالیا کاملاً واکسینه شده اند.

پس از باز شدن مرزها ، شهروندان استرالیایی واکسینه شده و ساکنان دائمی باید پس از ورود به مدت هفت روز دیگر در خانه قرنطینه شوند. گردشگران خارجی نمی توانند بلافاصله از آنها دیدن کنند ، اما دولت می گوید آنها در تلاش هستند تا به آنها اجازه ورود دهند.

اعتبار…جو ریدل / گتی ایماژ

یک مطالعه بالینی در بریتانیا هیچ شواهدی مبنی بر خطر تزریق واکسن آنفولانزا و دوز دوم واکسن کووید -19 پیدا نکرد ، نتایجی که از توصیه مقامات بهداشتی ایالات متحده پشتیبانی می کند و برای مواقع فرا رسیدن فصل آنفولانزا برای کارکنان پرتنش پرخاشگر خبری خوشایند است.

در این مطالعه ، پزشکان 679 نفر را در سراسر انگلستان از آوریل تا ژوئن به خدمت گرفتند. در آن زمان ، همه داوطلبان اولین دوز واکسن Covid-19 را دریافت کرده بودند ، یا از AstraZeneca یا Pfizer-BioNTech ، دو اولین واکسن تأیید شده در آنجا.

وقتی داوطلبان برای دوز دوم برگشتند ، محققان همچنین به نیمی از آنها تزریق آنفولانزا و نیمی از دارونما دادند. سپس محققان داوطلبان را از نظر عوارض جانبی مانند درد و تب کنترل کردند.

نویسندگان در گزارش اولیه خود که روز پنجشنبه به صورت آنلاین منتشر شد و هنوز در مجله علمی منتشر نشده است ، می نویسند: “هیچ نگرانی ایمنی در این مطالعه وجود ندارد.”

علاوه بر بررسی ایمنی واکسن ها ، محققان همچنین خون را برای اندازه گیری آنتی بادی های ویروس کرونا جمع آوری کردند. برخی از ترکیبات مارک های مختلف واکسن منجر به کاهش کمی سطح آنتی بادی و در موارد دیگر کمی بالاتر از سطح آنتی بادی شد. با این حال ، محققان گمان نمی کردند که ترکیبی از واکسن آنفولانزا و کووید نسبت به تزریق جداگانه موثرتر باشد.

محققان در مورد واکنش های ایمنی افراد در صورت تزریق واکسن آنفولانزا همزمان با تزریق سوم واکسن کووید -19 ، گمانه زنی نکردند ، که اگر بسیاری از کشورها اجازه واکسیناسیون تقویت کننده را بدهند ، بسیاری از افراد ممکن است این کار را انجام دهند.

اعتبار…دامیان دوارگانس / آسوشیتدپرس

یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیشتر والدین مایل به واکسیناسیون فرزندان خود در اواسط سپتامبر نسبت به ماه ژوئیه هستند ، تغییری که همزمان با بازگشایی مدارس در موج موج بستری شدن و مرگ ناشی از دلتا بسیار مسری بود.

آخرین نظرسنجی ماهانه بنیاد خانواده قیصر در مورد قطع واکسیناسیون همچنین نشان داد که از هر چهار والدین آمریکایی یک نفر می گوید یکی از فرزندانشان به دلیل قرار گرفتن در معرض احتمال ابتلا به کووید -19 از ابتدای سال تحصیلی مجبور به قرنطینه در خانه شده است.

یعنی دو سوم والدین می گویند مدرسه آنها اقدامات مناسبی را برای مهار شیوع ویروس کرونا انجام می دهد. این گزارش نشان می دهد که بسیاری از والدین در مورد اینکه چه اقدامی می تواند برای حفظ سلامت و تحصیل فرزندان خود انجام دهد ، اختلاف نظر دارند.

این نظرسنجی نشان داد که 58 درصد از والدین می گویند مدارس باید از ماسک جامع استفاده کنند ، 35 درصد می گویند که اصلاً نیازی به ماسک نیست و 4 درصد معتقدند که فقط دانش آموزان و کارکنان واکسینه نشده باید از ماسک استفاده کنند. بنابراین گزارش آزمایش. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریها توصیه کردند که همه دانش آموزان ، معلمان و کارکنان مدارس ابتدایی و راهنمایی از ماسک استفاده کنند.

قیصر یک نظرسنجی سراسری از 1519 نفر از 13 تا 22 سپتامبر انجام داد – زمان افزایش مرگ و میر ناشی از کووید – و تا قبل از اینکه Pfizer و BioNTech اعلام کنند واکسن آنها برای کودکان 5 تا 11 ساله بی خطر است و در ایالات متحده برای کودکان م effectiveثر است ، تا حد زیادی تکمیل شد. زیر 12 سال از بین همه پاسخ دهندگان ، 414349 نفر اظهار داشتند که والدین کودکان زیر 17 سال هستند و در تجزیه و تحلیل پاسخ والدین گنجانده شده اند.

واکسن Pfizer ، که قبلاً در کودکان بزرگتر و بزرگسالان استفاده می شود ، در اواسط ماه مه برای کودکان 12 تا 15 ساله تأیید شد. در زمان مصاحبه های سپتامبر ، 48 درصد گفتند که فرزندانشان بین 12 تا 17 سال حداقل یک دوز دریافت کرده اند ، در حالی که 41 درصد در ماه جولای افزایش یافته بود. طبق داده های فدرال ، 57 درصد از این گروه سنی حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

و شاید به دلیل ترکیبی از عوامل ، از جمله افزایش تعداد کودکانی که برای نوع دلتا در بیمارستان بستری هستند و این واقعیت که کودکان بزرگتر واکسینه شده سالم هستند ، والدین کودکان 5 تا 11 ساله به طور فزاینده ای گزارش می دهند که آنها نیز واکسن را ترجیح می دهند. 34 درصد از این والدین گفتند که فرزندان خود را در اسرع وقت واکسینه خواهند کرد ، در حالی که این میزان در ژوئیه 26 درصد بود.

قابل توجه است که نسبت والدین کودکان بین 5 تا 17 سال که اظهار داشته اند که فرزندانشان “قطعاً” واکسینه نشده اند ، ماه ها به سختی تغییر کرده است. در آوریل ، 22 درصد از والدین در گروه بزرگتر ، 12 تا 17 ساله ، گفتند که قطعاً به فرزندان خود تزریق نمی کنند. در سپتامبر ، 21 درصد گفتند که نظر مشابهی دارند. والدین کودکان کوچکتر به همان اندازه مداوم هستند: در ماه جولای ، 25 درصد در وضعیت “قطعاً نه” ، در 24 سپتامبر بودند.

اعتبار…استویان ننوف / رویترز

بر اساس گزارش جدید مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های اروپایی ، در صورت رفع محدودیت های کووید -۱۹ در چند هفته آینده ، احتمال افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر در کشورهای اروپایی با واکسیناسیون نامناسب وجود دارد.

به گفته آژانس ، بیش از 62 درصد از کل جمعیت اتحادیه اروپا کاملاً واکسینه شده اند و تنها سه کشور از 27 کشور عضو آن بیش از 75 درصد از ساکنان خود را به طور کامل واکسینه کرده اند.

این سطح از حفاظت از واکسیناسیون برای جلوگیری از گسترش ویروس در صورت کاهش محدودیت های کووید -19 کافی نیست ، آژانس هشدار داد ، به ویژه در حال حاضر که نوع بسیار مسری دلتا دارای بیشترین تعداد موارد جدید کروناویروس گزارش شده در قاره است.

آندریا آمون ، مدیر آژانس گفت: “کشورها باید به طور مداوم تلاش کنند تا پوشش واکسیناسیون خود را در همه گروه های سنی واجد شرایط ، صرف نظر از پوشش فعلی واکسیناسیون ، افزایش دهند.”

خانم آمون با پیش بینی افزایش موارد جدید ، بستری شدن و مرگ در صورت کاهش اقدامات احتیاطی ، خانم آمون گفت ممکن است لازم باشد محدودیت های کووید -19 تا پایان ماه نوامبر برقرار باشد.

این گزارش در حالی منتشر می شود که اکثر کودکان در اتحادیه اروپا به صورت شخصی به مدرسه باز می گردند و واکسن کرونا هنوز برای استفاده در کودکان زیر 12 سال تأیید نشده است و اقدامات پیشگیرانه ای را انجام می دهند. آژانس دارویی اروپا ، آژانس دارویی این اتحادیه ، هفته گذشته گفت که تا اوایل ماه نوامبر تصمیم می گیرد که آیا استفاده از واکسن Pfizer BioNTech در کودکان زیر 12 سال را تأیید کند یا خیر.

به طور کلی ، اتحادیه اروپا در زمینه واکسیناسیون به خوبی پیشرفت کرده است. بیش از 73 درصد از بزرگسالان بلوک به طور کامل واکسینه شده اند. اما تفاوت های قابل توجهی از کشوری به کشور دیگر وجود دارد.

کشورهای شرقی مانند رومانی و بلغارستان از کشورهای ثروتمندتر در غرب بسیار عقب هستند و بخش بزرگی از جمعیت این بلوک را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. گزارش آژانس می گوید برای این کشورها بسیار مهم است که میزان واکسیناسیون خود را با درک علت عدم واکسیناسیون ساکنان و اتخاذ سیاست هایی متناسب با گروه هایی که نرخ واکسیناسیون آنها پایین است ، افزایش دهند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما