خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره تیم تمدید نمی‌کند

[ad_1]

رضا درویش، باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که خواسته یحیی گل محمدی بهزودی مذاکرات آغاز شده با بازیکنانی که قراردادهایشان به پایان رسیده را خواهد کرد. این در حالی است که از بازیکنان تثبیت سرخپثیرگذر پایان فصل آینده می‌شود و می‌بایست در مورد آنها چه چیزهایی را انجام دهند، نگاهی بیندازند.

بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آلکثیر، علی، احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد شریفی و محمدمهدی مهدیخانی رو به اتمام است و باید در نهایت سرنوشت این بازیکنان را ببیند. . این در حالی است که پرسپولیس در هفته های بعدی قرارداد زیر 23 سال و حامد لک را آماده کرده است!

چرا ترابی تمدید نمی‌کند؟

ترابی بعد از بازی با مس رفسنجان به مدیران بابت جدایی احتمالی بازیکنان پرسپولیس هشدار داد. او بهککلی صریح اعلام کرد که اگر باگگاه برادریاش را ثابت کند احتمال جدایی برخی از بازیکنان وجود دارد و اما شاید خودش یکی از آنها باشد. ترابی یکبار بعد از حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد که بدون حضور او در فوتبال قطر موفقیتآمیز بود و در نهایت هم به پرسپولیس برگت. اکنون آخرین اخبار حاکی از آن است که چند پیشنهاد اروپایی به ترابی رسیده است و برخی از ایجنتها در تلاش هستند تا فصل آینده این بازیکن را به اروپا ببرند.

از طرفی گفته می شود ترابی یک پیشنهاد هم از لیگ امارات دارد که از نظر مالی پیشنهاد خوبی است. ترابی، اما بابت فصول گذگذته مبلغ یکمیلیاردو 400 میلیون تومان از بگگاه پرسپولیس طلب دارد که هنوز موفق به دریافت این مبلغ از خرید نشده است. همین مسائل باعث شده تا ترابی برای قرارداد با پرسپولیس پاسخ دهد. مدیران پرسپولیس با مدیر برنامه های ترابی صحبت کردند، ولی هنوز پاسخ روشنی دریافت نکردند. برخی از دوستان هم به توصیه پیشنهاد کرده اند که در سال جام جهانی خطرنکند و در فوتبال ایران باقی بماند.

پاسخ منفی سرلک

میلاد سرلک هم یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که باشگاه بهشدت در تلاش است تا قراردادش را نشان دهد، ولی این بازیکن تا به امروز بابت تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و گفته دوست دارد شانس خودش را برای حضور در تیم های خارجی امتحان کند. . سرلک امیدوار است در پایان فصل با پیشنهاد خارجی فوتبال ایران را ترک کند و با این شرایط پرسپولیس تا پایان منتظر مشخص شدن وضعیت سرلک بماند. چه می گویند قرار است گلمحمدی هم با سرلک صحبت کند تا این بازیکن برای تمدید قرارهای راضی شود، ولی فعلا او چنین تصمیمی ندارد. دید باغ پرسپولیس می تواند سرلک راضی کند یا اتفاقات دیگری رخ دهد.

همشهری

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما