بوفون: اگر دوست داری به تشییع جنازه من بیا!

[ad_1]

جیجی بوفون در تولد 44 سالگی خود در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جان لوئیجی بوفون دروازه بان اسطوره ای ایتالیا امروز 44 ساله شد. او تابستان گذشته دوره خود را در یوونتوس به پایان رساند و به پارما بازگشت، باشگاهی که در آن فوتبال را آغاز کرد.

بوفون 17 ساله بود که در مقابل میلان در ترکیب پارما بازی کرد و چنان درخشید که به دروازه بان اصلی تیم تبدیل شد و در واقع آن بازی آغاز دوران پرافتخار فوتبال او بود.

بوفون با 657 بازی در سری آ و 176 بازی ملی برای ایتالیا رکورددار است. او با 973 دقیقه گل نخوردن رکوردی بی رقیب دارد و 27 جام به دست آورد که مهم ترین آنها جام جهانی 2006 با ایتالیا بود.

بوفون: اگر دوست داری به تشییع جنازه من بیا!

بوفون در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

“ما در نیمه اول 4 گل به لچه زدیم و شنیدم که بوفون شعار “استعفا” می داد. انتقادات زیادی وجود داشت اما آیا این فقط یک بازی ریاضی است؟ آیا درخشش در بازی های دیگر به حساب نمی آید؟

در دوران فوتبالم انتقادات زیادی به من وارد شد و حالا قرار است درباره مراسم تشییع من صحبت کنیم. من به منتقدانم می گویم که اگر بخواهید به تشییع جنازه من بیایید، مرا نمی بینید. “من دوست دارم تا 50 سالگی بازی کنم.”

بوفون که در نیمه اول سری B ایتالیا سه پنالتی را مهار کرد، ادامه داد: من زندگی سالمی دارم. من هرگز مواد مخدر مصرف نکرده ام و به دیسکو هم نمی روم. شرط می بندم اما در فوتبال نه. من عواقب آن را برای فوتبالیست ها می دانم. من از خودم مراقبت می کنم و این کلید ماندن در فوتبال است.»

بوفون در مورد انتقال دوسان والاوویچ به یوونتوس گفت:

“این یک خرید بسیار بزرگ و ارزشمند است. دوشان یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان در کنار امباپه و هلند است و من واقعا خوشحالم که او را در پیراهن یوونتوس می بینم.”

بوفون: اگر دوست داری به تشییع جنازه من بیا!

من معتقدم جذب دوشان و تمدید آن به دیبالا می تواند حرکت بزرگی از سوی مدیران باشگاه باشد. یووه می تواند با والاوویچ و دیبالا غیرقابل توقف باشد. امیدوارم دیبالا تمدید کند و اگر من جای او بودم با دستمزد کمتر در یوونتوس می ماندم.

جام جهانی و احتمال جدایی از پارما:

“باید ببینیم فصل را در پارما چگونه به پایان می رسانیم. من در قبال مردم پارما که من را بسیار دوست دارند احساس مسئولیت می کنم.

اگر ایتالیا به جام جهانی راه پیدا نکند، می توانم در جام جهانی بعدی بازی کنم، اگر او هنوز در 48 سالگی آماده باشد، تعجب نمی کنم. مایکل جردن دوست داشت تا 50 سالگی بازی کند و من او را درک می کنم. هر چه که باشد، من در زمین صحبت می کنم.

دیگر امیدی به حضور در این جام جهانی ندارم. من همیشه جام جهانی را بهانه ای برای پاسخ به کسانی که از من پرسیده اند چرا هنوز بازی می کنم استفاده کرده ام، اما حقیقت این است که من به بازی ادامه می دهم زیرا کاری را انجام می دهم که دیگران انجام نمی دهند، اما شرایط اینطور است که باید بفهمم حضور من در جام جهانی قطر غیرممکن است.

من مشکلی ندارم و باید به تصمیمات عاقلانه روبرتو مانچینی احترام بگذارم. او باید بهترین گزینه ها را انتخاب کند و مراقب تیمش باشد. ما دروازه بان های خوبی داریم.

بوفون: اگر دوست داری به تشییع جنازه من بیا!

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما